Fitness Seller

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
I think I'm in love.. Jammer dat jij zo klein bent, of ik zo groot..:p

Je bent goed bezig en je cooking skillzzz zijn ongeëvenaard (wat ik tot dusver heb gezien hier):cool:

Vieze mannen hier

Ze is gvd 16 man :roflol:

In, goed bezig. Respect voor je recepten. Ik begin er niet aan, ben al te lui om m'n kip te marineren :')

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag met iemand samen getraind, dus weer wat geleerd :)
En ik ga denk ik over op een nieuwe gym ipv thuis, aangezien thuis me dumbells dus helemaal niet fijn zijn.
Schouders + triceps:
Military press: 1x12 15kg 1x10 1x8 1x7 20kg (pr)
side raises: 4x12 7kg (pr) ik kon thuis altijd maar 5.5kg met moeite..
front raises: 4x12 7kg (pr)
Nieuwe oefeningen voor achterkant schouders, weet niet hoe het heet. Maar je zit en hangt voorover en doet een soort van flyes. 4x12 7kg
dumbells triceps extension met 2 handen: 1x12 10kg 3x12 12.5kg (pr)
dumbell kickback: 4x12 6kg (pr)
dips (niet op een bankje met gewicht maar los voor het eerst gedaan): 1x10 1x8 1x7 1x6

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

:roflol:

Stiekem ben ik een pedo van 70 jaar die hier op de mooie jonge vrouwetjes aan het geilen is:D
Stiekem ik ook :rolleyes:

Rear delt raises of bent over raises noem ik ze altijd, fijne oefening en belangrijk ook imo! Benieuwd hoe je progressie gaat als je echt in een gym gaat trainen. Goede workout iig!

Als je bij die nieuwe gym gaat kan je dan ook vaker heen? Zou echt tof zijn!
Lekkere training en nice PR's!

Je bedoel wss liggende bent over side raise? Die vind ik erg fijn. :)
http://www.youtube.com/watch?v=mIvK-gZTW3g
Niet naar deze, want deze was heel ver. Had met iemand afgesproken.
Maar in me eigen dorp zit er wel 1 alleen twijfelde zo, maar is toch echt fijner dan thuis weet ik nu. En kan in me dorp er natuurlijk alleen heen.

Ja die bedoelde ik! Nog nooit gedaan sinds vandaag

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Rear delt raises of bent over raises noem ik ze altijd, fijne oefening en belangrijk ook imo! Benieuwd hoe je progressie gaat als je echt in een gym gaat trainen. Goede workout iig!
Ik weet de naam al :)
Thuis kan het ook makkelijk, maar weet maar 90% zeker of ik iets goed doe (me vader heeft het vroeger gedaan maar weet niet alles meer) , en me dubells zijn lang dat is een nadeel.
Nog even kijken of het uitkomt met geld, anders doe ik het zeker!

Gewoon doen joh! Lekker dichtbij en kan je gaan wanneer je wil! Het geeft je zoveel meer mogelijkheden.
Ik ben heel benieuwd hoe je snel je progressie dan zal gaan zeg! Echt top!

Zou wel fijn voor je zijn als je alleen naar de gym kan! Heb je ig meer mogelijkheden toch?

Gewoon doen joh! Lekker dichtbij en kan je gaan wanneer je wil! Het geeft je zoveel meer mogelijkheden.
Ik ben heel benieuwd hoe je snel je progressie dan zal gaan zeg! Echt top!
Enigste nadeel dat ik echt als enige meisje ben dan, want ze hebben daar geen cardio dus geen vrouwen.

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Zou wel fijn voor je zijn als je alleen naar de gym kan! Heb je ig meer mogelijkheden toch?
Niet heel veel meer mogelijkheden , alleen fijnere dumbells :) Maar daar wil ik het wel voor doen eigenlijk, schilt echt veel

Mannen zijn wel vaker en sneller bereid je te helpen met iets op de sportschool, dat is dan wel weer een voordeel haha

Mannen zijn wel vaker en sneller bereid je te helpen met iets op de sportschool, dat is dan wel weer een voordeel haha
In de sportschool waar ik nu heenga doen ze dat zeker. Maar daar zijn alleen grote ego's, mja moet me er ooit overheen zetten.

Heb je veel hulp nodig dan of...? Anders gewoon vest aan, oortjes in en geen aandacht geven ;)

Of een shirt laten bedrukken met : Leave me alone ;)

Enigste nadeel dat ik echt als enige meisje ben dan, want ze hebben daar geen cardio dus geen vrouwen.
So what. Jij geeft tenminste het goede voorbeeld. KT is ook voor vrouwen! Laat ze maar kijken en doen. JIj doet je ding! Dus oortjes in en vest aan en laat ze maar kijken. :D
of zoiets aanschaffen.
2dliruf.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven