AndroidHealthClinic

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Lekkere training! En niks mis met die outfit :)
Dankjewel !

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Damn! :lick: Er zouden echt meer vrouwen moeten gaan liften
De meeste zijn bang om breed te worden haha

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

gezien je leeftijd voel ik me wel enigszins schuldig dat ik naar die foto kijk :p

ben er zeker van dat je mannelijke aandacht genoeg zal hebben vanavond :D

Haha wie weet :p

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

Die avond kan niet meer stuk... voor al die jongens die jij van je af moet meppen! :D
Goed dat je KT doet! hahahaha
Geniet van je avondje uit!
Dankjewel, & zal vast wel lukken (:

Outfit vanavond, feestje!
2s66kvc.jpg
Deze moest ik even quoten voor als mensen hem perongeluk gemist hebben..:rolleyes:

Net als alle andere oudjes hier voel ik me ook schuldig dat ik hier naar kijk!:o Looking good girl!

Deze moest ik even quoten voor als mensen hem perongeluk gemist hebben..:rolleyes:

Net als alle andere oudjes hier voel ik me ook schuldig dat ik hier naar kijk!:o Looking good girl!
haha dankjewel!

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

1qpke8.jpg

Klein rondje vanmorgen , gemiddelt 13,4km/h. En wat was het koud!
Ik kan het niet laten om geen cardio te doen haha, maar is goed voor de conditie natuurlijk.

haha dankjewel!

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

1qpke8.jpg

Klein rondje vanmorgen , gemiddelt 13,4km/h. En wat was het koud!
Ik kan het niet laten om geen cardio te doen haha, maar is goed voor de conditie natuurlijk.

Netjes hoor, goede snelheid ook.

Mooi rondje, met een nette snelheid!...weten we gelijk waar je woont ;)

Hapert? bij wereldstad Bladel in de buurt

joggen is katabool

kun je beter HIIT gaan doen sprinten ofzo

Haha wat een onzin diaephi

Thanks! (:

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Outfit vanavond, feestje!
2s66kvc.jpg

Heel mooi! Leuke avond gehad? Je mag echt trots zijn als je dit zo ziet vast genoeg aandacht gehad haha, looking very good girl :thumb:

Haha en dan ook nog terug zeker? :p

30km houd ik wel vol hoor, ben wel is verdwaald toen ik de halve marathon trainde dus dat werd ook een hele grote ronde haha

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Heel mooi! Leuke avond gehad? Je mag echt trots zijn als je dit zo ziet vast genoeg aandacht gehad haha, looking very good girl :thumb:

ja was zeker gezellig! En thanks!

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

owh boy, pas op waar je aan begint

be safe

Ga ik niet aan beginnen daarna toe hardlopen hoor haha, zo ver ga ik nu niet meer

Lekker weer is het voor hardlopen. En zo lang je maar niet doorslaat in de cardio is het goed toch?

• Like
Waarderingen: YOGI
Lekker weer is het voor hardlopen. En zo lang je maar niet doorslaat in de cardio is het goed toch?

Het was veel te koud in het begin, gevoeloze vingers en erna kwam het zonnetje dus was het weer te warm. Was niet fijn met ademhalen.
en cardio is me probleem punt niet meer, dat doe ik niet meer zoals ik het eerst deed :)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven