Daphne92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat weet ik, maar ik kan maar 1x per week naar de sportschool dus train zelf alleen thuis.waarom heb je geen oefening waarbij je je hamstrings isoleert? bijvoorbeeld een (lying) leg curl of stiff legged deadlift.
Het is nu nogal veel van hetzelfde imo.
Lig erna ook als een baby op de grond haha
Nette training!
Ik agree wel met Billy, al zou ik dan persoonlijk stiff legged deadlifts, good mornings of hyperextensions de voorkeur geven.
Ik zou voor lying leg curls gaan. Die branden zo lekker
Thanks! Ik doe wel hammy curls voor hamstring, die werken ook wel vind ik.
Jep haha, die vind ik al groot genoeg door hardlopen.Behoorlijk volume zo op een benen dag.
Sterkte morgen met lopen
Enne, leg day zonder kuiten?
grin dat wordt een herkenbaar plaatje uit mijn topic dan
ik zat ook al te zoeken naar die leunstangen bij 't toilet hehe, met die gewichten en volumes van jou wordt morgen en overmorgen genieten van je hams en glutes![]()
Ik voel het altijd goed de dag erna! Daarom doe ik ook nog wat losse oefeningen, die werken alleen vind ik als je ervoor zwaarder getraind hebt al.Lekkere beentrain! en echt top gewichten!
Zal je wel voelen morgen.![]()
En vrouwen maar denken 'je wordt er breed van' , altijd als ik deze foto laat zien geloven ze het niet haha
Heb het eindelijk door ja, met weinig eten kom je er niet (:Stuk strakker, stuk gespierder! Echt een knap resultaat en zeker aanleg voor deze sport![]()
Dankjewel! & niet alleen lichamelijk verschil natuurlijk. Vandaag te horen gekregen dat ik ver 6 weken een afsluit gesprek met me pshycholoog heb.Veel eten en hard trainen en dan geniet je van het mooiste resultaat! En dat zie je goed bij jou!TOP!
Dankje! Ik vergelijk liever foto's dan dat ik naar de weegschaal kijk nu.Je bent echt goed bezig he, bedankt dat je je progressie deelt is echt leuk om te volgen![]()
Dankjewel! & niet alleen lichamelijk verschil natuurlijk. Vandaag te horen gekregen dat ik ver 6 weken een afsluit gesprek met me pshycholoog heb.
Dat is super! Echt zo knap dat je het zo hebt aangepakt! JIj hebt een strijd tegen jezelf gewonnen en niets is zo zwaar als dat overwinnen! Je hebt letterlijk je leven teruggepakt!Dankjewel! & niet alleen lichamelijk verschil natuurlijk. Vandaag te horen gekregen dat ik ver 6 weken een afsluit gesprek met me pshycholoog heb.
Dankje! Ik vergelijk liever foto's dan dat ik naar de weegschaal kijk nu.