MuscleMeat

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Echt super die benen! Echt zo jaloers op hoe mooi je bent! hihihi
Je gaat top!

• Topic Starter Topic Starter
Zou me serieus niet verbazen met het hoge gehalte socially awkward r**ards hier :P

Goede benen heb je Kim, netjes. Waar liggen je doelen eigenlijk m.b.t. de sport? Heb ik gemist denk ik. Zo buff mogelijk of meer richting de bikini klasse of wat?
Bikini klasse, heb via iemand contact gekregen die me zou willen helpen omdat ik nog jong ben. Maar ze heeft nu nog geen tijd, in februari weet ik meer :)

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Hopen dat ik die niet tegenkom dan :bang:

Kijk eens naar buiten, grote kans dat er al een DBBer naar binnen staat te gluren.

Heeft die even pech, gordijnen zijn al dicht :)

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

OT, goeie vorm benen, niet teveel fixeren op massa, sommige mensen kunnen al redelijk snel op kwaliteit trainen waar anderen jaren lang op massa moeten trainen, jij hebt al de massa die nodig is.
Vormen in kwaliteit dan tonen ze nog ronder.
Ik wil ook nog wel lager in vet , maar moet eerst een hoger gewicht hebben eigenlijk. Me ouders zijn nogal van me gewicht controleren helaas.

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Echt super die benen! Echt zo jaloers op hoe mooi je bent! hihihi
Je gaat top!
Dankjewel :D

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Dit maakt alles beter na legday! Kwark met whey, banaan en amandelen. Banaanbrood + banaancake. En be jealous, een questbar!
2mf0o3t.jpg

Owja, ketchup boven mayo!
2j4x6o2.jpg

Hoeveel weeg je dan?En je bent echt 1.53 en 15%?

Oh en lekker...yams :D

lekkere training!

volg

Goeie benen trouwens! heb je snel voor elkaar.

Wat leuk kim bikiniklasse! Je hebt echt zeker potentie hoor!

Ik denk inderdaad ook dat je een goede kans maakt op de bikini klasse op een wedstrijd!

Je voeding ziet er ook weer goed uit zeg! Hoe smaken die quest bars eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Wat leuk kim bikiniklasse! Je hebt echt zeker potentie hoor!
Volgend jaar dan :)

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

kaassaus*

Je hebt nog veel te leren :sukkeltje:
En mayo is idd numero uno
Dat eten me ouders erbij ja, helemaal vies..
Dan zelfs nog liever mayo

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Ik denk inderdaad ook dat je een goede kans maakt op de bikini klasse op een wedstrijd!

Je voeding ziet er ook weer goed uit zeg! Hoe smaken die quest bars eigenlijk?
Dankje! Lijkt me ook leuk om weer een doel te hebben
Questbars zijn de beste, alleen zo duur helaas maar de voedingswaarde is wel echt top

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Dit ontbijt zou ik de hele dag kunnen eten
rustdagje vandaag helaas, vanavond alleen dansen trainen (telt niet als sport vind ik haha)
2n0ri8j.jpg

Freddy Krueger :cool:

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

OT, goeie vorm benen, niet teveel fixeren op massa, sommige mensen kunnen al redelijk snel op kwaliteit trainen waar anderen jaren lang op massa moeten trainen, jij hebt al de massa die nodig is.
Vormen in kwaliteit dan tonen ze nog ronder.

'Op kwaliteit trainen' is onzin. Je lichaamssamenstelling wordt bepaald door je spiermassa en je vetmassa. Je spieren kunnen groter worden en je kan je vetpercentage verminderen, dat zijn de twee variabelen.

Wat is dat voor ontbijt Kim?

Broodjes, pure chocolade en ..?

Vanwaar de pure chocolade? Gewoon omdat je het lekker vindt?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven