XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

zal vandaag fouad even whatsappen dat ik sterker moet worden :)
Fouad traint als een Bodybuilder volgens de "Muscle & Fitness" dus die weet niets van sterker worden! :roflol:

:jk: dat mag toch duidelijk zijn éh..? :o

Nou idd, ik was vanochtend trouwens wel ietsjes zwaarder geworden :) heb een emmer mammoth gekocht 3 dagen geleden, 1,5 kilo per dag van opgedronken, maar weeg nu wel 0,7 kilo zwaarder he??dat je het maar weet :mad:
0,7Kg zwaarder worden..?
Dat doe ik al door een glas Pepsi Max te drinken en te denken aan een McChicken... ;)

Nou idd, ik was vanochtend trouwens wel ietsjes zwaarder geworden :) heb een emmer mammoth gekocht 3 dagen geleden, 1,5 kilo per dag van opgedronken, maar weeg nu wel 0,7 kilo zwaarder he??dat je het maar weet :mad:

Ik gebruik deez voor mass gains

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dat moet je gewoon drinken?voor of na je training?

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 12:33 ----------

Fouad traint als een Bodybuilder volgens de "Muscle & Fitness" dus die weet niets van sterker worden! :roflol:

:jk: dat mag toch duidelijk zijn éh..? :o

0,7Kg zwaarder worden..?
Dat doe ik al door een glas Pepsi Max te drinken en te denken aan een McChicken... ;)

Eraan denken?Aan je stats te zien denk je aan niks anders :D

Het was juist positief bedoeld, je ziet er nou niet als een kerel van 80 kilo uit he :D tenzij je 1.30 lang bent??

I was just kiddin' bro' ik ben zo vet als een varken... :o
Ik wil alleen niet dat iemand anders het zegt... ;)
Hahaha, ik ben er aan aan het werken!
Op naar de 120kg!

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 12:46 ----------

Oh ja, als je meer wilt weten moet je gewoon even op "5/3/1" drukken in mijn sig. ;)

Oh nee dat zou ik ook nooit zeggen he?Ik ben heel netjes opgevoed, tenminste dat zegt me moeder dan he :D

120 kilo jezus dan ben je echt een vetva......uhhhh flinke vent :D

Ik weeg 143 lieverd. :D

ik seg maar niets :sad: :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.331
Update quads:

Sq:
2x10 65
10x95
8x105
8x105

Sissy squat
4x8-10 (burnnnnn)

Giant set
Leg exstension 10x35kg
Legg press. 8x160kg
Hack squat 35x failure

Deze 3x herhaald.

Was lekkere training, zat flink vol, quads stonden op klappen :D

Nog wat calves gedaan.

Ook fouad eff gewhatsapped, wat schijnt, hij heeft een hokje in hellevoet met strongman spullen geregeld deze week.
Dus ga wat strongman er tussen door pakken :)

• #1.332
Voor 3 maaltijden:

600gram kip
400gr zilvervlies rijst
450gr aardappels
400gr brocolli
750gr witte bonen en tomatensaus.

Had nog wat in te halen vandaag :)

uploadfromtaptalk1313155203223.jpg

143 kilo!!!!!Jezus das wel heel bruut, wij hadden hier een sterkste man weleens trainen, volgens mij woog die ook iets tussen de 140-145 kilo!!

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 15:37 ----------

Watvoor legpress doe je Killy?

Snap echt dit soort schema's niet van je, ga toch gewoon basiskracht opbouwen, dat giant set is met 4 oefeningen, 3 is triset, maar goed ik ben ouderwets misschien is dat allemaal veranderd :D

Update quads:

Sq:
2x10 65
10x95
8x105
8x105

Sissy squat
4x8-10 (burnnnnn)

Giant set
Leg exstension 10x35kg
Legg press. 8x160kg
Hack squat 35x failure

Deze 3x herhaald.

Was lekkere training, zat flink vol, quads stonden op klappen :D

Nog wat calves gedaan.

Ook fouad eff gewhatsapped, wat schijnt, hij heeft een hokje in hellevoet met strongman spullen geregeld deze week.
Dus ga wat strongman er tussen door pakken :)

• #1.334
Watvoor legpress doe je Killy?

Snap echt dit soort schema's niet van je, ga toch gewoon basiskracht opbouwen, dat giant set is met 4 oefeningen, 3 is triset, maar goed ik ben ouderwets misschien is dat allemaal veranderd :D

ja wil me ook wat meer gaan focussen op de basis, alleen al mijn trainings partners zijn momenteel on en zweren bij volume :(

en alleen training is echt not done, dus moet ze maar even zien om te praten.

Snap echt dit soort schema's niet van je, ga toch gewoon basiskracht opbouwen,
+1

ja wil me ook wat meer gaan focussen op de basis, alleen al mijn trainings partners zijn momenteel on en zweren bij volume :(

Niet zo'n slimme opmerking Killy.
Je eigen behoeftes te kort doen voor een ander...
Wat Robbie zegt heb ik lang geleden al eens tegen je gezegd.
Doe nu maar gewoon wat goed is voor je. ;)

Ja maar kies dan iemand die gelijk is aan je kwa kracht maar ook kwa doelstellingen, het is leuk om met iemand te trainen die zoveel groter en sterker is maar je kan daardoor een keertje blessures krijgen, tips en trainingsadvies van een ervaren atleet is altijd goed, het is je eigen intensiteit en drive die zorgt voor je resultaat.
Als je wilt bouwen richt je op de basisoefeningen, je bent nog jong en je kan enorm veel winst boeken, als je je verstand maar gebruikt en geduld hebt.

Had je dat maar eerder geweten eh Killy..? ;)

• #1.338
Had je dat maar eerder geweten eh Killy..? ;)

Vind het lastig, vind het erg fijn om met mensen te training die verder zijn dan mij. Dan heb je iets om aan op te trekken (skinnie come in).
Dus zal wel mijn vaste wat van zijn volume af praten, zeggen dat "de grote robbie het zei!".
Mijn halve gym wou toch met me mee naar hillegom :p

Je moet doen wat je fijn vind natuurlijk, ik ben meer iemand van de ouwe stempel, je legt eerst een basis, met het verkrijgen van kracht leer je steeds beter je spieren te gebruiken.
Af en toe een paar weken powertraining en dan weer over op je gebruikelijke training.
Stel je voor je kan nu 70 kilo bankdrukken?Je gaat na een tijdje op kracht trainen en je drukt na 8 weken bijv 90 kilo, had je eerst 80% op 70 met reps maken dan maak je nu 8 reps op 80% van 90 kilo, denk je niet dat je dan gaat groeien?Mits de uitvoering en je mindsetting in je spieren 100% is.
Zo ook met je eten, eet naar wat je nodig hebt en niet omdat het 2000 cal meer is, die 2000 cal meer is leuk om dikke drollen te kakken, maar teveel blijft teveel.
En nee ik ben niet de grote Robbie!Ik ben gewoon Robbie :D
En de halve sportschool is welkom, als ze maar niet zo lelijk zijn als jou :D

• #1.340
Ik ben niet lelijk, in andere culturen ben ik erg knap.

Terug
Naar boven