AndroidHealthClinic

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Damn veel calorieen voor zo'n klein meisje

Nice! Ben voor benieuwd naar die appel muffins, die ga ik echt maken binnenkort weet alleen niet of ik kikkererwten lus.. :p

• Topic Starter Topic Starter
Nice! Ben voor benieuwd naar die appel muffins, die ga ik echt maken binnenkort weet alleen niet of ik kikkererwten lus.. :p
Dat maakt niks uit, want die proef je natuurlijk niet :)

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Damn veel calorieen voor zo'n klein meisje
Behoefte volgens formule is me behoefte 2100 maar dan val ik nog vet af, en nu dus meer massa is het doel.
Altijd commentaar op de hoeveelheden die ik eet ja haha

Ik had ze gemaakt volgens het recept maar was niet goed gelukt. Geen idee wat er fout is gegaan, bleven ook erg lang nat in de oven.
Jij een idee wat er fout is gegaan Kim?

Ik had ze gemaakt volgens het recept maar was niet goed gelukt. Geen idee wat er fout is gegaan, bleven ook erg lang nat in de oven.
Jij een idee wat er fout is gegaan Kim?
Kikkerewten goed uitlekken. Misschien teveel water erbij gedaan? Je hoeft eigenlijk niks aan water/melk toe te voegen als ze goed mengen al.

Kikkerewten goed uitlekken. Misschien teveel water erbij gedaan? Je hoeft eigenlijk niks aan water/melk toe te voegen als ze goed mengen al.

Waren helemaal afgespoeld en uitgelekt. Moet wel water en melk bij anders is het te droog en doet de blender het niet.

Inderdaad! Kim eet bijna net zoveel als ik..:sad:
Ik zeg altijd, ik moet nog inhalen wat ik vorig jaar allemaal gemist heb :p

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

Waren helemaal afgespoeld en uitgelekt. Moet wel water en melk bij anders is het te droog en doet de blender het niet.
Ik blend de erwten meteen met de eiwitten, zo hoef je al minder melk erbij te doen, en je moet vaak de blender uit en aanzetten en weer met een lepel roeren. Bonen werkt heel wat makkelijker!

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Terug van een half uurtje HIIT sprints hardlopen, zo wel even pictures plaatsen :)
Vanavond rug en biceps, pull ups proberen (shame pas voor de eerste keer dat ik dat doe)

Nou kim, je hebt geluk. de quest bars zijn in de aanbieding bij B&F

Meer kcal dan ik op dit moment :o

Pre running selfies natuurlijk haha
219192x.jpg

1z6a4h1.jpg

Weer hetzelfde als de vorige keer.
1 km warming up (12km/h)
4km: 150m brug op sprinten (15-16km/h), 150m brug af (8-9km/h) joggen
1,5km weer naar huis als cooling down.

Geen after running foto's?

Is dat nou een kamelenteen of lijkt dat maar? :roflol:

Dat tunneltje ken ik trouwens wel. Ligt vlakbij de crossbaan. Rij ik altijd door als ik daarheen ga :)

Pff lopen is voor uitslovers :trollface:

Pff lopen is voor uitslovers :trollface:
Laat me dat lekker doen joh als ik het leuk vind, heb vast een betere conditie dan jou ;)

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Dat tunneltje ken ik trouwens wel. Ligt vlakbij de crossbaan. Rij ik altijd door als ik daarheen ga :)

Komen niet zo veel mensen gelukkig, die kijken me anders allemaal raar aan.

Haha dat is niet moeilijk want ik heb geen conditie. :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven