AndroidHealthClinic

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Vlakbij eindhoven.

---------- Toegevoegd om 00:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

joa zittie! nog een brabander :D

Altijd gezellig nog meer Brabanders!

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:06 ----------

grijns, inderdaad opvallend van je pannenkoeken en eitjes.

Trouwens ook van je deadlifts: zit t m in de grip? en welke grip heb je dan?
Double overhand, mixed grip of hooked grip? IK merk dat, alhoewel ik 'm t minst fijnst vind, het meeste haal uit de mixed grip.

Geen idee eigenlijk, gewoon duimen onder.

Goede leg progressie! Die meals zijn ook nice, krijg er honger van. Je mag ook wel een keer voor mij koken, woon volgens mij toch vlakbij :yes:

Lekker lang uitgeslapen , nu groot ontbijt!
Een week aan het bulken nu, 400kcal overschot en max 1x cardio per week. En 0.8kg afgevallen. Kan wel kloppen aangezien normaal me behoefte 2300 is en ik nu vanuit de formule ben gegaan en die geeft 2100kcal aan. Dus ga ophogen en kijken of ik meer aankom in spier.
Maar eerst 2 bakken havermout nu met pindakaas, chocolade en gebakken fruit (:
Daarna triceps + schouders trainen.

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

9i64ut.jpg

Laatst bewerkt:
Dat is enkel havermouth en pindakaas? Geen melk?

:roflol::roflol: made my day

OT: jij eet best veel voor jouw lengte/gewicht, niet?

Jaa klopt, volgens forumle is me onderhoud 2100 maar weet zelf al dat het minimaal 2300 is maar dan blijf ik gelijk in gewicht maar verlies is vet en kom ik spier aan al. (maar niet veel spier daarom bulken)
Maar je hoort vaak nadat meisjes anorexia gehad hebben daarna meer moeten eten als voor hun eetstoornis.

Hoeveel is je onderhoud volgens harris benedict

Ziet er lekker uit Kim! Eet smakelijk!

Tof om te zien hoe je uit je anorexia bent gekomen zeg, wat een prestatie! Is het sporten nu de vervanging geworden? Je nieuwe 'ding' van controle?

Van Lindt pure choco!:heart:

Goed plan, ga nu ook even twee stukken mijn mond in duwen:eating:

Foto's zien er weer goed uit! Goed dat je het zonder melk neemt..is toch nutteloze troep:thumbs:

Melk is voor baby's :cool:

Doe ook altijd alles met water (bambix/whey enz )

Ziet er lekker uit Kim! Eet smakelijk!

Was zeker lekker!

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Tof om te zien hoe je uit je anorexia bent gekomen zeg, wat een prestatie! Is het sporten nu de vervanging geworden? Je nieuwe 'ding' van controle?

Dankje!
In het begin wel ja, sportte eerst veel te veel en at daarbij te weinig. Nu heb ik een balans gevonden en vind ik het ook niet erg meer om een dagje over te slaan. het gaat me nu niet meer zo om controle.

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

Van Lindt pure choco!:heart:

Goed plan, ga nu ook even twee stukken mijn mond in duwen:eating:

Foto's zien er weer goed uit! Goed dat je het zonder melk neemt..is toch nutteloze troep:thumbs:

Ik ga binnenkort ook zelf chocolade maken, benieuwd hoe dat wordt!
Ik gebruik niet vaak melk, alleen als ik wentelteefjes maak eigenlijk. Maar hazelnoot melk is wel heel lekker!

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

shit ! morgen weer een kans dan? :D

Moet je er vroeg zijn, moet op tijd weg :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven