XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

Who_****ing_cares.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.348
Hahaha rob, je leert het wel! :D

Wat leer ik?
Als het gaat om op een forum stom te lullen, dat deed ik al toen je wit was, geen verstand had, lang en dun was en met een staartje rondliep/zwom/kroop!
Ben je eigenlijk weinig veranderd in die tijd?Behalve dan van dat staartje, naja die zit er nog wel maar dan op een andere plek he?

Heb je trouwens aleens met Mack10 getraind?

• #1.350
Nee, ik heb mack nog nooit gezien, jij wel?
Ben wel nieuwsgierig hoe onze (grote?) Vriend er uit ziet.

En ik ben wel verandert :mad:
Ben zwaarder :mad:

Mack???Die is echt gruwelijk groot, dat die gast nog niet aan wedstrijden meedoet, denk dat ie de laatste NK zo op zijn sloffen had gewonnen in de zwaargewicht klasse, heeft die Suiker goed mazzel mee gehad hoor.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 08:49 ----------

En ik ben wel verandert :mad:
Ben zwaarder :mad:

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
whocares2.jpg

Mack???Die is echt gruwelijk groot, dat die gast nog niet aan wedstrijden meedoet, denk dat ie de laatste NK zo op zijn sloffen had gewonnen in de zwaargewicht klasse, heeft die Suiker goed mazzel mee gehad hoor.

Ik wil nou eindelijk wel eens pics van mack zien.:mad:

• #1.353
You serious robbie? :eek:

nee man.
Rob S is groter/ Seeker ook.

Ik ben altijd serieus, maar Mack is echt groot, ken er wel meer die de NK zo op hun sloffen winnen, maar gewoon niet meedoen omdat ze de wedstrijden niks aan vinden.
Soort Vic Richards zijn dat, die vinden het trainen leuk, maar verder ook niet.
Mack zou zoals ik hem op fotoos heb gezien met 120-122 kilo gortdroog en kneiterhard kunnen komen, terwijl die net 1.83 is dacht ik.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 09:07 ----------

nee man.
Rob S is groter/ Seeker ook.

Seekertje komt zo weer trainen, als ie is bijgekomen van zijn beentraining gisteravond :D ik heb hem maar weer naar buiten gestuurd anders had ie gaan kotsen :rolleyes: snap dat nooit he?Ik heb nog nooit gekotst met trainen, ja hooguit wat zuur omhoog, maar dat was omdat ik toen een Snickers tic had, ik had zo 8-10 snickers weg onder me trainen en soms als je dan ook nog eens een shake erbij nam kwam het omhoog als je een boertje liet ???

snap dat nooit he?Ik heb nog nooit gekotst met trainen, ja hooguit wat zuur omhoog, maar dat was omdat ik toen een Snickers tic had, ik had zo 8-10 snickers weg onder me trainen en soms als je dan ook nog eens een shake erbij nam kwam het omhoog als je een boertje liet ???
Joh..? :rolleyes:

ik heb vaak na benen duizelig & misselijk gevoel, maar dat heeft iedereen lijkt mij??

• #1.358
Mack, ik verwacht zsm pics in mijn inbox of je mag niet meer in mijn log komen :mad:

:p

• #1.360
ik heb vaak na benen duizelig & misselijk gevoel, maar dat heeft iedereen lijkt mij??

Misselijk niet, duizelig soms.
Gewoon anderhalf uur voor het trainen niet eten. Dan werken mijn supps beter en hoef je niet na de training 2 maaltijden te eten, omdat de vorige er uitgekomen is :D.

Terug
Naar boven