AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

Of dat handig is om te groeien is een tweede.
Die boys die met sibil trainen zitten allemaal aan de gear en draaien dus veel intensievere trainingen omdat de gear dat mogelijk maakt nog te herstellen. Voor een naturel is dat anders..

Herstelvermogen heeft niet alleen maar met het wel of niet "on" zijn te maken... Sterker nog, je kan het zelf voor een groot gedeelte trainen en in de hand houden. Killy is nog jong, en met de juiste supplementatie en rust en een goede opbouw in je trainingsintensiteit kun je een heel eind komen. Het zou onzin zijn als je stelt dat je on moet zijn om goed te kunnen herstellen. Ik weet niet of je dat bedoelt, maar oke.

Ey killy, jij had die 'perform' sample (bodylab) toch al uit geprobeerd bij je hond? Hoe krachtig was hij met welke doses?:P

• Topic Starter Topic Starter
Herstelvermogen heeft niet alleen maar met het wel of niet "on" zijn te maken... Sterker nog, je kan het zelf voor een groot gedeelte trainen en in de hand houden. Killy is nog jong, en met de juiste supplementatie en rust en een goede opbouw in je trainingsintensiteit kun je een heel eind komen. Het zou onzin zijn als je stelt dat je on moet zijn om goed te kunnen herstellen. Ik weet niet of je dat bedoelt, maar oke.

Klopt wel, maar merk toch dat dat extreme tot failure met max weights flinke klap geeft op de gewrichten van mijn armen vooral.
Maar gewoon lekker door knallen en blessures vermijden.

@arydan, heb mijn hond wat rust gegeven, komt zondag een meisje 'knuffelen' dus vond ik een beter moment voor de rape drugs :D

Straks geen maagd meer?:D

Daarom wissel ik ook af, week met berry bebuffelt en voel gelijk mijn gewrichten :)

Aan de andere kant is iedereen waar ik mee train dik on, maar de ene traind nu eenmaal wat slopender dan de ander.

kan je de verleiding nog weerstaan?:)

Ik heb dat ook wel eens, dat me gewrichten gewoon wasted zijn. Weekie rust doet wonderen;).

"rust roest"
"ledigheid is des duivels oorkusen"

Op zijn leeftijd ga je toch niet een week rusten!
Hij staat gvd in een telefoonwinkel de hele dag naar mokkels te staren en te dagdromen over een podiumplaats op de Mr. Olympia 2019.
Trainen met zijn donder! :D

Hummer speaks the truth once again. Listen to the Oracle and obey.

Killy ik wil handtekeningen en je moet me opzoeken!

Hmm ja das een verschil. In 2019 sta ik nog steeds 4 kg te curlen, meer dan zat!

Ik ben inderdaad niet van plan om te gaan rusten, toen ik aan jeffrey vroeg of hij wel eens deloaden wist hij niet waar ik het over had :p

No pain, no gain.
Maar om in peanut termen te spreken: no been, no gain.
Je lichaam kapot maken, maar met verstand.
Vind daarom het afwisselen van heavy vs concentratie erg lekker werken.
Mijn borst is trouwens wel echt kapot nu, biceps voel ik ook lekker.

BB'ers deloaden ook niet...
Da's toch een totaal andere manier van trainen.
Spieren train je tot uitputting als BB'er en laat ze dan helemaal herstellen.
Een PL'er put soms zijn CNS helemaal uit en moet dan deloaden.
Maar als je zo jong bent...
Dan ben je wel een zwakke broeder als je dat nodig hebt onder de 25. ;)

Oma stond net weer in de winkel, dus even over roelly zijn kleding lijn gebabbelt en over wat ze met berry van plan is.
Blijft een leuk mens :)

Waar werk je dan?

Zuidland anabolen fabriek

Rust kan af en toe geen kwaad hoor Killy :) Als GetXXL een weekje rust op tijd had genomen had dat hem 3 weken niet-trainen bespaard i.v.m. overbelast. :(

Terug
Naar boven