YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erg knap hoor! Denk dat je hier in combinatie met krachtsport zeker iets aan hebt!![]()
Wat ik ervan las is in mijn studieboeken is dat het niet nodig is maar je hoort overal weer wat anders inderdaad. Maarre lenig hoor haha!
lekkere rekoefening he, deden we bij synchroonzwemmen ook altijd, voor we het voorbeen ook nog op de stoel omhoog deden plaatsen.
En inderdaad: gewoon doorduwen, uitademen of een oost-duitse Helga met haar gewicht op je laten zitten, dan scheur je vanzelf die spagaat wel in (en je spieren scheuren die keer lekker mee hehe)
Wat een poten heb jij zeg. Ik doe er veel moeite voor en bij jou groeit het zomaar eventjes. Jaloers hier.
Zo lenig hoor! Ik zou willen dat ik dat ook nog kon maar ik heb het al te lang niet meer gedaan haha. Heb net je carrot frites gemaakt, echt zo lekker!
na school? korte dag dan!
(oef en dat stretchen....heb er nog trauma's van als ik zag wat ze de meiskes aandeden, en dan gebeurde het geeneens bij me zelf)
Nou je hebt ook al aardige biceps hoor. Mooie kop erop. Je bent een genetisch wonder......Iedereen heeft zijn sterke spiergroep, armen is bij mij bijvoorbeeld weer niet veel....

Nou je hebt ook al aardige biceps hoor. Mooie kop erop. Je bent een genetisch wonder.![]()
Nou je hebt ook al aardige biceps hoor. Mooie kop erop. Je bent een genetisch wonder.![]()

Klaar met trainen! Plaats het morgen wel, geen tijd nu. Eten koken en vanavond feestje.
Ik dacht echt bij biceps wat gaat het slecht, had ik 5kg meer aan de barbell zitten haha.
En deadliften gaat gewoon niet goed door me handschoentjes, als iemand ergens maat XS ziet vertel het me!

Op grip blijven oefenen, heb je al eens mixed grip geprobeerd? Is ook nog een optie. Handschoenen is een beetje vloeken in de kerk hier![]()
Misschien dat een handdoek eromheen slaan bij de deadlift makkelijker gaat, met een ruwe moet je nog redelijk wat grip overhouden
Ik ga ze denk ik ook naar het begin plaatsen, deed eerst borst nu en normaal niet dus me handen waren al heel wat slapper. En ik weet dat grip belangrijk is, deed nu zonder handschoentjes want maakt geen verschil eigenlijk.

Als je Kim haar vorderingen ziet. Benen en armen, nou dan doet ze het in ieder geval top.![]()
Is nogal een verschil met een 'genetisch wonder' he. Geloof best dat het allemaal goed gaat, maar vind foto's altijd maar moeilijk te beoordelen zonder enige referentie (als in: nog een persoon of item waar je de grootte van in kan schatten er naast).