XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

Jij bent ook geen pro zoals Killy;)

Killy als ik je een advies mag geven, supplementeer visolie als je dat al niet deed.
Sinds ik dat gebruik, heb ik echt ongelooflijke gains gemaakt.

• Topic Starter Topic Starter
Slik al maanden omega 3, ben nog steeds geen jay cutler :mad:

Er zijn aanwijzingen echt bewezen is het nog niet wat betreft anabolisme. :)

Klopt, mag ook weleens bevestigd worden. Naja het is voor mij in ieder geval van meerwaarde hoop dat het in de cut ook degelijk werkt voor het verminderen van vetmassa. Heb de dosering ook verhoogd naar 6gr visolie.

Er waren waarschijnlijk meer variabelen dan de visolie. Daarmee doelende op de manier van trainen, hoeveelheid eten en slaap. Alcohol etc. etc..

Tuurlijk zullen er meerdere dingen wel een rol hebben gespeeld. Alleen voeding was zelfde, training ook misschien enkele aanpassingen. Ik ben ook heel dedicated bezig geweest afgelopen halfjaar.

Ik heb snel groei gemeten in gewicht, want ik zat vast op een bepaald gewicht. Natuurlijk ook vet en vocht maar tevens spier. Herstelde ook sneller, dus kortgezegd het is echt een meerwaarde imo.

op ergogenics zijn genoeg onderzoeken over omega 3 die allemaal wel positief zijn.
ik gebruik 6 per dag voor gewrichten en vetverbranding.

hou het gewoon bij whey en misschien weightgainers man rest is shit

Rug

Warmup pullover machine 4x12

Pulldown wide grip to chest
4x10

Pulldown behind neck
4x10

Tbar row
Wide grip small grip
4x6 4x8

Dumbbell row
2x8 24
10x26
8x28

Close grip pulldown to chest, ellebogen erg ver naar buiten
4x10

Traps in machine
8x100
10x140
5x160 3x140
8x140

Niet heel zwaar, maar ik heb zo weinig muscle-mind op rug, aanspannen vind ik erg moeilijk.
Dus concentreer alleen op het knijpen hoe licht ik ook moet gaan.

Omega 6 wel ja :p

Trek je niet op?
Wel af:p

Geen deadlift?

Terug
Naar boven