FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van chocolade wordt je gelukkig zeggen ze tochVanwaar de pure chocolade? Gewoon omdat je het lekker vindt?

Kan je niet een keer een week hier eten komen maken?
Het ziet er namelijk erg lekker uit, maar ik zie mezelf dit niet elke dag maken.
Ik kom meestal niet verder dan oats, whey en gekookt water..

Dat zeggen er wel meer
Mensen denken vaak dat ik een uur bezig ben, echt niet hoor. Ik maak dit nu gewoon best snel opzich. Het is ook gewoon whey, oats en gekookt water alleen wat meer dingen erdoor gedaan. Probeer anders is een keer cacao of kaneel/koekkruiden, heb je een andere smaak en geen extra moeite![]()
Nope, supermarkt. Kaneel is kaneel (lijkt me niet dat er iets anders bij zit) En bij koekkruiden , is maar 1 merk zover ik dat weet zitten ook alleen kruiden in.Haal je die kruiden nog van een bepaald merk of bij een bepaalde winkel?

Gewoon lekker joh, en 99% chocolade is niks mis mee

is gewoon super lekker!Gewoon lekker joh, en 99% chocolade is niks mis mee![]()

Jep.. Ik heb een lieve mama

Kan je niet een keer een week hier eten komen maken?
Het ziet er namelijk erg lekker uit, maar ik zie mezelf dit niet elke dag maken.
Ik kom meestal niet verder dan oats, whey en gekookt water..
Ik vind het allebei leukKnap dat je dat elke dag kunt opbrengen om dat allemaal te gaan staan koken. Het duurt misschien niet mega lang maar koken is imo wel ongeveer het saaiste wat er bestaat. Ik ben meer van het eten.

Haha nee joh, niks voor mijJe moet meedoen aan Masterchef, volgens mij maak je nog een goeie kans ook![]()
veel te druk met trainen he!

Jij weet het!
Gisteren nog! Vandaag rustdagje helaas.. Ofja heb trainen van dansen maar dat noem ik niet echt een sportWanneer wordt er weer getraind Kim? Elke keer staat je pagina weer bovenaan, maar zonder training...![]()
Zal ik doen! Het gaat de meeste tijd over wat anders idd