AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

Nee ik doe aan ibojuitsi:D
Ben geen vechtersbaas hoor. Ik zal ze eerder de ring uitlullen en ze een minderwaardigheidscomplex aanpraten als ze de ring uit te slaan. Het gaat mij puur om de conditietrainingen, is goede cardio.

ik ben ook niet echt een vechtersbaas. maar in de ring vermaak ik me altijd prima. alleen jammer dat het moeilijk te combineren valt.
had nog wedstrijd ambities. maar ik nu ook ambitie heb voor de flexcup word dat wss niks haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Ik verbaasde over 1 ding, ik had ineens midden tijdens de workout hummers kleine dikke meisje in mijn hoofd :mad:

DA's altijd nog beter dan een ander klein dik dingetje van Hummer maatje. :D

wtf is going on in this thread :o

Hummer an Killy sitting in a tree... :D:D

Hahaha!
Fat chance! ;)

ik ben ook niet echt een vechtersbaas. maar in de ring vermaak ik me altijd prima. alleen jammer dat het moeilijk te combineren valt.
had nog wedstrijd ambities. maar ik nu ook ambitie heb voor de flexcup word dat wss niks haha

Is wel super goede vorm van cardio,

Maat van me traint 2-3jaar, best wat gekweekt en daarbij 2x in de week kickbox.

Hij let redelijk op z'n eten maar ook niet perfect, en hij staat droger dan die gay zyzz.

Is wel super goede vorm van cardio,

Maat van me traint 2-3jaar, best wat gekweekt en daarbij 2x in de week kickbox.

Hij let redelijk op z'n eten maar ook niet perfect, en hij staat droger dan die gay zyzz.

droger staan dan gayzyzz zonder goed op je voeding te letten is knap bra.

celltech

• #1.453
Als ik mijn benen voel heb ik de neiging om me voor de zekerheid in een coma te zuipen voor 3-4 dagen.

koop een zak fut :) helpt ook en is minder katabool :D win win

• #1.455
Dood gaan is ook katabool :p

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Hey kerel, jij traint bij papa mike? Begrijp ik?

Terug
Naar boven