MoMass
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee, hij heeft enkel een mild anavar kuurtje gedaan om massa te behouden tijdens de cut. Hierdoor bleven de gains beperkt en zou hij niet overduidelijk worden verdacht van kuren. Slimme tacktiek, dat wel.

105kg moet wel goed te doen zijn, met de nodige inzetBen eens curieus wat dat gaat geven... Heb je het trouwens druk want je post niet veel trainingen é? Een filmpje (met Ibo) is ook altijd wel leuk.
Succes!
waarom zou ik 'onderverdacht' willen kuren? alsof mij het wat uitmaakt wat mensen van mij denken op een forum, gaat tenslotte om mijn eigen prestaties.
Wat ik ga gebruiken en wanneer ik dat eventueel ga doen zal ik hier niet gaan bespreken. Aangezien ik hier vrij bekend ben en ik niet bepaald meer anoniem ben wil ik niet dat hier hele verhalen over komen in mijn log.
Stel iemand googled toevallig mijn naam en ziet allemaal verhalen over doping gebruik ect ect... Stel je voor dat ik ooit ergens solliciteer en ze mijn naam even googlen.

Killy ik dacth dat je benen meer herhalingen ging doen?
Killy heeft een broertje?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/wielrenner-58-kilo-naar-75-2-kilo-325487/
Zelfde kapsel, haarkleur, een sik enz.

En?Samen gedouched?
Srs, lekkere training en ik vind je er goed bij staan.![]()