Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bijna 17
Armyboy is ook pas 19, en nu al zo'n White Knight![]()

Stiekem ik ook
Stiekem ben ik een pedo van 70 jaar die hier op de mooie jonge vrouwetjes aan het geilen is![]()

Niet naar deze, want deze was heel ver. Had met iemand afgesproken.Als je bij die nieuwe gym gaat kan je dan ook vaker heen? Zou echt tof zijn!
Lekkere training en nice PR's!
Je bedoel wss liggende bent over side raise? Die vind ik erg fijn.
http://www.youtube.com/watch?v=mIvK-gZTW3g
Ik weet de naam alRear delt raises of bent over raises noem ik ze altijd, fijne oefening en belangrijk ook imo! Benieuwd hoe je progressie gaat als je echt in een gym gaat trainen. Goede workout iig!

Enigste nadeel dat ik echt als enige meisje ben dan, want ze hebben daar geen cardio dus geen vrouwen.Gewoon doen joh! Lekker dichtbij en kan je gaan wanneer je wil! Het geeft je zoveel meer mogelijkheden.
Ik ben heel benieuwd hoe je snel je progressie dan zal gaan zeg! Echt top!
Niet heel veel meer mogelijkheden , alleen fijnere dumbellsZou wel fijn voor je zijn als je alleen naar de gym kan! Heb je ig meer mogelijkheden toch?
Maar daar wil ik het wel voor doen eigenlijk, schilt echt veelIn de sportschool waar ik nu heenga doen ze dat zeker. Maar daar zijn alleen grote ego's, mja moet me er ooit overheen zetten.Mannen zijn wel vaker en sneller bereid je te helpen met iets op de sportschool, dat is dan wel weer een voordeel haha
Nee want doe het nu ook alleen, maar is wel fijn om te weten of ik de uitvoering helemaal goed doe. En slim ideeHeb je veel hulp nodig dan of...? Anders gewoon vest aan, oortjes in en geen aandacht geven![]()

Nee want doe het nu ook alleen, maar is wel fijn om te weten of ik de uitvoering helemaal goed doe. En slim idee![]()
Ja zo doet een meisje bij mij het ook en traint harder dan 90% van de mannen hahaGeloof ik best ja haha, de meeste staan meer te kletsen vaakGewoon ons om hulp vragen hahaJa zo doet een meisje bij mij het ook en traint harder dan 90% van de mannen haha
Top idee!
So what. Jij geeft tenminste het goede voorbeeld. KT is ook voor vrouwen! Laat ze maar kijken en doen. JIj doet je ding! Dus oortjes in en vest aan en laat ze maar kijken.Enigste nadeel dat ik echt als enige meisje ben dan, want ze hebben daar geen cardio dus geen vrouwen.