XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
**** this shit, heb een weightgainer besteld :)

Killy, ik had je slimmer verwacht..

Het mag van de grote jongens, ze verklaarde me al voor gek dat ik 6000kcal clean eet :p

Ik snap even iets niet, zit nu 3 dagen op 6000kcal en ik heb ineens wat duidelijker aders op mijn biceps/triceps.

Is dit omdat ik in 1x 500kcal omhoog ben gegaan en dus een soort 'oplaad' fase heb ondergaan?
Of hogere bloeddruk?
Iemand een idee, niet dat ze opgepompt staan als tijdens het trainen maar normaal zie ik alleen 1 ader van schouder over bicep naar onderarm lopen.
Nu zie ik ook de vertakkingen van die ader als ik gewoon rustig zit.

Mind has been blow, word toch niet droger op 6000kcal :eek:

Je kijkt te veel naar jezelf.

Heb een vrije dag en een rust dag.
Dus zit de hele dag voor de spiegel te eten, goodlife :D:D:D:D:D

6000 cal????jeetje ik heb eens gekeken wat ik nu eet, ik dacht zelf 1200 cal maar ik eet 1650 cal, maar hoe krijg jij er 6000 weg?????ja kauwen dat snap ik maar dan moet je toch alleen maar eten de hele dag?

Tja ben altijd wel een grote eter geweest.
Op mijn werk zijn ze erg tolerant (werk dan ook erg hard om het te verdienen :D) dus dat is zeker een plus.
Word wat makkelijker met havermout shakes tussen de maaltijden door, even opdrinken en weer 300kcal verder.

Maar fijn is anders, ik hoop dat mijn darmpjes met de jaren wat meer rust nemen.
Grootste nadeel is de kosten, geen biefstuk voor mij, al die pasta/rijst is veels te duur :p

Maar hebben jullie geen atleten met een nette bulk?
Of heeft mascha wat leuke trucjes, dan zijn ze welcome.

Laatst bewerkt:
Ik laat niemand bulken, wat jij doet is ook geen bulken, je houd gewoon je dieet aan en voor elk mens is je cal behoefte anders.
Maar suiker doet toch je dieet etc, dan heeft hij toch wel trucjes?

Ik laat niemand bulken, wat jij doet is ook geen bulken, je houd gewoon je dieet aan en voor elk mens is je cal behoefte anders.
Maar suiker doet toch je dieet etc, dan heeft hij toch wel trucjes?

Ja, maar 6000 kcal had ik niet in gedachte toen hij zei dat ik iets meer kcal moest eten.
:(

Net terug van hamstrings en schouders.
Voor het eerst sumo squats gedaan, maar goed dat ik nu even geen vriendin hebt :p

Zal straks even posten, eerst eten en mijn wonden likken.

lekker.. welke schouderoefeningen doe je?

MP
Arnold press
side raises
rear delt raises

zoiets?

Schouders:
Warmup

Mp
3x10
2x8 60kg

Cable side raises
10x 10kg

Side raises achterkant/zijkant side raises zijkant
2x10 2x8
8 6
10 6

Eerste set side raises is cable voor je, 2de is paar stappen naar voren en cable achter je.

Reverse flyes
4x10

Facepull superset front raises.
4x10 4x10

Schouders zaten helemaal vol en zagen er weer mooi uit :).

Hams.
Warmup: standing one leg curls

Lying leg curls
Sumo squat
Stiff legged deadlift
2 sets lunges

Staand kuiten 4 sets.

Eerste keer dat ik zo zwaar binnen kant pak, zal morgen weer een feestje worden.

he killy, een keertje samen trainen?

Tuurlijk no prob.

31ste is in straatweg gym rotterdam een meeting opgezet door suyker, weet niet of je dat haalt?

net of grote jongens verstand van zaken hebben?

waarom clean eten als je serieus wil bulken, gewoon lekker junk naar binnenwerken, als ecto is het echt genieten.

Killy, laat je TSH, T3 en T4 eens meten.

'Iets' is 'n understatement hehe. TSH stimuleert de schildklier voor productie van de schildklierhormonen T3 en T4.

Terug
Naar boven