AndroidHealthClinic

Killy's way to 105kg clean

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Afscheid nemen doet altijd pijn jongen, tijd om te gainen nu!

8pack blijft tot 20% :P jelly?

daarom heb je ook weinig tot geen gains gemaakt

Was toch 5 gram test en 2 gram tren?

Nee, hij heeft enkel een mild anavar kuurtje gedaan om massa te behouden tijdens de cut. Hierdoor bleven de gains beperkt en zou hij niet overduidelijk worden verdacht van kuren. Slimme tacktiek, dat wel.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
benen, voor de eerste keer weer zwaar.

squat onder par
10x90
10x100
8x110
6x120
6x130
5x135
3x140

leg press small en voeten laag
4x8x240

single leg squat/lunge (1 been op een bankje, andere zakken)
4x8x50kg

leg extenstion
4x10x110kg

kuiten

Nee, hij heeft enkel een mild anavar kuurtje gedaan om massa te behouden tijdens de cut. Hierdoor bleven de gains beperkt en zou hij niet overduidelijk worden verdacht van kuren. Slimme tacktiek, dat wel.

waarom zou ik 'onderverdacht' willen kuren? alsof mij het wat uitmaakt wat mensen van mij denken op een forum, gaat tenslotte om mijn eigen prestaties.

als ik iets te verbergen had zou ik hier wel niet loggen en was ik al lang weg geweest ;)

105kg moet wel goed te doen zijn, met de nodige inzet:) Ben eens curieus wat dat gaat geven... Heb je het trouwens druk want je post niet veel trainingen é? Een filmpje (met Ibo) is ook altijd wel leuk.

Succes!

105kg moet wel goed te doen zijn, met de nodige inzet:) Ben eens curieus wat dat gaat geven... Heb je het trouwens druk want je post niet veel trainingen é? Een filmpje (met Ibo) is ook altijd wel leuk.

Succes!

geen smartphone atm, pokkending is stuk en nog geen tijd om gehad om hem te laten maken.

waarom zou ik 'onderverdacht' willen kuren? alsof mij het wat uitmaakt wat mensen van mij denken op een forum, gaat tenslotte om mijn eigen prestaties.

Wat ik ga gebruiken en wanneer ik dat eventueel ga doen zal ik hier niet gaan bespreken. Aangezien ik hier vrij bekend ben en ik niet bepaald meer anoniem ben wil ik niet dat hier hele verhalen over komen in mijn log.
Stel iemand googled toevallig mijn naam en ziet allemaal verhalen over doping gebruik ect ect... Stel je voor dat ik ooit ergens solliciteer en ze mijn naam even googlen.

Daarom. Dus zelf nooit meer over riods beginnen. OK?

Dus alleen info over je trainingen en voeding. Ook geen onzin posts meer over dikke koppen enzo.

Laatst bewerkt:
Killy ik dacth dat je benen meer herhalingen ging doen?

Ik kan me voorstellen dat meer reps met 140kg lastig gaat worden.

Vandaag training van sibil gehad samen met Luc chabot
luc+chabot5.jpg

ook wel de vrolijkste bodybuilder ter wereld, die man is na de laatste oefening nog zo vrolijk als een klein kind in een snoepwinkel :P

borst armen:

dumbbell flat press
2x10x24kg (warmup
10x30kg
10x33kg
10x35kg
10x35kg

dumbbell incline press
4x10x33kg

flat bench wide press/wide fly
Handen palmen naar binnen en armen heel breed maken, een soort halve fly of halve press beweging.

4x10x22kg

incline wide press/fly
4x10x24kg

small machine press (ellebogen hoog)

hammer curls
3x10x18kg

incline dumbbell curls
3x10x10kg

ez bar wide grip curls
3x10x40kg

pushdown
3x10x35kg

pushdown reversed grip
3x10x20kg

hammer grip stang overhead extension
4x10x20 + dat ding, zal wel 5-7kg zijn.

was een lekkere training :)

En?Samen gedouched?:p

Srs, lekkere training en ik vind je er goed bij staan.:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven