AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Ik beschouw jouw ook als een van mijn kinderen hoor Killy, alhoewel jij wel wat vaker een corrigeer tik nodig zal hebben.

Maar ik heb ook zo'n nederlandse opvoeding gehad die nergens op slaat, veels te lief.
Enige wat ik thuis hoor als ik ga trainen: niet te hard trainen he, voorzichtig zijn je bent nog jong.

• #1.483
Rug triceps-

Warmup: pullover machine

Pulldown (naar borst robbie ;))
4x8 70

Pullups
4x8 bw

BOR: onderhands
10x40
10x50
8x60
8x65

Dumbbell rows:
12x16
10x24
10x24
8x26

Overhead exstension
10x8
10x8
10x10
8x10

Pushdown
10x45
10x55
8x60
10x60 met spot

Single arm pushdown
4x8-10

Beetje rustig aan gedaan omdat ik misschien morgen met fouad naar vlaardingen mee kan, dus wil dan niet helemaal bond en blauw zijn als ik atlas stones en allemaal andere gekke fratsen moet gaan doen :p

Ts ts ts, inhouden voor iets wat je misschien morgen gaat doen... ;)

60 kilo tricep pushdown?????

Hahaha, is hooguit 30, en waarschijnlijk dat nog niet eens. :D
Fitness toestelletjes!

• #1.488
:mad: voelde anders wel zwaar.

jup ligt er denk aan welke zijde van station je gaat staan. bij ons heb je tot 50 kg met 1 katrol en tot 80kg met meer katrollen.

die 80 kilo steeks ik nog een schijf van 10 of 15 bij maar is lichter dan die 50kg aan de andere kant

Oh dubbel ingeschoren met 2 wieltjes?Ik schrok al :D maareee???Inhouden met trainen....zucht :(

• #1.492
Ja niet zo zeiken jongens, als ik met DE FOUADDDDDD :p ga trainen wil ik wel beetje kunnen presteren en niet zeggen: "ja normaal ben ik sterker, maar heb gister mijn rug getraind".

Dat is ook geen excuus, verstand op nul en knallen pittah boy.

Ja niet zo zeiken jongens, als ik met DE FOUADDDDDD :p ga trainen wil ik wel beetje kunnen presteren en niet zeggen: "ja normaal ben ik sterker, maar heb gister mijn rug getraind".

Ja dat is idd stom zeg, dan kun je beter zeggen dat je gister de kantjes eraf hebt getraint en nu met homo gewichten traint, omdat je een weakling bent, nee idd ik zou mezelf dan ook sparen...zucht

• #1.499
Oh dat is idd zwaar zeg, was die tire zeker weer met helium gevult?

FF eten, Mascha heeft lekker kaasomelet gemaakt met salami erbij hmmmmm en volgens mij heeft ze ook ijs gehaald :)

Terug
Naar boven