XXL Nutrition

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Heee ik dacht dat wij een afspraak hadden. Ik kom naar de meet en daarna slaan we de sushi over en zou jij koken voor mij :( Gxl1 heeft een ban dus die slaan we over :trollface:
Geen slecht idee, ik hou niet zo van sushi. Kook liever zelf dan :) Voor degene die geen sushi lusten, bij deze uitgenodigd haha

Geen slecht idee, ik hou niet zo van sushi. Kook liever zelf dan :) Voor degene die geen sushi lusten, bij deze uitgenodigd haha

In! Doe wel de deur dicht voor de rest binnen is, meer voor Mikie :) Sushi is ook niet mijn ding, als ik ga prop ik mezelf wss weer vol met frikandellen ofzo.

Misschien een pannenkoeken bak meet doen. :roflol:

eten bij kim ?

in

ik ben niet zo groot

Wow dit zeg ik niet vaak over je meals maar deze ziet echt fatsig uit:o. Als je mayo had gebruikt kon je meal er nog net mee door denk ik:cool:

wat is daar fatsig aan?
is gewoon ovengebakken friet (zoete aardappel), witte vis en bloemkool? :p
ketcup op bloemkool zou ik nu ook wel nooit doen :D

Heeeeerlijk! Ik ontbijt er elke dag mee! :D (Wel met de speciale mix van XXL dan haha, de gezonde manier :P)
hahahhaa.. ik hou het bij mijn havermoutje met yoghurt en een heel rambam toevoegingen. :D
Ga echt niet om 5:00 of 6:00 pannenkoeken bakken. :o

• Topic Starter Topic Starter
Heeeeerlijk! Ik ontbijt er elke dag mee! :D (Wel met de speciale mix van XXL dan haha, de gezonde manier :P)
Ik vind ze lekkerder als ik ze zelf maak. Banaan, ei, havermout en kaneel.
Heb nog een proefzakje van b&f liggen, die ook is proberen!

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

hahahhaa.. ik hou het bij mijn havermoutje met yoghurt en een heel rambam toevoegingen. :D
Ga echt niet om 5:00 of 6:00 pannenkoeken bakken. :o
Ik ook niet elke ochtend, maar kook wel elke ochtend me havermout. Geen dag zonder :)

Ik vind ze lekkerder als ik ze zelf maak. Banaan, ei, havermout en kaneel.
Heb nog een proefzakje van b&f liggen, die ook is proberen!

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Ik ook niet elke ochtend, maar kook wel elke ochtend me havermout. Geen dag zonder :)

Hoop dat ze in 1x lukken :p Bij iedereen die ik ken mislukt de eerste pannenkoek echt finaal haha..
Beetje kaneel erover of stroofwafel kruimels mmmm :D Die vanille smaak maakt het echt lekker dan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven