AndroidHealthClinic

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Respect duidelijk een verschil.

duidelijk een pak strakker en gespierder inderdaad! knap werk ;)
als je zo door blijft gaan ben ik echt benieuwd waar je binnen dit en een paar jaar zal staan!

Knap werk hoor meid ! Ik vind het echt fantastisch om te zien wat jij allemaal bereikt, en de manier waarop ! Het is bijna niet te geloven dat je nog maar 16 bent en al zoveel discipline en kennis en toewijding hebt ! Echt enorm knap !

Proficiat hoor meisje !!!

• Topic Starter Topic Starter
wat super!!!

mooi fotolog zo! knap gepresteerd
Dankjewel! :)

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Dat is super! Echt zo knap dat je het zo hebt aangepakt! JIj hebt een strijd tegen jezelf gewonnen en niets is zo zwaar als dat overwinnen! Je hebt letterlijk je leven teruggepakt!

Weegschaal.. pfff... weg dat ding.. Spiegel en foto's zijn zoveel belangrijker!

Moeten we vieren met uiteten bij de Italiaan/Chinees en erna een mcflurry haha

En jaa zou willen als dat kon, maar me ouders willen me blijven wegen helaas.

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Dankjewel!

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Respect duidelijk een verschil.

duidelijk een pak strakker en gespierder inderdaad! knap werk ;)
als je zo door blijft gaan ben ik echt benieuwd waar je binnen dit en een paar jaar zal staan!
Dankjewel!
Ik ben ook benieuwd naar over een paar jaar ja!

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Knap werk hoor meid ! Ik vind het echt fantastisch om te zien wat jij allemaal bereikt, en de manier waarop ! Het is bijna niet te geloven dat je nog maar 16 bent en al zoveel discipline en kennis en toewijding hebt ! Echt enorm knap !

Proficiat hoor meisje !!!
Dankje! Dat over dicipline zeggen er meer tegen me, altijd leuk om te horen!

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

& welkom!

Moeten we vieren met uiteten bij de Italiaan/Chinees en erna een mcflurry haha

En jaa zou willen als dat kon, maar me ouders willen me blijven wegen helaas.

Zou top zijn als je dat doet he! De uitdaging! :D mag ik mee?? :o

Ik snap je ouders (nu nog) wel... Ze blijven toch wat angstig... Het blijven ouders he. ;)
Maar ik hoop toch dat ze inzien hoe je verandert bent en dat ze met de tijd het vertrouwen hebben dat zij het wegen ook niet meer nodig hebben net als jij dat nu al niet meer nodig hebt. JIj kan het al loslaten... nu zij nog!

Zou top zijn als je dat doet he! De uitdaging! :D mag ik mee?? :o

Ik snap je ouders (nu nog) wel... Ze blijven toch wat angstig... Het blijven ouders he. ;)
Maar ik hoop toch dat ze inzien hoe je verandert bent en dat ze met de tijd het vertrouwen hebben dat zij het wegen ook niet meer nodig hebben net als jij dat nu al niet meer nodig hebt. JIj kan het al loslaten... nu zij nog!
Jaa ik wist dat jij dat ook lekker vond, daarom zei ik 'we'.
Dat wordt hopelijk nog wel wat beter ja, heb vertrouwen enzo weer helemaal moeten opbouwen.

nou als je in de buurt woont.. ik weet nog wel een goeie Italiaan! en er zit een echte italiaanse ijssalon in de buurt. :D
Dat vertrouwen van je ouders komt wel goed! Daar heb ik alle vertrouwen in! ;)
je doet het super!

nou als je in de buurt woont.. ik weet nog wel een goeie Italiaan! en er zit een echte italiaanse ijssalon in de buurt. :D
Dat vertrouwen van je ouders komt wel goed! Daar heb ik alle vertrouwen in! ;)
je doet het super!
Gezellig!
En dat geloof ik ook wel (:

Super resultaat Kim! Moet wel zeggen dat ik je op beide foto's een goed figuur vind hebben, maar het resultaat is duidelijk en wat moet het ergens lekker zijn om nu meer te mogen eten (en je lichaam beter te begrijpen)..

In! Enorm veel respect voor je toewijding, zeker op deze leeftijd! Succes!

Zeer netjes mooie progressie ook in !

Super resultaat Kim! Moet wel zeggen dat ik je op beide foto's een goed figuur vind hebben, maar het resultaat is duidelijk en wat moet het ergens lekker zijn om nu meer te mogen eten (en je lichaam beter te begrijpen)..
Bedankt!
Ja idd, nu ik soms afval ben ik gewoon blij dat alles weer normaal werkt. (niet zo nodig omdat ik afgevallen ben dan)

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

In! Enorm veel respect voor je toewijding, zeker op deze leeftijd! Succes!
Thanks & welkom!

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Zeer netjes mooie progressie ook in !
Dankje! (:

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Net weer banaan blondies gebakken en eindelijk banaanbrood die goed gelukt is! Post morgen het recept, nu weer meer koken en erna sportschool met mams (:

Bedankt!
Ja idd, nu ik soms afval ben ik gewoon blij dat alles weer normaal werkt. (niet zo nodig omdat ik afgevallen ben dan)

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Thanks & welkom!

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Dankje! (:

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Net weer banaan blondies gebakken en eindelijk banaanbrood die goed gelukt is! Post morgen het recept, nu weer meer koken en erna sportschool met mams (:

Lekker, daar ben ik wel benieuwd naar! Sportse!

Full body gedaan (geen buik), en die pump erna in me armen, kon bijna me haar niet meer goed doen haha
Chest press machine:
1x12 40kg
1x12 35kg
2x failure 30kg

Seated row:
1x12 35kg
1x12 30kg
2x failure 25kg

Latt pull (stang voor borst):
1x12 35kg
1x12 30kg
2x failure 25kg

Latt pull (stang achter rug)
1x12 30kg
1x12 25kg
2x failure 20kg

Iets waarvan ik de naam niet weet, maar machine waarbij je zit en dat soort van de beweging van seated row maakt alleen dan ellebogen hoog.
1x12 40kg
1x12 35kg
2x failure 30kg

schoulder press:
1x12 35kg
1x12 30kg
2x failure 25kg

leg extension:
1x12 30kg
1x12 25kg
2x failure 20kg

Legpress:
1x10 130kg
1x10 120kg
1x12 110 kg
1x12 100 kg
1x15 90kg
1x20 80kg

squats: (we hebben alleen smithmachine)
1x10 80kg
1x12 70kg
1x12 60kg
1x12 50kg atg
1x15 40kg atg

Het was lekker rustig vandaag, zo fijn!

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Lekker, daar ben ik wel benieuwd naar! Sportse!
Dankje nog!
En de heb de bananenbrood net geproefd, is goed heerlijk (:

WOW.. nice train! Zal je wel een tijd mee bezig geweest zijn!
Ik ken die machine trouwens die je noemt.. weet ook alleen de naam niet :o
Ik zou zeggen geniet van je post workout tijdens het uitrusten! ;)

Mooie training :thumbs:
Zou wel uitkijken en niet elke training zo vaak tot fail gaan, better safe than sorry.
Genoeg tijd nog om groot te worden jij :)

Wat er al werd gezegd: sterke training! ;)

Wanneer je full body een aantal malen per week traint, houdt het aantal sets en zeker tot concentrisch falen beperkt. Dit heeft namelijk een vergrote aanslag op je centrale zenuwstelsel en ook die moet - net als je spieren - herstellen.

De meeste full body's bestaan uit 2 á 3 submaximale sets per oefening. Met 2 rug oefeningen, twee press oefeningen, 2 been oefeningen en voor kuiten en armen beide 1 oefening. Kijk maar wat je ermee doet :)

WOW.. nice train! Zal je wel een tijd mee bezig geweest zijn!
Ik ken die machine trouwens die je noemt.. weet ook alleen de naam niet :o
Ik zou zeggen geniet van je post workout tijdens het uitrusten! ;)
Kan maar 1x naar de sportschool daarom, en kan thuis moeilijk legpress enzo doen.
Ja zal ik nodig hebben, ben moe ervan

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Mooie training :thumbs:
Zou wel uitkijken en niet elke training zo vaak tot fail gaan, better safe than sorry.
Genoeg tijd nog om groot te worden jij :)
Ik ga ook gewoon door totdat ik ze nog allemaal goed uitvoer, ik zie sommige wel is failure doen en dat ze de laatste maar half doen.
En daar heb je gelijk in!

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Wat er al werd gezegd: sterke training! ;)

Wanneer je full body een aantal malen per week traint, houdt het aantal sets en zeker tot concentrisch falen beperkt. Dit heeft namelijk een vergrote aanslag op je centrale zenuwstelsel en ook die moet - net als je spieren - herstellen.

De meeste full body's bestaan uit 2 á 3 submaximale sets per oefening. Met 2 rug oefeningen, twee press oefeningen, 2 been oefeningen en voor kuiten en armen beide 1 oefening. Kijk maar wat je ermee doet :)
Ik doe 1x per week full body omdat ik maar 1x per week naar de sportschool kan. Maar erna wel 2 dagen rust (alleen buik dan).
Maar met de andere trainingen ga ik niet tot failure, dus 1x per week vind ik het wel fijn om te doen.
Maar bedankt voor de tips!

Sterke leg press hoor! Wel lekker dat je die nu in de sportschool kan doen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven