- Waardering
- 1.152
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heb comentaar op iedereen alleen als ze wat terug zeggen is hij boos
Hij komt toch wel weer terug
dit is de derde keer ofzo dat ie zogenaamd van dbb af is
Over de plaatsing van Killy en die van mij laat ik me verder niet over uit. Wel zou ik voor een eerlijke vergelijking verwijzen naar dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=rvNMAzIHc7o
Want Killy kiest natuurlijk de meest gunstige foto’slogisch, zou ik ook doen.
Wel wil ik even inhaken op de ‘beschuldiging’ van Masha over mijn plaatsing in de D klasse, want dat slaat nergens op! Ik had me namelijk aangemeld voor C, daarnaast heb ik enkele maanden voor de wedstrijd contact opgenomen met Harry omdat ik al wedstrijden had gedaan. Hij zei dat dat op zich geen probleem was en vroeg me om een recente foto te sturen en dat heb ik gedaan.
Tijdens de klasse indeling op de zaterdagavond voor de wedstrijd werd ik echter gewoon in D gezet. Persoonlijk had ik ook liever C ook al zou dit resulteren in een lagere plaatsing maar hier had ik verder geen invloed meer op.
Denk dus eerst even na voordat je met verwijten aankomt dat ik niet eerlijk ben en alleen mee doe om een beker mee naar huis te nemen!
.
:d
Moet je sibil betalen of is de 'begeleiding' maar heel beperkt.

Hey je leeft noggoed om te zien dat het goed gaat. En je er weer beter bij staat als in december. Ga je nu ook weer wat meer posten.
hoop dat je je doelen ga halen en we wachten op foto s van je shape nu?

kijkje in je trainings schema dan Killy.
succes verder

@ killy heb ze je voeding veel veranderd dan op basis van die bloedtest ? Klinkt erg goed allemaal.

Supergeheime voeding aan de hand van resultaten van een bloedtest?
Sounds legit!