AndroidHealthClinic

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Wow, goede progressie inderdaad!

Pfoe! Dat is wel even een mega verschil! Stukke beter zo:D

Prima gain jaartje! Op naar de volgende gains :thumb:
Dankjewel!

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Super hoor! Die ontwikkeling is zo mooi om te zien! Ik heb helemaal geen foto's van mijn slechte tijd. Soms wel jammer. Dat verschil is dan zo goed te zien! Je doet het top!
Ik heb heel veel foto's van toen, toen was ik blij met me lichaam maar vind het vreselijk nu.

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Je progressie blijft echt top om te zien :D Ben heel erg benieuwd hoe ver jij het gaat schoppen!

Edit: Welke zelfgemaakte gerechten heb je met weinig tot geen koolhydraten? Zoek nog een lekker hapje voor in de avond :D

leuk dat je naar de meeting gaat!
Vind ik ook, kan ik vast nog wel wat leren!

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

daaaaaaammnnn girl :p
goeie progressie op die benen :)

hard om die squats nog helemaal op het einde te doen trouwens, is echt pijnlijk :D
Benen trainen gaat altijd wel goed, vind ik het leukste. Dus squats op het laatste en alles geven nog.

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Wat te doen op rustdagen..
zorgen dat ik lenig blijf dus stretchen (:
2h6ewm1.jpg

En dit moet natuurlijk uiteindelijk zonder de muur

Gruwelijke foto hoor! Maar kan je niet veel makkelijker op je scheenbenen zitten en dan naar achter leunen? Is misschien ook wat minder belastend voor je onderrug die nu in (hyper)extensie hangt / leunt :)

Ik ben geen expert in rekken, maar dat kwam gewoon in mij op.

Of als je weet welke spieren / spiergroepen je wilt rekken kan ik je vast een alternatief bieden, mocht je daar interesse in hebben.

Hahha niceee hoor :thumbs:

Gruwelijke foto hoor! Maar kan je niet veel makkelijker op je scheenbenen zitten en dan naar achter leunen? Is misschien ook wat minder belastend voor je onderrug die nu in (hyper)extensie hangt / leunt :)

Ik ben geen expert in rekken, maar dat kwam gewoon in mij op.

Of als je weet welke spieren / spiergroepen je wilt rekken kan ik je vast een alternatief bieden, mocht je daar interesse in hebben.
Ik doe heel wat verschillende, en ze voelen allemaal anders. De simpele doe ik ook, maar dit is leuker natuurlijk. En als dit beter gaat zou ik de pose 'schorpioen' kunnen oefenen, is met dezelfde spieren.

Ik weet al heel wat van rekken, heb ik vroeger op turnen heel veel gehad (:

En ik kom niet eens met mn handen bij me teentjes :(

De klere, 't doet me al pijn in m'n rug als ik er aan denk.

Ik doe het je niet na. Al zou ik graag wat leniger willen worden. :)

ik kom zeker nooit meer uit die positie :roflol:

En als dit beter gaat zou ik de pose 'schorpioen' kunnen oefenen, is met dezelfde spieren.

(:

of de omgekeerde personeelpose :heart:

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

reav: dan heeft je fotograaf genoeg tijd om 't te fotograferen ;)

ik kom zeker nooit meer uit die positie :roflol:

+1 hahaha

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Je progressie blijft echt top om te zien :D Ben heel erg benieuwd hoe ver jij het gaat schoppen!

Edit: Welke zelfgemaakte gerechten heb je met weinig tot geen koolhydraten? Zoek nog een lekker hapje voor in de avond :D

leuk dat je naar de meeting gaat!

Hee die meeting is bij ons in de sportschool toch? :D @ PowerBase? Leuk Kim, dan ben ik daar aan het werk, dus dan zien we elkaar eens in real life!

ik kan mijn been niet eens 30cm de lucht in doen laat staan zo'n positie aannemen :roflol:

En ik kom niet eens met mn handen bij me teentjes :(
oefenen :p

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

De klere, 't doet me al pijn in m'n rug als ik er aan denk.
Het doet geen pijn bij mij, maar voel het wel

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

Ik doe het je niet na. Al zou ik graag wat leniger willen worden. :)
Ik was vroeger veel leniger, wil dat weer terug hebben

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Hee die meeting is bij ons in de sportschool toch? :D @ PowerBase? Leuk Kim, dan ben ik daar aan het werk, dus dan zien we elkaar eens in real life!
Ja in best. Idd leuk!

En ik ben dan ook nog maar 153cm, een gemiddelde jongen al snel 1.75 cm en heel wat meer lichaamsgewicht haha

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

Dankjewel!

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

Omdat jullie van progress foto's houden (:
Precies een jaar verschil dit, chickenlegs!
24feg3l.png

:eek: dafuq, zeerrrr netjes!

Goed bezig jij :thumb:

dankje!

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

& morning yoga, altijd als ik me verveel en vanavond pas trainen

probeer de volgende keer je rechter arm zo veel mogelijk uit te stekken voor optimale stretch van je rug.
weet niet zeker of je dat van plan was hoor.. neem aan dat je de foto gemaakt het mbv de zelfontspanner.

probeer de volgende keer je rechter arm zo veel mogelijk uit te stekken voor optimale stretch van je rug.
weet niet zeker of je dat van plan was hoor.. neem aan dat je de foto gemaakt het mbv de zelfontspanner.
Dat wist ik (:
Maar om precies na 10 sec zo te staan is het vrij moeilijk

He kim, wat heb je allemaal gewonnen? zie allemaal bekers op de achtergrond :O?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven