Fitness Seller

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Succes met rennen Kim!

Grote respect! Deze log volg ik ook :)

Kikkerewten goed uitlekken. Misschien teveel water erbij gedaan? Je hoeft eigenlijk niks aan water/melk toe te voegen als ze goed mengen al.

Ik ga het eens proberen! Zit vooral rond 20:00/20:30 dat ik trek heb en iets wil eten :) 22:30 caseine en dan slapen. Dus ben benieuwd :D

• Topic Starter Topic Starter
Avond liep niet zo als verwacht, weer iets voorgevallen wat nogal klote is..
Van te voren nog getraind, plaats het straks of morgen nog wel. Morgen er weer vroeg uit en weer trainen :)

16 km/u berg opwaarts sprinten? Dat red ik niet eens berg afwaarts :')

Van trainen voel ik me altijd wel weer beter, dus gaat morgen vast weer beter

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

16 km/u berg opwaarts sprinten? Dat red ik niet eens berg afwaarts :')
Jep, anders zijn het geen sprints voor mij

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Rug&biceps, vandaag vooral op uitvoering getraind.
pull ups (voor het eerst): 1x7 3x6, de eerste 2 lukte elke keer helemaal zelf daarna holp er iemand ene beetje.
deadlift: 4x12 20kg, heb houding geoefend.
bent over row:4x12 25kg
latt pull achter:4x12 25kg
latt pull voor:4x12 20kg
hammer curls: 2x12 2x10 7kg
barbell curls: 4x12 15kg
one arm curl: (machine) 4x8 15kg

Ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt en dat wat er gebeurt is geen gevolgen heeft...

Training is netjes. Techniek is heel belangrijk dus doe je goed!
Pull ups gaan al lekker zo te horen. :) Die zal je snel helemaal zelfstandig doen!

Ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt en dat wat er gebeurt is geen gevolgen heeft...

Training is netjes. Techniek is heel belangrijk dus doe je goed!
Pull ups gaan al lekker zo te horen. :) Die zal je snel helemaal zelfstandig doen!
Ik ga er vandaag weer voor!
Is ook zeker fijn om een keer in een gym te zijn waar ze echt van de KT zijn.
Die man keek me ook aan gek aan 'wil jij pull ups doen?' hij verwachtte dat ik het niet kon
En ik ga dadelijk weer :)

Super! Ga zo door! Jij komt er wel! :)
Fijn he als je bij een gym bent waar KT normaal is.
Ach ja met pull ups.. ik ben ook een van de weinige (sowieso de enigste vrouw) Die ze los doet en niet in zo een assisted apparaat.
Doe je ze met wijde grip?
Geniet van het trainen!

Balen Kim dat er iets is voorgevallen.. Trainen is dan altijd wel lekker ja om even je hoofd leeg te maken. Lekker getraind op techniek, goed bezig! :)

Geen spierpijn van gisteren, want had vooral op techniek getraind. Maar van vandaag dat ga ik zeker voelen morgen..

schouders / triceps:
MP: 1x10 1x8 2x7 20kg (pr)
side raises: 4x12 3kg (per set 6x normaal, 6x hammer greep)
front raises: 4x12 3kg
seated bent over row side raises: 4x12 3kg
cable kickback: 1x10 3x8 2,5kg die was zwaar tegenover met dumbels!
tricep extension: 4x12 9kg
dips op een bankje: 3x12 1x20

Foto van vanmorgen, 3 weekjes clean bulk nu
x1gaya.jpg

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Super! Ga zo door! Jij komt er wel! :)
Fijn he als je bij een gym bent waar KT normaal is.
Ach ja met pull ups.. ik ben ook een van de weinige (sowieso de enigste vrouw) Die ze los doet en niet in zo een assisted apparaat.
Doe je ze met wijde grip?
Geniet van het trainen!
Hij zei ook al: de meeste meisjes kunnen dat niet, daar ging hij dus ook bij mij van uit.
Ik deed geen wijde grip volgens mij, maar hij zei dat die te ver uit elkaar was voor mij. Net als bij latt pull moet ik me handen ook veel dichterbij elkaar zetten. Maar het is een hele workout al om me handen goed te krijgen bij pull ups, eerst met me benen erop klimmen haha

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

Balen Kim dat er iets is voorgevallen.. Trainen is dan altijd wel lekker ja om even je hoofd leeg te maken. Lekker getraind op techniek, goed bezig! :)
Idd, voel me alweer veel beter nu!

Prima training gedaan!

Je hebt een goede basis om op te bouwen. Wordt je nog begeleid door iemand eigenlijk?

aardige bovenbenen dame!
je bent lekker aan het trainen zo te lezen, weer een aanwinst van het forum

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven