XXL Nutrition

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik vind ze lekkerder als ik ze zelf maak. Banaan, ei, havermout en kaneel.
Heb nog een proefzakje van b&f liggen, die ook is proberen!

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Ik ook niet elke ochtend, maar kook wel elke ochtend me havermout. Geen dag zonder :)

Doe er ook altijd kaneel bij! Heeeerlijk :D

Ik vind ze lekkerder als ik ze zelf maak. Banaan, ei, havermout en kaneel.
Heb nog een proefzakje van b&f liggen, die ook is proberen!

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Ik ook niet elke ochtend, maar kook wel elke ochtend me havermout. Geen dag zonder :)
Zelfgemaakt is het aller lekkerste! Ik heb nog een recept waarbij je ze vult met een roerbak van chinese kool en gerookte kip met gember.. ook zoooo lekker! :D maar heb er nog nooit mee ontbeten.

Ik maak ook braaf mijn bak met havermout klaar. Zo lekker! Het past alleen bij mij ook nooit in 1 schaal.. dus gebruik ik nu een slaschaal :o. Ik moet nog eens een leuke ontbijtbak vinden waar het in ene in kan. :D
Jij ook he!

• Topic Starter Topic Starter
Hoop dat ze in 1x lukken :p Bij iedereen die ik ken mislukt de eerste pannenkoek echt finaal haha..
Beetje kaneel erover of stroofwafel kruimels mmmm :D Die vanille smaak maakt het echt lekker dan.
Of ik maak ze in het poffertjes apparaat, minder kans op mislukking :)

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Zelfgemaakt is het aller lekkerste! Ik heb nog een recept waarbij je ze vult met een roerbak van chinese kool en gerookte kip met gember.. ook zoooo lekker! :D maar heb er nog nooit mee ontbeten.

Ik maak ook braaf mijn bak met havermout klaar. Zo lekker! Het past alleen bij mij ook nooit in 1 schaal.. dus gebruik ik nu een slaschaal :o. Ik moet nog eens een leuke ontbijtbak vinden waar het in ene in kan. :D
Jij ook he!
Thank god, ik ben niet de enige. Ik heb altijd 2 vrij volle bakken, me moeder kijkt me nog steeds aan van 'hoe krijg je dat op'.
Die moet ik ook nog 1 vinden! Maar heb al een redelijk grote, maar niet groot genoeg voor 100gr havermout helaas.

Ook niet voor mij? :sad:

Geen slecht idee, ik hou niet zo van sushi. Kook liever zelf dan :) Voor degene die geen sushi lusten, bij deze uitgenodigd haha
Was nog niet zeker of ik wel ging komen, maar dit heeft me overtuigd!

2u9r7zk.gif

Fy ecto's, ik heb een date met Kim!

heeft lang geduurd dit :roflol:

:roflol::roflol: wat

Hahahaha gvd ik lig dubbel hier. I'm out :p

• Topic Starter Topic Starter
Als ik jullie allemaal even een bord eten geef, zijn jullie dan weer stil?

She said YESSS OMG so happy right now:heart:

Jij hebt fans Kim. Ben benieuwd waar je staat over 2 jaar als je dit kan volhoud..

:roflol:Zit hier al vol White Knights. Lol :roflol:

Hoe oud is ze eigelijk?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven