AndroidHealthClinic

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat een training Kim!:thumbs:

Die squats op het eind..damn girl, work those legs and ass!:fire:

Hi Kim,

Ben je een tijdje terug ook gaan volgen op Instagram. Lekker bezig hoor! Geweldig dat je op deze leeftijd al bent begonnen, dat belooft wat moois voor later :).

Ik ga je volgen.

• Topic Starter Topic Starter
Sterke leg press hoor! Wel lekker dat je die nu in de sportschool kan doen!
Ik zou wel meer willen gaan maar 20minuten fietsen en mag nooit alleen, blij als het weer zomer is!
Ik vind legpress altijd fijn om te doen, uitvoering gaat goed en gaat altijd wel makkelijk.

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

Wat een training Kim!:thumbs:

Die squats op het eind..damn girl, work those legs and ass!:fire:
Thanks!
Ik voel het nu haha

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

Hi Kim,

Ben je een tijdje terug ook gaan volgen op Instagram. Lekker bezig hoor! Geweldig dat je op deze leeftijd al bent begonnen, dat belooft wat moois voor later :).

Ik ga je volgen.
Wat leuk & welkom!
En dankje! Wat is je insta?

---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

Bananenbrood recept staat erop!

Ik maak mijn bananenbrood weer wat anders dan jij doet, met meer eiwitten en dan is 1 plak al een soort van maaltijdvervanger :). Recept: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/post-maaltijden-pics-323275/index168.html#post8193874 (ipv 100gr bakpoeder pak ik nu 70 gr volkoren tarwemeel en 30 gr bakpoeder)

Voedingswaarde:
2crprw4.jpg

Miss heb je er wat aan, kan wel eens handig zijn voor onderweg ofzo :cool:

Ik maak mijn bananenbrood weer wat anders dan jij doet, met meer eiwitten en dan is 1 plak al een soort van maaltijdvervanger :). Recept: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/post-maaltijden-pics-323275/index168.html#post8193874 (ipv 100gr bakpoeder pak ik nu 70 gr volkoren tarwemeel en 30 gr bakpoeder)

Voedingswaarde:
2crprw4.jpg

Miss heb je er wat aan, kan wel eens handig zijn voor onderweg ofzo :cool:
Mijn bedoeling was om het minder eiwit te laten bevatten en gewoon door de kwark te doen dan (kwestie van hoeveelheden eiwit/whey/kwark). Ik probeer liever zelf recepten te maken haha, zodat ik ze op insta kan zetten. Maar bedankt! Ga het zeker vaker maken en als ik iets nodig heb met meer voedingswaarde deze is proberen!

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Laat ik ook is een keer plaatsen wat ik gemiddelt op een dag eet:
Ontbijt: 10 uur.
70gr havermout
pompoenpuree, 50gr appel, 50gr bessen, lepel chiazaad + lijnzaad
20gr whey
10gr pindakaas
3 blokjes 99% chocolade

Lunch: 1 uur
4 volkoren boterhammen (eigenlijk 5, zo groot)
2 ei
5ml olijfolie

Tussendoor: 3-4 uur
300gr kwark
7gr casein
1 banaanblondie (low carb, veel eiwit)
2 plakken banaan brood (hoger in kh)

Avondeten: 6 uur
100gr quinoa
courgette, champignons
5gr kokosolie
140gr kalkoenfilet
En ketchup!

Post workout: pas laat, maar na trainen.
200gr griekse yoghurt
100ml yoghurt
10gr whey
1 plak banaanbrood
1 banaanblondie
100gr fruit (aardbei en mango)

Totaal 2554 kcal k/e/v 294/211/61gr 46/33/21%

Zeer nette progressie kim! :)

Kwam je al een tijdje tegen op het voeding forum, en besloot is op je log te kijken.

Klasse, ga zo door!

De gemiddelde kerel op DBB eet minder haha. Goed bezig Kimmetje! :p

De gemiddelde kerel op DBB eet minder haha. Goed bezig Kimmetje! :p
En ik ben dan ook nog maar 153cm, een gemiddelde jongen al snel 1.75 cm en heel wat meer lichaamsgewicht haha

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

Zeer nette progressie kim! :)

Kwam je al een tijdje tegen op het voeding forum, en besloot is op je log te kijken.

Klasse, ga zo door!
Dankjewel!

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

Omdat jullie van progress foto's houden (:
Precies een jaar verschil dit, chickenlegs!
24feg3l.png

Zo Kim! Wat een verschil!

Goede stappers heb je!

netjes kim

Super hoor! Die ontwikkeling is zo mooi om te zien! Ik heb helemaal geen foto's van mijn slechte tijd. Soms wel jammer. Dat verschil is dan zo goed te zien! Je doet het top!

Wow, goede progressie inderdaad!

Je progressie blijft echt top om te zien :D Ben heel erg benieuwd hoe ver jij het gaat schoppen!

Edit: Welke zelfgemaakte gerechten heb je met weinig tot geen koolhydraten? Zoek nog een lekker hapje voor in de avond :D

leuk dat je naar de meeting gaat!

Laatst bewerkt:
daaaaaaammnnn girl :p
goeie progressie op die benen :)

hard om die squats nog helemaal op het einde te doen trouwens, is echt pijnlijk :D

Pfoe! Dat is wel even een mega verschil! Stukke beter zo:D

Prima gain jaartje! Op naar de volgende gains :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven