MuscleMeat

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kijken naar vrouwen is alles wat ik heb :fa:

Nee want doe het nu ook alleen, maar is wel fijn om te weten of ik de uitvoering helemaal goed doe. En slim idee :)

zou daar wel mee opletten in de gym zelf eerlijk gezegd
vriendin van mij kreeg ook van alle kanten 'advies' in onze gym en iedereen zei iets anders :roflol:
was zelfs tot het vervelende toe bij haar, dus oortjes zijn zeker een aanrader ;)

• Topic Starter Topic Starter
Legs:
Squats: 4x12 60kg
atg squats: 1x12 1x10 2x12 40kg (pr)
wall sits: 5 min 30sec + 30kg (pr) moest me record weer verbreken ookal voelde ik het al branden na 2 min
lunges: 4x12 2x15kg dumbell die gingen zwaar zeg..
ski squats: 4x15 2x15kg dumbells
barbell glute bridge (+ knieen in en uit): 4x12 40kg Had deze oefening bij Marina gezien, houd het erin!

outside legraises: 3x40 5kg per been( (heb niet meer enkelgewicht helaas)
heel lifts (dat wordt erg als ik die in de sportschool moet gaan doen): 3x40 5kg per been
als laatst , heel lifts wisselen tot failure op bakje: 4x25+

Geen commetaar dat het in onderbroek is, is ongeveer hetzelfde als bikini :)

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

En als ze dan zeggen dat ze het goed kunnen zien en je de hele training willen blijven aanstaren?
Als ze het lef hebben om dat terug te zeggen dan mogen ze dat ;)

Mag je trots op zijn. Ziet er echt goed uit!

damn, goed fysiek

zou daar wel mee opletten in de gym zelf eerlijk gezegd
vriendin van mij kreeg ook van alle kanten 'advies' in onze gym en iedereen zei iets anders :roflol:
was zelfs tot het vervelende toe bij haar, dus oortjes zijn zeker een aanrader ;)
Ik denk dat ze er toch wel wat meer weten dan mij, het is daar vooral krachttraining ook. En train altijd met muziek, dan train ik beter :)

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Mag je trots op zijn. Ziet er echt goed uit!

Thanks! :D

Er komt lekker massa op je quads. Echt wel jaloers, ik werk er heel hard voor en er komt geen kloot bij. Grrrrr

:eek::eek::eek: zeg dit nou niet tegen Mack, want die zegt gerust "Nee maar mag ik je daarom van dichtbij bekijken"?
Hopen dat ik die niet tegenkom dan :bang:

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

Er komt lekker massa op je quads. Echt wel jaloers, ik werk er heel hard voor en er komt geen kloot bij. Grrrrr
Is de bedoeling, doe er me best voor met bulken. Benen zijn me sterkste punt, bovenlichaam gaat wat moeilijker bij mij. En door blijven trainen dan komt dat ook wel! :)

Mij kom je al in je dromen tegen :cool:

Mij kom je al in je dromen tegen :cool:

Freddy Krueger :cool:

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

OT, goeie vorm benen, niet teveel fixeren op massa, sommige mensen kunnen al redelijk snel op kwaliteit trainen waar anderen jaren lang op massa moeten trainen, jij hebt al de massa die nodig is.
Vormen in kwaliteit dan tonen ze nog ronder.

Nice legs!! Echt respect voor je, gezien de dingen die je hebt moeten overwinnen! Leuke log!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven