MuscleMeat

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
So what. Jij geeft tenminste het goede voorbeeld. KT is ook voor vrouwen! Laat ze maar kijken en doen. JIj doet je ding! Dus oortjes in en vest aan en laat ze maar kijken. :D
of zoiets aanschaffen.
2dliruf.jpg
Dat idee werd al gezegt, vind het wel een goede haha. Zullen ze zeker denken wat heeft die nou aan, die laten we wel alleen :)

Als je wil dat niemand tegen je praat zijn oordopjes sowieso een must :D

Ik heb eens 1 van mijn fijnere trainingsshirts zo aangepast :D, gewoon wat letters gehaald bij zo'n naaiwinkeltje en met een strijkijzer erop gezet:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

het laten bedrukken van zon shirtje kost vaak ook maar 5 euro ofso.

Ik heb eens 1 van mijn fijnere trainingsshirts zo aangepast :D, gewoon wat letters gehaald bij zo'n naaiwinkeltje en met een strijkijzer erop gezet:

[Link niet meer beschikbaar]
Goede tip~! Maar je hebt toch niet zelf gestreken? Strijken is vrouwen werk.:rolleyes:

Just kidding offcourse..:D

Haha creatief hoor!

Goede tip~! Maar je hebt toch niet zelf gestreken? Strijken is vrouwen werk.:rolleyes:

Just kidding offcourse..:D
Dan doen jullie ook maar is 'vrouwenwerk'!

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

[Link niet meer beschikbaar]
Ik vind het eigenlijk toch wel een leuk idee!

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Vanavond legday! Favo training.
Dit plaatje was gewoon toepasselijk haha, kan me niet meer voorstellen dat ik dat 10 maanden geleden was.
2pr7hy0.jpg

En ik heb nog nagedacht over de sportschool, ik doe het! En heb 10% korting omdat ik nog onder de 18 ben, helemaal top.

Prachtige motivational Kim! Succes met de benen training!

Maar dat komt vast goed:thumbs:

Leuk log om te volgen :) jonge meiden die fanatiek krachttraining doen, meeste zijn daar toch erg negatief over of vaak te lui voor.

Nou deze niet haha, alles behalve lui :thumb:

Gewoon kruipend naar huis. :D of je op laten halen! :rolleyes:

Herkenbaar dit! Vooral toiletbezoekjes en trappen zijn een feest!:thumbs:
Nu al geen zin in morgen :angstig:

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Leuk log om te volgen :) jonge meiden die fanatiek krachttraining doen, meeste zijn daar toch erg negatief over of vaak te lui voor.
Jep herkenbaar, me ouders zeggen tegen me zusje dat ze met me mee goed gaan haha
Maar in januari zijn er heel wat meiden van me leefdtijd bijgekomen in de sportschool maar die kijken me raar aan terwijl ze alleen 2 uur cardio doen. Krachttraining is veel leuker!

Een beetje bananenbrood na je training en het komt allemaal goed! ;)

Dat zal altijd zo blijven, lekker laten kijken :D

Naar Mack kijken ze ook vaak, maar das meer omdat ie elke dame kwijlend aan zit te gapen...te ziek voor woorden is die man :mad:

Jep herkenbaar, me ouders zeggen tegen me zusje dat ze met me mee goed gaan haha
Maar in januari zijn er heel wat meiden van me leefdtijd bijgekomen in de sportschool maar die kijken me raar aan terwijl ze alleen 2 uur cardio doen. Krachttraining is veel leuker!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven