Fitness Seller

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zag je benen pics, erg goed vooruitgegaan. Zeker voor je leeftijd! keep up the good work.

Niet van me moeder dan, me vader deed vroeger bodybuilding (:
En die heb ik genoeg!
Gaaf hoor, dus een hoop advies van huis uit kunnen krijgen..

Is je vader bekend in de bodybuilding? Je zit genetisch zeker goed in elkaar zoals al gezegd is. Erg goede benen en been-bil verhouding al. Ook je bicep piekt al aardig! Keep it up:thumbs:

damn!
verdomd mooie progressie in je benen en kont al :)
nice work

• Topic Starter Topic Starter
Gaaf hoor, dus een hoop advies van huis uit kunnen krijgen..

Is je vader bekend in de bodybuilding? Je zit genetisch zeker goed in elkaar zoals al gezegd is. Erg goede benen en been-bil verhouding al. Ook je bicep piekt al aardig! Keep it up:thumbs:

Dat ook weer niet, ik moet hem nu alles weer leren hij weet niet veel meer. En hij was niet bekent, deed het ook voor zichzelf. En thanks!

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

damn!
verdomd mooie progressie in je benen en kont al :)
nice work

Dankjewel!

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Vandaag alleen buikspieren, kon geen rondje interval doen buiten door de regen pff. Dus zondag er maar vroeg uit (:
Buikspieren doe ik meestal 3/4 rondjes van dit, dan voel ik ze goed branden.
Side bends 15x elke kant, 15kg.
twisting foutes 25x 6kg plaat
mearmaid (met je hele lichaam in en uit) 25x 6kg plaat
side plank met omhoog-omlaag bewegen 20x elke kant met 6kg plaat
Crunches 30x met 6kg plaat

Op bankje:
pedling leglifts 10x
scissors 30x
leglifts 10x

alles achter elkaar met zo min mogelijk pauze.

Dat ging zeker lekker branden! Wat zijn de pedling leglifts?

Wauw mooie progressie zeg!!

en wat betreft creatine heb ik trouwens wel begrepen dat je iedere 6 a 8 weken een even zo lange pauze zou moeten inlassen (maar ja hear say, want ik heb het nooit gebruikt)

en wat betreft creatine heb ik trouwens wel begrepen dat je iedere 6 a 8 weken een even zo lange pauze zou moeten inlassen (maar ja hear say, want ik heb het nooit gebruikt)
Hoeft niet, of in ieder geval:
Is vooralsnog niet duidelijk, er zijn wel wat aanwijzingen dat de effecten van creatine afnemen bij langdurige (>3 maanden) suppletie. Echter vraag ik me af of dit niet simpelweg inherent is aan langdurig trainen, als ook of cyclen hierbij uberhaupt voordeel bij biedt. Persoonlijk cycle ik niet.

Dankje! Ja ik was nog wat informatie erover aan het zoeken, lees er zoveel verschillende dingen over.

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Hoeft niet, of in ieder geval:

Bedankt voor de info!

Heb er 'n heel artikel over geschreven voor de geinteresserden:
http://muscleandsportsscience.com/biochemistry-of-creatine/

Hopelijk krijg ik geen rode kaart i.v.m. reclame, want ik vind het artikel gewoon simpelweg relevant. Staat ook 'n kopje 'How should creatine be supplemented?', heb er niet aan gedacht om dat cyclen te behandelen. Zal het eens toevoegen.

Prima site die van MASS! :thumb:

Dat is zeker wel interessant dat artikel! Ik vraag me ook steeds af of het wel nodig is?

Nodig voor..?

Thnx GetXXl...eens doorlezen als mijn oogjes minder dichtvallen!

Dat is zeker wel interessant dat artikel! Ik vraag me ook steeds af of het wel nodig is?

Bj 30% van de mensen niet omdat die uit zichzelf al genoeg aanmaken, las het ergens maar weet er ook niet veel van hoor.

---------- Toegevoegd om 07:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:15 ----------

Morning yoga om ook nog lenig te blijven
2d8klll.jpg

De enige keer dat ik dit heb gezien is bij een russische turnster :roflol:

Heb je die lenigheid nog opgebouwd, of was je het al en onderhoud je het alleen?

Netjes hoor!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven