HAHAHA herkenbaarDat zal altijd zo blijven, lekker laten kijken
Naar Mack kijken ze ook vaak, maar das meer omdat ie elke dame kwijlend aan zit te gapen...te ziek voor woorden is die man![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HAHAHA herkenbaarDat zal altijd zo blijven, lekker laten kijken
Naar Mack kijken ze ook vaak, maar das meer omdat ie elke dame kwijlend aan zit te gapen...te ziek voor woorden is die man![]()

Ik ben dan altijd ook zo aardig om te zeggen 'kan je het zien?' zodat ze maar snel weg kijken

En als ze dan zeggen dat ze het goed kunnen zien en je de hele training willen blijven aanstaren?Ik ben dan altijd ook zo aardig om te zeggen 'kan je het zien?' zodat ze maar snel weg kijken![]()
Nee want doe het nu ook alleen, maar is wel fijn om te weten of ik de uitvoering helemaal goed doe. En slim idee![]()

Als ze het lef hebben om dat terug te zeggen dan mogen ze datEn als ze dan zeggen dat ze het goed kunnen zien en je de hele training willen blijven aanstaren?

Ik ben dan altijd ook zo aardig om te zeggen 'kan je het zien?' zodat ze maar snel weg kijken![]()

zeg dit nou niet tegen Mack, want die zegt gerust "Nee maar mag ik je daarom van dichtbij bekijken"?Ik denk dat ze er toch wel wat meer weten dan mij, het is daar vooral krachttraining ook. En train altijd met muziek, dan train ik beterzou daar wel mee opletten in de gym zelf eerlijk gezegd
vriendin van mij kreeg ook van alle kanten 'advies' in onze gym en iedereen zei iets anders
was zelfs tot het vervelende toe bij haar, dus oortjes zijn zeker een aanrader![]()

Thanks!

Hopen dat ik die niet tegenkom danzeg dit nou niet tegen Mack, want die zegt gerust "Nee maar mag ik je daarom van dichtbij bekijken"?

Is de bedoeling, doe er me best voor met bulken. Benen zijn me sterkste punt, bovenlichaam gaat wat moeilijker bij mij. En door blijven trainen dan komt dat ook wel!Er komt lekker massa op je quads. Echt wel jaloers, ik werk er heel hard voor en er komt geen kloot bij. Grrrrr

Hopen dat ik die niet tegenkom dan
Kijk eens naar buiten, grote kans dat er al een DBBer naar binnen staat te gluren.
Kijk eens naar buiten, grote kans dat er al een DBBer naar binnen staat te gluren.