XXL Nutrition

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Holy hell, m'n hele onderlichaam verkrampt al als ik er naar kijk. Lenig!

Shit zeg :p Ik kan men hand nog niet in een hoek van 90 graden plooien

• Topic Starter Topic Starter
De enige keer dat ik dit heb gezien is bij een russische turnster :roflol:

Heb je die lenigheid nog opgebouwd, of was je het al en onderhoud je het alleen?

Netjes hoor!

Heb toen ik klein was op hoog niveau geturnd dus altijd wel geweest, maar nu nog zo houden want het is wel minder dan 8 jaar geleden.

---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

Holy hell, m'n hele onderlichaam verkrampt al als ik er naar kijk. Lenig!

Kwestie van oefenen! Maar ik oefen nu voor nog verder dan dit met spagaat.

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

Shit zeg :p Ik kan men hand nog niet in een hoek van 90 graden plooien

Je kwam toch ook met de meeting? Dan leer ik je het wel een beetje zover het lukt :p

Haha ik ben zo stijf als een hark dus dat gaat niet lukken vrees ik :roflol:

Kwestie van oefenen! Maar ik oefen nu voor nog verder dan dit met spagaat.

[

Ik kan krap tot onder parallel komen met een squat, dit zit er gewoon niet in voor mij :P En nu ik het test kan ik idd ook m'n hand niet in 90 graden met m'n onderarm krijgen.

Goede progressie maak je Kim, keep up the good work.

MikieB springt wel effe in men nek als ik een halve spagaat doe. Dan is het meteen gefixt.

Bj 30% van de mensen niet omdat die uit zichzelf al genoeg aanmaken, las het ergens maar weet er ook niet veel van hoor.

---------- Toegevoegd om 07:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:15 ----------

Morning yoga om ook nog lenig te blijven
2d8klll.jpg

Wat ik ervan las is in mijn studieboeken is dat het niet nodig is maar je hoort overal weer wat anders inderdaad. Maarre lenig hoor haha!

Erg knap hoor! Denk dat je hier in combinatie met krachtsport zeker iets aan hebt! :)

Goed bezig! Succes

Je maaltijden zijn awesome

This topic is going to be good:D:D

lekkere rekoefening he, deden we bij synchroonzwemmen ook altijd, voor we het voorbeen ook nog op de stoel omhoog deden plaatsen.

En inderdaad: gewoon doorduwen, uitademen of een oost-duitse Helga met haar gewicht op je laten zitten, dan scheur je vanzelf die spagaat wel in (en je spieren scheuren die keer lekker mee hehe)

Wat een poten heb jij zeg. Ik doe er veel moeite voor en bij jou groeit het zomaar eventjes. Jaloers hier.

Zo lenig hoor! Ik zou willen dat ik dat ook nog kon maar ik heb het al te lang niet meer gedaan haha. Heb net je carrot frites gemaakt, echt zo lekker!

Jezus wat ben jij lenig :eek: Ben zelf echt rampzalig daarin. Zou het eig wel moeten verbeteren wanr sqauts gaan niet heel diep. Max tot parralel

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven