- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
En dat komt van jou

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vind ze lekkerder als ik ze zelf maak. Banaan, ei, havermout en kaneel.
Heb nog een proefzakje van b&f liggen, die ook is proberen!
---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------
Ik ook niet elke ochtend, maar kook wel elke ochtend me havermout. Geen dag zonder![]()
die zijn geen succes, heb hier nog bijna een hele pot die je wel mag hebben haha

Hoezo geen succes of kun je gewoon niet bakken haha... Kom maar op! Vind ze heerlijk![]()
alles geprobeerd maar zodra je zo om wil draaien zijn het duizend stukjes, en droog ik maak ze liever zelf haha. als je in de buurt woont mag je ze hebben hoor
alles geprobeerd maar zodra je zo om wil draaien zijn het duizend stukjes, en droog ik maak ze liever zelf haha. als je in de buurt woont mag je ze hebben hoor
Hoezo geen succes of kun je gewoon niet bakken haha... Kom maar op! Vind ze heerlijk![]()
die van b&f suckenhet begint hier wel een beetje dutch beta building te worden.
Ik gebruik die van XXL en herken dat echt niet wat je zegt.. Bij mij lukken ze elke keer super en zijn ook super lekker!
Yep. Maar ik plaats geen
ik je lief berichtjes. 
Gelukkig wordt er ook nog gelogd...alles geprobeerd maar zodra je zo om wil draaien zijn het duizend stukjes, en droog ik maak ze liever zelf haha. als je in de buurt woont mag je ze hebben hoor

Als ik jullie allemaal even een bord eten geef, zijn jullie dan weer stil?