- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat maakt niks uit, want die proef je natuurlijk nietNice! Ben voor benieuwd naar die appel muffins, die ga ik echt maken binnenkort weet alleen niet of ik kikkererwten lus..![]()

Behoefte volgens formule is me behoefte 2100 maar dan val ik nog vet af, en nu dus meer massa is het doel.
Nice! Ben voor benieuwd naar die appel muffins, die ga ik echt maken binnenkort weet alleen niet of ik kikkererwten lus..![]()
Kikkerewten goed uitlekken. Misschien teveel water erbij gedaan? Je hoeft eigenlijk niks aan water/melk toe te voegen als ze goed mengen al.Ik had ze gemaakt volgens het recept maar was niet goed gelukt. Geen idee wat er fout is gegaan, bleven ook erg lang nat in de oven.
Jij een idee wat er fout is gegaan Kim?
Inderdaad! Kim eet bijna net zoveel als ik..

Kikkerewten goed uitlekken. Misschien teveel water erbij gedaan? Je hoeft eigenlijk niks aan water/melk toe te voegen als ze goed mengen al.
Ik zeg altijd, ik moet nog inhalen wat ik vorig jaar allemaal gemist heb

Ik blend de erwten meteen met de eiwitten, zo hoef je al minder melk erbij te doen, en je moet vaak de blender uit en aanzetten en weer met een lepel roeren. Bonen werkt heel wat makkelijker!Waren helemaal afgespoeld en uitgelekt. Moet wel water en melk bij anders is het te droog en doet de blender het niet.

Dat heb ik al lang van andere gehoord! Maar ga ze zeker bestellen natuurlijkNou kim, je hebt geluk. de quest bars zijn in de aanbieding bij B&F
Alles behalve dat haha, die running thight is juist te groot
Ik denk niet dat je dat wil zien
Laat me dat lekker doen joh als ik het leuk vind, heb vast een betere conditie dan jou

Dat tunneltje ken ik trouwens wel. Ligt vlakbij de crossbaan. Rij ik altijd door als ik daarheen ga![]()