Pfoe! Dat is wel even een mega verschil! Stukke beter zo![]()
Dankjewel!
---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------
Ik heb heel veel foto's van toen, toen was ik blij met me lichaam maar vind het vreselijk nu.Super hoor! Die ontwikkeling is zo mooi om te zien! Ik heb helemaal geen foto's van mijn slechte tijd. Soms wel jammer. Dat verschil is dan zo goed te zien! Je doet het top!
---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------
Vind ik ook, kan ik vast nog wel wat leren!Je progressie blijft echt top om te zienBen heel erg benieuwd hoe ver jij het gaat schoppen!
Edit: Welke zelfgemaakte gerechten heb je met weinig tot geen koolhydraten? Zoek nog een lekker hapje voor in de avond
leuk dat je naar de meeting gaat!
---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------
Benen trainen gaat altijd wel goed, vind ik het leukste. Dus squats op het laatste en alles geven nog.daaaaaaammnnn girl
goeie progressie op die benen
hard om die squats nog helemaal op het einde te doen trouwens, is echt pijnlijk![]()
---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------
Wat te doen op rustdagen..
zorgen dat ik lenig blijf dus stretchen (:
En dit moet natuurlijk uiteindelijk zonder de muur

dafuq, zeerrrr netjes!