Fitness Seller

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat kan dan weer nèt niet :(

Log verpest door arnodsi.

• Topic Starter Topic Starter
Erg knap hoor! Denk dat je hier in combinatie met krachtsport zeker iets aan hebt! :)

Ja met rug wel! Benen worden wel minder lenig door spieren juist.

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Wat ik ervan las is in mijn studieboeken is dat het niet nodig is maar je hoort overal weer wat anders inderdaad. Maarre lenig hoor haha!

ah okee, ik ga het gewoon proberen (:

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Goed bezig! Succes

Je maaltijden zijn awesome

Thanks!

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

Hmm nee, zo bedoelde ik het ook weer niet haha

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

This topic is going to be good:D:D

Hoop het (:

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

lekkere rekoefening he, deden we bij synchroonzwemmen ook altijd, voor we het voorbeen ook nog op de stoel omhoog deden plaatsen.

En inderdaad: gewoon doorduwen, uitademen of een oost-duitse Helga met haar gewicht op je laten zitten, dan scheur je vanzelf die spagaat wel in (en je spieren scheuren die keer lekker mee hehe)

Ja dat doe ik ook wel is! Dat oefen ik nu ook, allebei me voeten op ene verhoging.
Dan lukt het wel, even pijnlijk alleen haha

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Wat een poten heb jij zeg. Ik doe er veel moeite voor en bij jou groeit het zomaar eventjes. Jaloers hier.

Iedereen heeft zijn sterke spiergroep, armen is bij mij bijvoorbeeld weer niet veel.

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Zo lenig hoor! Ik zou willen dat ik dat ook nog kon maar ik heb het al te lang niet meer gedaan haha. Heb net je carrot frites gemaakt, echt zo lekker!

Ik vind die ook zo lekker ja!

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

yeay trainen! Met buikpijn helaas..
pre workout meal nog even maken, altijd honger na school haha.

na school? korte dag dan!

(oef en dat stretchen....heb er nog trauma's van als ik zag wat ze de meiskes aandeden, en dan gebeurde het geeneens bij me zelf)

na school? korte dag dan!

(oef en dat stretchen....heb er nog trauma's van als ik zag wat ze de meiskes aandeden, en dan gebeurde het geeneens bij me zelf)

Jaa heb vrijdag altijd een kort dagje, en vanavond feestje dus smiddags trainen dan maar.
Maar van goed stretchen wordt je wel leniger.

Klaar met trainen! Plaats het morgen wel, geen tijd nu. Eten koken en vanavond feestje.
Ik dacht echt bij biceps wat gaat het slecht, had ik 5kg meer aan de barbell zitten haha.

En deadliften gaat gewoon niet goed door me handschoentjes, als iemand ergens maat XS ziet vertel het me!

Klaar met trainen! Plaats het morgen wel, geen tijd nu. Eten koken en vanavond feestje.
Ik dacht echt bij biceps wat gaat het slecht, had ik 5kg meer aan de barbell zitten haha.

En deadliften gaat gewoon niet goed door me handschoentjes, als iemand ergens maat XS ziet vertel het me!

Op grip blijven oefenen, heb je al eens mixed grip geprobeerd? Is ook nog een optie. Handschoenen is een beetje vloeken in de kerk hier :P

Misschien dat een handdoek eromheen slaan bij de deadlift makkelijker gaat, met een ruwe moet je nog redelijk wat grip overhouden

Op grip blijven oefenen, heb je al eens mixed grip geprobeerd? Is ook nog een optie. Handschoenen is een beetje vloeken in de kerk hier :P

Ik ga ze denk ik ook naar het begin plaatsen, deed eerst borst nu en normaal niet dus me handen waren al heel wat slapper. En ik weet dat grip belangrijk is, deed nu zonder handschoentjes want maakt geen verschil eigenlijk.

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Misschien dat een handdoek eromheen slaan bij de deadlift makkelijker gaat, met een ruwe moet je nog redelijk wat grip overhouden

Bedankt voor de tip!

Ik ga ze denk ik ook naar het begin plaatsen, deed eerst borst nu en normaal niet dus me handen waren al heel wat slapper. En ik weet dat grip belangrijk is, deed nu zonder handschoentjes want maakt geen verschil eigenlijk.

Deed het bij mij ook niet, heb ze ook eens aangeschaft, 2 keer gebruikt en vond 't k*t. Als vrouw helpen ze misschien nog tegen eelt, dat kan wel prettig zijn :P

Als je grip je echt in de steek laat kun je altijd nog straps proberen, krijg je zelfs gratis bij B&F vanaf een bepaald bedrag.

Ik heb sinds kort 'grip pads', een soort rubber rechthoekjes. Ik vind ze zelf erg handig! Ik heb nl ook al aardige eeltbulten door die stangen en het irritante is dat ze steeds vervellen ook.
Handschoentjes passen mij niet, heb allerlei merken geprobeerd. Zijn meestal te breed en gaan dan schuiven.
Oja, het enige nadeel is dat ze wat naar rubber stinken... ;)

Of haal een magnesiumbolletje voor je deadlift, kost niks en doe je ergggg lang mee :)

Als je Kim haar vorderingen ziet. Benen en armen, nou dan doet ze het in ieder geval top. :)

Is nogal een verschil met een 'genetisch wonder' he. Geloof best dat het allemaal goed gaat, maar vind foto's altijd maar moeilijk te beoordelen zonder enige referentie (als in: nog een persoon of item waar je de grootte van in kan schatten er naast).

Is nogal een verschil met een 'genetisch wonder' he. Geloof best dat het allemaal goed gaat, maar vind foto's altijd maar moeilijk te beoordelen zonder enige referentie (als in: nog een persoon of item waar je de grootte van in kan schatten er naast).

Ach Stickz,
# cooking skills to the max
# Spagaat/split = leningheid to the max
# Zulke legs op 16 jaar

Mijn zusje van 16 kan niet eens koken :roflol:

Kon het niet laten te reageren, zie aardig wat posts van je voorbij komen bij 'Post je meals'. Ziet er lekker uit allemaal!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven