Fitness Seller

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thanks! (:

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Outfit vanavond, feestje!
2s66kvc.jpg

Looking good.
Misschien m'n vriendin ook maar eens overhalen te gaan liften.

Vind dat je het echt goed doet zeker aangezien je anorexia hebt gehad (been there too)

• Topic Starter Topic Starter
Looking good.
Misschien m'n vriendin ook maar eens overhalen te gaan liften.

Vind dat je het echt goed doet zeker aangezien je anorexia hebt gehad (been there too)

Zeker doen dan! Mn ex moest ook mee van mij soms haha. En dankjewel! Ik zou er niet meer uit willen zien zoals het een jaar geleden was, veel beter nu alles :)

Hey Kim, doe eens voorzichtig met je eigen blootgeven. En nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel je bijna adresgegevens via map my run.
Er lopen zat mafkezen rond op deze aardbol.

Hey Kim, doe eens voorzichtig met je eigen blootgeven. En nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel je bijna adresgegevens via map my run.
Er lopen zat mafkezen rond op deze aardbol.

Ik had er niet zo over nagedacht dat het met gps was, maar verder staat er niet heel veel op verder zoals de straten.

Ik had er niet zo over nagedacht dat het met gps was, maar verder staat er niet heel veel op verder zoals de straten.

Je naïeve kijk erop mag. ;) Niet kwaad bedoelt. Maarre je hoeft echt niet lang te onderzoeken om erachter te komen. Gewoon voorzichtig zijn ermee, that's all. Enne het is uiteindelijk jouw keuze. :D

Je naïeve kijk erop mag. ;) Niet kwaad bedoelt. Maarre je hoeft echt niet lang te onderzoeken om erachter te komen. Gewoon voorzichtig zijn ermee, that's all. Enne het is uiteindelijk jouw keuze. :D

Ik snap je hoor! Zolang straatnamen er niet bij staan vind ik het prima, de meeste zullen het toch niet kennen

Ik snap je hoor! Zolang straatnamen er niet bij staan vind ik het prima, de meeste zullen het toch niet kennen

Oh, maar die straatnaam is zo gevonden als het moet hoor. een achternaam en plaatsnaam is genoeg om iemands adres te achterhalen. (en die achternaam is zo te vinden via facebook, zeker als je hier zoveel foto's post. kwestie van foto's vergelijken)

Oh, maar die straatnaam is zo gevonden als het moet hoor. een achternaam en plaatsnaam is genoeg om iemands adres te achterhalen. (en die achternaam is zo te vinden via facebook, zeker als je hier zoveel foto's post. kwestie van foto's vergelijken)

Via fb is alles te vinden ja, schilt dat je alleen die dingen kan zien als je vrienden bent op fb. maar deze fotos staan niet op fb hoor.

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

Ik plaats het de volgende keer wel zonder de gps erbij (:

Net thuis van dansen wedstrijd, 3e geworden!

Netjes ;) Van de hoeveel, en wat voor soort dansen?

Via fb is alles te vinden ja, schilt dat je alleen die dingen kan zien als je vrienden bent op fb. maar deze fotos staan niet op fb hoor.

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

Ik plaats het de volgende keer wel zonder de gps erbij (:

Net thuis van dansen wedstrijd, 3e geworden!

Gefeliciteerd! Netjes hoor. Niet alleen weight queen maar ook nog dancing queen:banana:

Talentvol dametje zeg!

Gefeliciteerd! Je bent een toppertje op veel gebieden! :)

Hihi hier precies hetzelfde. Ben onlangs gestopt met dansen, omdat krachttraining toch boven alles gaat haha. Heb 12 jaar gedanst.. Vindt je het niet moeilijk om te stoppen? Of hoelang dans je al?

Goed bezig! Lekkere maaltijden, goede instelling en nog zo jong ook. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.

Gefeliciteerd! Netjes hoor. Niet alleen weight queen maar ook nog dancing queen:banana:
haha dat valt wel mee hoor, dankje!

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Gefeliciteerd! Je bent een toppertje op veel gebieden! :)
Dankjewel! (:

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Hihi hier precies hetzelfde. Ben onlangs gestopt met dansen, omdat krachttraining toch boven alles gaat haha. Heb 12 jaar gedanst.. Vindt je het niet moeilijk om te stoppen? Of hoelang dans je al?
Ik dans ook al lang, maar blijf het wel gewoon doen thuis. Turnen mis ik wel, dat deed ik wel echt serieus, dansen echt voor me plezier alleen.
Maar kies toch liever voor krachttraining.

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Goed bezig! Lekkere maaltijden, goede instelling en nog zo jong ook. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.
thankyou!

Oke, ik stop ermee hoor. 2 nagels gebroken met trainen!

Maar legday vandaag, wish me luck tomorrow.
squats: 1x12 70kg, 3x12 60kg
atg squats: 2x10 50kg 2x10 40kg
wall sits: 1x5min 30kg (new record)
lunges: 4x12 2dumbells 15kg
ski squats: 4x15 2dumbells 15kg
Sumo squats: 4x12 50kg

heel lifts op knieen en handen: 3x40 +5kg enkel gewicht
outside legraises 3x40 +5kg enkel gewicht
bridge endurance in and out: 3x40 +10kg plaat
hammy curls , bankje: 3x25 +2,5 elke enkel

waarom heb je geen oefening waarbij je je hamstrings isoleert? bijvoorbeeld een (lying) leg curl of stiff legged deadlift.
Het is nu nogal veel van hetzelfde imo.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven