MuscleMeat

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik vind ze lekkerder als ik ze zelf maak. Banaan, ei, havermout en kaneel.
Heb nog een proefzakje van b&f liggen, die ook is proberen!

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Ik ook niet elke ochtend, maar kook wel elke ochtend me havermout. Geen dag zonder :)

die zijn geen succes, heb hier nog bijna een hele pot die je wel mag hebben haha

Gezellig hier Kim, je hebt al aardig wat fans haha ga zo door!

Hoezo geen succes of kun je gewoon niet bakken haha... Kom maar op! Vind ze heerlijk :D

alles geprobeerd maar zodra je zo om wil draaien zijn het duizend stukjes, en droog ik maak ze liever zelf haha. als je in de buurt woont mag je ze hebben hoor

Het begint hier wel een beetje Dutch Beta Building te worden.

alles geprobeerd maar zodra je zo om wil draaien zijn het duizend stukjes, en droog ik maak ze liever zelf haha. als je in de buurt woont mag je ze hebben hoor

Ik gebruik die van XXL en herken dat echt niet wat je zegt.. Bij mij lukken ze elke keer super en zijn ook super lekker!

Heb er totaal geen problemen mee en vind mijn cooking skills nou niet hoogstaand ofzo :o

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond naar de gym, dan gaat me log ook weer ergens over :)

Stelletje slijmballen hier, oh brother

Inderdaad, en als je ze op gaat eten heb je ook nog het idee dat je op een stuk plastic zit te kauwen. gadver wat zijn die dingen goor.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven