- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Je moet meedoen aan Masterchef, volgens mij maak je nog een goeie kans ook![]()
Ze is te druk bezig om voor mij te koken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet meedoen aan Masterchef, volgens mij maak je nog een goeie kans ook![]()

Gxl1 heeft een ban dus die slaan we over 
Geen slecht idee, ik hou niet zo van sushi. Kook liever zelf danHeee ik dacht dat wij een afspraak hadden. Ik kom naar de meet en daarna slaan we de sushi over en zou jij koken voor mijGxl1 heeft een ban dus die slaan we over
![]()
Voor degene die geen sushi lusten, bij deze uitgenodigd hahaGeen slecht idee, ik hou niet zo van sushi. Kook liever zelf danVoor degene die geen sushi lusten, bij deze uitgenodigd haha
Sushi is ook niet mijn ding, als ik ga prop ik mezelf wss weer vol met frikandellen ofzo.Bij mij krijg je geen frikadellen, kan niet eens friet bakkenIn! Doe wel de deur dicht voor de rest binnen is, meer voor MikieSushi is ook niet mijn ding, als ik ga prop ik mezelf wss weer vol met frikandellen ofzo.

Bij mij krijg je geen frikadellen, kan niet eens friet bakken![]()
Friturwen lukt niet maar wel andere geweldige creaties die veel moeilijker zijn?

Bij mij krijg je geen frikadellen, kan niet eens friet bakken![]()
Ik laat me graag verrassen!
Ha ik wel, leer ik jou dat!

Wow dit zeg ik niet vaak over je meals maar deze ziet echt fatsig uit. Als je mayo had gebruikt kon je meal er nog net mee door denk ik
![]()

(Wel met de speciale mix van XXL dan haha, de gezonde manier
)hahahhaa.. ik hou het bij mijn havermoutje met yoghurt en een heel rambam toevoegingen.Heeeeerlijk! Ik ontbijt er elke dag mee!(Wel met de speciale mix van XXL dan haha, de gezonde manier
)

Ik vind ze lekkerder als ik ze zelf maak. Banaan, ei, havermout en kaneel.Heeeeerlijk! Ik ontbijt er elke dag mee!(Wel met de speciale mix van XXL dan haha, de gezonde manier
)
Ik ook niet elke ochtend, maar kook wel elke ochtend me havermout. Geen dag zonderhahahhaa.. ik hou het bij mijn havermoutje met yoghurt en een heel rambam toevoegingen.
Ga echt niet om 5:00 of 6:00 pannenkoeken bakken.![]()

Ik vind ze lekkerder als ik ze zelf maak. Banaan, ei, havermout en kaneel.
Heb nog een proefzakje van b&f liggen, die ook is proberen!
---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------
Ik ook niet elke ochtend, maar kook wel elke ochtend me havermout. Geen dag zonder![]()
Bij iedereen die ik ken mislukt de eerste pannenkoek echt finaal haha..
Die vanille smaak maakt het echt lekker dan.