Robbie1970
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206
Ik ben niet lelijk, in andere culturen ben ik erg knap.
In Teletubbie-land ben je een God

Weet je, de meeste lelijke mannen hebben de mooiste vrouwen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben niet lelijk, in andere culturen ben ik erg knap.

In Teletubbie-land ben je een God
Weet je, de meeste lelijke mannen hebben de mooiste vrouwen![]()

)
Die is echt gruwelijk groot, dat die gast nog niet aan wedstrijden meedoet, denk dat ie de laatste NK zo op zijn sloffen had gewonnen in de zwaargewicht klasse, heeft die Suiker goed mazzel mee gehad hoor.

MackDie is echt gruwelijk groot, dat die gast nog niet aan wedstrijden meedoet, denk dat ie de laatste NK zo op zijn sloffen had gewonnen in de zwaargewicht klasse, heeft die Suiker goed mazzel mee gehad hoor.

ik heb hem maar weer naar buiten gestuurd anders had ie gaan kotsen
snap dat nooit he?Ik heb nog nooit gekotst met trainen, ja hooguit wat zuur omhoog, maar dat was omdat ik toen een Snickers tic had, ik had zo 8-10 snickers weg onder me trainen en soms als je dan ook nog eens een shake erbij nam kwam het omhoog als je een boertje liet 
Joh..?snap dat nooit he?Ik heb nog nooit gekotst met trainen, ja hooguit wat zuur omhoog, maar dat was omdat ik toen een Snickers tic had, ik had zo 8-10 snickers weg onder me trainen en soms als je dan ook nog eens een shake erbij nam kwam het omhoog als je een boertje liet![]()

aangezien ik gek was op Snickers 
ik heb vaak na benen duizelig & misselijk gevoel, maar dat heeft iedereen lijkt mij??

ik heb vaak na benen duizelig & misselijk gevoel, maar dat heeft iedereen lijkt mij??
.