Deed het bij mij ook niet, heb ze ook eens aangeschaft, 2 keer gebruikt en vond 't k*t. Als vrouw helpen ze misschien nog tegen eelt, dat kan wel prettig zijn
Als je grip je echt in de steek laat kun je altijd nog straps proberen, krijg je zelfs gratis bij B&F vanaf een bepaald bedrag.
Jaa dat zei iemand al!
Ik train ook alleen met handschoentjes voor de eelt ja, is wel wat fijner.
---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------
Ik heb sinds kort 'grip pads', een soort rubber rechthoekjes. Ik vind ze zelf erg handig! Ik heb nl ook al aardige eeltbulten door die stangen en het irritante is dat ze steeds vervellen ook.
Handschoentjes passen mij niet, heb allerlei merken geprobeerd. Zijn meestal te breed en gaan dan schuiven.
Oja, het enige nadeel is dat ze wat naar rubber stinken...![]()
Ik pas er ook geen 1, overal veel te veel ruimte over. Maar met dumbells gaat het wel gewoon goed vind ik. Zal eens kijken voor grip pads!
---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------
Of haal een magnesiumbolletje voor je deadlift, kost niks en doe je ergggg lang mee![]()
Zijn me ouders niet zo blij mee, heb anders nog wel blokken liggen.
---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------
Thanks! Die heb ik nog niet geprobeerd.
---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------
Ach Stickz,
# cooking skills to the max
# Spagaat/split = leningheid to the max
# Zulke legs op 16 jaar
Mijn zusje van 16 kan niet eens koken
Kon het niet laten te reageren, zie aardig wat posts van je voorbij komen bij 'Post je meals'. Ziet er lekker uit allemaal!
You made my day haha.
Maar dankjewel (:

haha