XXL Nutrition

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nouja, niets dan lof hoor. Echt knap van je! Ik 'weet' waar je vandaag komt.

Wellicht dat ik nog wel eens via PB bij je aanklop hoe je het hebt gedaan. Misschien dat sommige dingen die jou geholpen hebben mijn zusje (heeft 4 jaar anorexia) kunnen helpen.

Is natuurlijk heel persoonlijk wat wel en niet helpt maar je weet nooit..

wat een dedication :D

• Topic Starter Topic Starter
Nouja, niets dan lof hoor. Echt knap van je! Ik 'weet' waar je vandaag komt.

Wellicht dat ik nog wel eens via PB bij je aanklop hoe je het hebt gedaan. Misschien dat sommige dingen die jou geholpen hebben mijn zusje (heeft 4 jaar anorexia) kunnen helpen.

Is natuurlijk heel persoonlijk wat wel en niet helpt maar je weet nooit..

Het is gewoon de knop om willen zetten, ik wilde/durfde in het begin ook niet maar het is gewoon doen uiteindelijk en afleiding hebben na het eten zodat je er minder aan denkt end at wordt het vanzelf minder.
maar is voor iedereen anders, en hoe langer je ermee zit hoe moeilijk het wordt. Bij mij viel het na een jaar al heel erg op, door me omgeving zijn me ouders naar de doktor gegaan en al snel een goede behandeling gehad.

Helaas, dat stadium is zij al lang geleden gepasseerd. Maar wil haar wanneer ze wat sterker is en meer reserve heeft kennis laten maken met het verantwoord sporten. Hoop dat dat een goede invloed op haar zal hebben en heb liever dat ze zich daarop focust en zich uit het dal kan trekken.

Helaas, dat stadium is zij al lang geleden gepasseerd. Maar wil haar wanneer ze wat sterker is en meer reserve heeft kennis laten maken met het verantwoord sporten. Hoop dat dat een goede invloed op haar zal hebben en heb liever dat ze zich daarop focust en zich uit het dal kan trekken.

Moet je er haar wel mee helpen, ik deed het in het begin helemaal verkeerd. Maar mij heeft sporten wel geholpen, vond het veel fijner als therapie. Zolang dat het geen obsessie wordt en ze genoeg eet ervoor kan het een goede invloed hebben.
Maar 4 jaar is al redelijk lang, sterkte ermee!

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

Triceps + schouders:
Front raises 4x10 5.5kg
Side raises 4x10 5.5kg
shrugs 4x12 15kg dumbells
military press 4x10 20kg
dumbell shoulder press 4x12 6.5kg dumbells
barbell tricep extension 4x12 12kg
one arm tricep extension 1x10 3x8 4.5kg
dumbell kickback 1x10 5.5kg 3x12 4.5kg
Dips 4x12 20kg

Goed bezig, je kunt ver komen als je nu al zo serieus met het trainen en voeding bezig bent! :thumbs:
Gewichten vind ik ook al krachtig hoor, hoelang doe je nu al aan krachttraining?

Goed bezig, je kunt ver komen als je nu al zo serieus met het trainen en voeding bezig bent! :thumbs:
Gewichten vind ik ook al krachtig hoor, hoelang doe je nu al aan krachttraining?

Dankje!
Sinds juli ben ik begonnen, maar pas de laatste 3 maanden progress gemaakt. Heb het nu allemaal een beetje door hoe het werkt.

Je gaat goed met de gewichten Kim!

Je gaat goed met de gewichten Kim!

Thanks! (:

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Outfit vanavond, feestje!
2s66kvc.jpg

Laatst bewerkt:
Sjezus, zou verboden moeten worden.

Is een keer wat anders dan sportkleren , mag toch ook wel is vind ik

Lekkere training! En niks mis met die outfit :)

Damn! :lick: Er zouden echt meer vrouwen moeten gaan liften

gezien je leeftijd voel ik me wel enigszins schuldig dat ik naar die foto kijk :p

ben er zeker van dat je mannelijke aandacht genoeg zal hebben vanavond :D

Die avond kan niet meer stuk... voor al die jongens die jij van je af moet meppen! :D
Goed dat je KT doet! hahahaha
Geniet van je avondje uit!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven