MuscleMeat

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Deed het bij mij ook niet, heb ze ook eens aangeschaft, 2 keer gebruikt en vond 't k*t. Als vrouw helpen ze misschien nog tegen eelt, dat kan wel prettig zijn :P

Als je grip je echt in de steek laat kun je altijd nog straps proberen, krijg je zelfs gratis bij B&F vanaf een bepaald bedrag.

Jaa dat zei iemand al!
Ik train ook alleen met handschoentjes voor de eelt ja, is wel wat fijner.

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

Ik heb sinds kort 'grip pads', een soort rubber rechthoekjes. Ik vind ze zelf erg handig! Ik heb nl ook al aardige eeltbulten door die stangen en het irritante is dat ze steeds vervellen ook.
Handschoentjes passen mij niet, heb allerlei merken geprobeerd. Zijn meestal te breed en gaan dan schuiven.
Oja, het enige nadeel is dat ze wat naar rubber stinken... ;)

Ik pas er ook geen 1, overal veel te veel ruimte over. Maar met dumbells gaat het wel gewoon goed vind ik. Zal eens kijken voor grip pads!

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Of haal een magnesiumbolletje voor je deadlift, kost niks en doe je ergggg lang mee :)

Zijn me ouders niet zo blij mee, heb anders nog wel blokken liggen.

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Thanks! Die heb ik nog niet geprobeerd.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Ach Stickz,
# cooking skills to the max
# Spagaat/split = leningheid to the max
# Zulke legs op 16 jaar

Mijn zusje van 16 kan niet eens koken :roflol:

Kon het niet laten te reageren, zie aardig wat posts van je voorbij komen bij 'Post je meals'. Ziet er lekker uit allemaal!

You made my day haha.
Maar dankjewel (:

Ik moet ook echt leren koken , **** this.

Je bent echt super lenig! :)

Tja.. eelt.. vandaag scheurde het bij mij. Het is niet fijn... Dus wat dat betreft is handschoentjes denk ik wel fijn.

Bij Decathlon hebben ze handschoentjes maat xs! Heb je in het roze iig en andere kleuren, maar geen zwart geloof ik. Gebruik ze ook alleen voor eelt. Bij deadlift gebruik ik straps, vind dat heel fijn werken.

Haha echt he. Ik kan alleen water koken en vlees/vis bakken :o

Haha echt he. Ik kan alleen water koken en vlees/vis bakken :o

Ik kan alleen geen ei, pannenkoeken en friet bakken haha

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Bij Decathlon hebben ze handschoentjes maat xs! Heb je in het roze iig en andere kleuren, maar geen zwart geloof ik. Gebruik ze ook alleen voor eelt. Bij deadlift gebruik ik straps, vind dat heel fijn werken.

AAAH roze nog wel, dan ga ik daar kijken!

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Screw die meet, wij willen leren koken!

Trainen daarna koken bij mij thuis, zijn me ouders blij mee haha

Mevrouw kan koken maar geen ei bakken ? whut ? :D haha

Gxl1 en ik zijn heel representatieve jongens hoor! No problem. Hem versta je toch nauwelijks :trollface:

2m4r5tf.jpg

351svma.jpg

Chest, back & biceps. Nieuwe oefeningen dus wist nog niet hoeveel gewicht.
bench press (pas mee begonnen) 2x12 25kg, 1x8 30kg
Dubell flyes 4x12 9kg
incline dumbell press 1x12 9kg, 1x12 10kg, 2x12 11,5kg
Dumbell pull over 1x12 9kg, 1x12 10kg, 2x12 11,5kg
hammer curls 1x10 3x8 9kg
barbell curls 4x8 25kg
concetration curl 4x10 6,5kg
bent over row 1x10 3x8 30kg
one arm dumbell row 2x10 2x8 11kg
deadlift 4x8 30kg (me rug kon makkelijk meer, maar me handen hielden het niet meer)
good mornings 1x12 20kg, 1x12 25kg, 2x12 30kg
Push ups 3x tot failure (15-20 reps)

Normaal doe ik borst apart, maar heb weinig tijd dit weekend.

Goed bezig , volgende keer eens een lat spread proberen ;) Je kunt het ook doen a la bikini contest.

Professionele pannenkoekenbakker checking in. En tevens professionele eieren bakker!

joa zittie! nog een brabander :D

• Like
Waarderingen: LM
Pfoe, flink volume op je training!:D

Inderdaad bijzonder dat je van alles klaarmaakt maar geen pannenkoeken en eieren kunt bakken..:o

grijns, inderdaad opvallend van je pannenkoeken en eitjes.

Trouwens ook van je deadlifts: zit t m in de grip? en welke grip heb je dan?
Double overhand, mixed grip of hooked grip? IK merk dat, alhoewel ik 'm t minst fijnst vind, het meeste haal uit de mixed grip.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven