Fitness Seller

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat ben ik dood nu pff
HIIT hardlopen gedaan ipv gewoon hardlopen.
1km warming up (5min dus 12 km/h)
Daarna bij een tunnel die nog best stijl was:
150m omlaag (7-9km/h)
150km omhoog (14-16km/h)
Dat 4km gedaan.
Daarna nog 1300m naar huis als cooling down.

Mensen keken me wel raar aan omdat ik elke keer rondjes liep bij de tunnel haha
Netjes Kim! Al vind ik 150km omhoog wel een eind hoor:trollface:

Laat de mensen maar raar kijken! Ik heb buiten ook weleens een kilometer walking lunges gedaan..:o
Ik ben in shape..hun niet:D

• Topic Starter Topic Starter
Netjes Kim! Al vind ik 150km omhoog wel een eind hoor:trollface:

Laat de mensen maar raar kijken! Ik heb buiten ook weleens een kilometer walking lunges gedaan..:o
Ik ben in shape..hun niet:D

Het was zeker zwaar! Maar toch bleven me sprints snel , het fijne aan een app dat ik kan zien of ik sneller moet.

Pff een km walking lunges, hell! En ik trek idd niks meer van andere aan :)

top prestatie dit kim! echt mijn complimenten, heb zelf ook dicht tegen anorexia aangezeten dus weet waar je je vandaan hebt moeten knokken.. ga zo door en leuk dat je ook op de meet komt :)

Kim je bent weer goed bezig!

top prestatie dit kim! echt mijn complimenten, heb zelf ook dicht tegen anorexia aangezeten dus weet waar je je vandaan hebt moeten knokken.. ga zo door en leuk dat je ook op de meet komt :)
Dankjewel!
Gelukkig ben jij er ook weer bovenop gekomen dan!
En dan zien we elkaar dan wel :)

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Kim je bent weer goed bezig!
Had dit eigenlijk donderdag gepland, maar slecht weer ): Dus vandaag maar even gedaan, altijd fijn smorgens sporten.

Waaaaauw Kim, goed gedaan ! En inderdaad, intervaltraining zijn inderdaad om volledig kapot van te zijn ! :D Maar uiteindelijk doet het wel erg veel deugd hé !

Geniet van de rest van je dagje ! :)

Waaaaauw Kim, goed gedaan ! En inderdaad, intervaltraining zijn inderdaad om volledig kapot van te zijn ! :D Maar uiteindelijk doet het wel erg veel deugd hé !

Geniet van de rest van je dagje ! :)
Ik merkte met de cooling down dat ik niet zo veel energie meer had ja
En zal wel lukken, vanavond nog trainen :)
Jij ook nog een fijne dag!

Knap hoor zo een ochtend running!
Train ze vanavond.

Knap hoor zo een ochtend running!
Train ze vanavond.
Ik train het liefst in de ochtend, na havermout heb ik de meeste energie.
Maar kan helaas meestal geen KT in de ochtend doen aangezien me ouders daar niet zo blij mee zullen zijn zo vroeg al, want het gewicht verwisselen maakt wel wat geluid.
En dankje!

Ik train het liefst in de ochtend, na havermout heb ik de meeste energie.
Maar kan helaas meestal geen KT in de ochtend doen aangezien me ouders daar niet zo blij mee zullen zijn zo vroeg al, want het gewicht verwisselen maakt wel wat geluid.
En dankje!
Ik herken het wel. Het liefst zou ik ook gewoon direct na mijn ontbijt (havermout uiteraard :rolleyes:) trainen. Bevalt me veel beter. Maar ja.. moet gewoon elke dag werken he... dus kan niet helaas.
Misschien een mat onder je gewichten leggen?

Ik herken het wel. Het liefst zou ik ook gewoon direct na mijn ontbijt (havermout uiteraard :rolleyes:) trainen. Bevalt me veel beter. Maar ja.. moet gewoon elke dag werken he... dus kan niet helaas.
Misschien een mat onder je gewichten leggen?
Heb ik ook met school ja.
Het is al een zachte ondergrond waar ik train (vloerbedekking) maar met de barbell hoor je gewoon elke keer de barbell in het rek leggen. Dus zal het 's avonds moeten blijven doen.

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

Biceps + rug
Twisting curls: 1x12 (pr) 1x10 1x8 1x10 9kg
Barbell curl: 2x12 2x10 20kg
concentration curl: 4x10 7kg
dumbell prone incline curl: 4x12 6.5kg
bent over row: 4x12 30kg (pr)
one arm dumbell over row: 4x12 12.5kg (pr)
deadlift: 1x3 60kg 1x6 50kg 2x8 50kg (pr)
Goodmorning: 4x12 30kg
Vraagje, ik zie veel verschillende manieren van goodmornings. Benen open of dicht? En door benen een beetje mee zakken?
2ro3rt4.jpg

Nice train en goeie triceps! Je hebt mooi gevormde schouders! Nou ja.. in zijn geheel gewoon een plaatje. :D
Good monings heb ik nog geen ervaring mee. :o dus kan ik je helaas niet mee helpen...

ziet er goed uit voor 15
pff

Nice train en goeie triceps! Je hebt mooi gevormde schouders! Nou ja.. in zijn geheel gewoon een plaatje. :D
Good monings heb ik nog geen ervaring mee. :o dus kan ik je helaas niet mee helpen...
Dankjewel! :)
Ik doe ze ook pas sinds vorige week, dus nog nieuw mee maar voel ze wel goed

Klopt ja haha, bijna 17 :)

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Thanks!
Ik zie zoveel verschillende namelijk, dan heb ik ook geen idee meer

Of eens in het powerlift topic vragen als je het 100% zeker wil weten :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven