Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Killy is eigenlijk gewoon ook een powerliftertje in zijn hart.![]()
en ik wilde sterker worden vroeg ik gewoon een schema aan de powerlifters, dus niet eens zo slecht idee voor Killy 
Berry uit spijkenisse/rotterdam, train wel eens met hem, maatje van suyker.
Hij ging volgens mij binnekort onder oma lopen.
Dus iemand die zeikt over een ecto die zelf een ecto is, en ik mag dat toch wel zeggen, want ben zelf ook maar 79 kilo met 1.85![]()

yeah right 

Inderdaad.Zou niet eens zo gek zijn?Toen ik nog uhhhhhh oh jee....jong wasen ik wilde sterker worden vroeg ik gewoon een schema aan de powerlifters, dus niet eens zo slecht idee voor Killy

Inderdaad.
Wendler 5/3/1 met Hypertrophy assistance.
Lijkt me een goed plan.
Maar dat zal wel te zwaar zijn voor Killy...
http://www.youtube.com/watch?v=2RGlYLURgck

LuiIk doe hartstikke goed me best hoor
als ik zin heb
---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 17:05 ----------
55 kilo![]()

Armen zou nog kunnen dus
FF zonder dollen, doe je Killy zijn voedingscgema?

maar ben bezig nieuwe dumbbells erbij te nemen, zit alleen met de steekmaat van het stangetje, anders past het weer niet in het rek :SWendler is slechts één van de vele manieren natuurlijk.
Maar wel een goede imo.
En als je er niet bij na wilt denken is het een complete oplossing met structuur.
Je traint voor meer kracht, en met de assistance pak je hypertrophy aan.
en die reps staan me best aan, lekker weinig en lui trainen 
Cutler zijn 7 week out bicep training is een goede preworkout vid![]()

Als je hem nou eens in het echt ziet trainen dan heb je helemaal voor een jaar zin om te trainen![]()

heb een emmer mammoth gekocht 3 dagen geleden, 1,5 kilo per dag van opgedronken, maar weeg nu wel 0,7 kilo zwaarder he??dat je het maar weet