AndroidHealthClinic

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ja dat bedoelde ik dus.
hoe lang houd je een houding vast?
Probeer als ik goed sta (duurt ook nog even) zo'n 10-20 sec vast te houden, me vader zei altijd dat je rond de 15sec moet stretchen

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

He kim, wat heb je allemaal gewonnen? zie allemaal bekers op de achtergrond :O?
Die zijn van dansen en turnen nog, geen idee wat ik er allemaal mee moet haha

& morning yoga, altijd als ik me verveel en vanavond pas trainen
25aqgpc.jpg

Wow, goed lenig!

Lenige Kim! Strechten is het beste als je het 2 x 20 sec doet (zo heb ik het geleerd)

wow goede progressie, wereld van verschil!

Keep up the good work!

Chest:
Bench press: 1x12 25kg, 1x10 30kg, 1x6 35kg (pr), 1x12 30kg, 1x10 30kg
Flyes: 4x12 9kg & 1x10 10kg (pr) ik vond dat het wel meer kon
Incline dumbell press: 3x12 10kg & 1x11 10kg, haalde het net niet meer maar wel pr
Dumbell pull over: 4x12 11,5kg (pr)
push ups met voeten op een bankje (neus tot de grond natuurlijk): 1x17 1x11 1x12 1x10
Heel wat nieuwe pr's, ben pas sinds vorige week echt borst gaan trainen en merk al goed verschil. Maar wat ga ik dit morgen voelen pff

Mooie training en top PR's! Die ga je zeker voelen morgen. :D

35kg benchpress :cheer:

Lenige Kim! Strechten is het beste als je het 2 x 20 sec doet (zo heb ik het geleerd)
Dankje voor het advies! Ik had op turnen geleerd 3x15 seconden altijd

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Mooie training en top PR's! Die ga je zeker voelen morgen. :D
Dat weet ik zeker, voel het nu al bij elke beweging met me armen omhoog (eet een beetje moeilijk haha)

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

wow goede progressie, wereld van verschil!

Keep up the good work!
Dankje! (:

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

klinkt precies als een standje uit de kama sutra :roflol:
Haha een beetje ongemakkelijk dan :p

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Jaa was 1 keertje gelukt, moest het even proberen!

Je kan trouwens multi-quoten, door bij elke post die je wilt quoten of waar je op wilt antwoorden, op het plusje naast de knop 'citeer' te duwen. Zo hoef je niet 1 per 1 te beantwoorden ;)

Ik he net even je hele log gelezen. Niets dan respect hoe jij je hebt teruggeknokt! Hele mooie progressie geboekt en stoer dat je ook voor krachttraining durft te kiezen! Veel meiden zijn idd bang om eruit te gaan zien als een grote mannelijke bodybuildster, terwijl de meeste meiden denk ik jaloers zouden zijn op jou benen. En wat is er nu mooier dan goed gevormde armen, schouders, etc..

Echt goed bezig, ik ga je volgen!

Ik he net even je hele log gelezen. Niets dan respect hoe jij je hebt teruggeknokt! Hele mooie progressie geboekt en stoer dat je ook voor krachttraining durft te kiezen! Veel meiden zijn idd bang om eruit te gaan zien als een grote mannelijke bodybuildster, terwijl de meeste meiden denk ik jaloers zouden zijn op jou benen. En wat is er nu mooier dan goed gevormde armen, schouders, etc..

Echt goed bezig, ik ga je volgen!
Dankje! Ik krijg idd wel is opmerkingen van hoeveel ik eet en hoe ik toch me figuur houd haha.
& welkom!

Je ziet al goed uit voor je leeftijd maar wacht maar als je wat jaartjes verder bent, dan zullen ze je wel geloven ;)
Daarom :)

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

Wat ben ik dood nu pff
HIIT hardlopen gedaan ipv gewoon hardlopen.
1km warming up (5min dus 12 km/h)
Daarna bij een tunnel die nog best stijl was:
150m omlaag (7-9km/h)
150km omhoog (14-16km/h)
Dat 4km gedaan.
Daarna nog 1300m naar huis als cooling down.
2my97p3.jpg

Mensen keken me wel raar aan omdat ik elke keer rondjes liep bij de tunnel haha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven