- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Haha, harder trainen dan! Zo lang ben ik ook nog niet bezig.
Heel goed genenpakket van papa en mama gekregen denk ik. Ga zo door! En vooral veel progessiepics a.u.b.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, harder trainen dan! Zo lang ben ik ook nog niet bezig.

Heel goed genenpakket van papa en mama gekregen denk ik. Ga zo door! En vooral veel progessiepics a.u.b.![]()
Zag je benen pics, erg goed vooruitgegaan. Zeker voor je leeftijd! keep up the good work.
Gaaf hoor, dus een hoop advies van huis uit kunnen krijgen..Niet van me moeder dan, me vader deed vroeger bodybuilding (:
En die heb ik genoeg!
Gaaf hoor, dus een hoop advies van huis uit kunnen krijgen..
Is je vader bekend in de bodybuilding? Je zit genetisch zeker goed in elkaar zoals al gezegd is. Erg goede benen en been-bil verhouding al. Ook je bicep piekt al aardig! Keep it up![]()
damn!
verdomd mooie progressie in je benen en kont al
nice work
Dat ging zeker lekker branden! Wat zijn de pedling leglifts?
Hoeft niet, of in ieder geval:Wauw mooie progressie zeg!!
en wat betreft creatine heb ik trouwens wel begrepen dat je iedere 6 a 8 weken een even zo lange pauze zou moeten inlassen (maar ja hear say, want ik heb het nooit gebruikt)
Is vooralsnog niet duidelijk, er zijn wel wat aanwijzingen dat de effecten van creatine afnemen bij langdurige (>3 maanden) suppletie. Echter vraag ik me af of dit niet simpelweg inherent is aan langdurig trainen, als ook of cyclen hierbij uberhaupt voordeel bij biedt. Persoonlijk cycle ik niet.
Wauw mooie progressie zeg!!
en wat betreft creatine heb ik trouwens wel begrepen dat je iedere 6 a 8 weken een even zo lange pauze zou moeten inlassen (maar ja hear say, want ik heb het nooit gebruikt)
Heb er 'n heel artikel over geschreven voor de geinteresserden:
http://muscleandsportsscience.com/biochemistry-of-creatine/
Hopelijk krijg ik geen rode kaart i.v.m. reclame, want ik vind het artikel gewoon simpelweg relevant. Staat ook 'n kopje 'How should creatine be supplemented?', heb er niet aan gedacht om dat cyclen te behandelen. Zal het eens toevoegen.
Dat is zeker wel interessant dat artikel! Ik vraag me ook steeds af of het wel nodig is?