Ik wil dat wel een beetje houden, anders ben ik ook niet meer zo van de cardioHaha dat is niet moeilijk want ik heb geen conditie.![]()
Maar even lekker de kou in is wel fijn!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil dat wel een beetje houden, anders ben ik ook niet meer zo van de cardioHaha dat is niet moeilijk want ik heb geen conditie.![]()
Haha dat is niet moeilijk want ik heb geen conditie.![]()

Kikkerewten goed uitlekken. Misschien teveel water erbij gedaan? Je hoeft eigenlijk niks aan water/melk toe te voegen als ze goed mengen al.
22:30 caseine en dan slapen. Dus ben benieuwd 
Avond liep niet zo als verwacht, weer iets voorgevallen wat nogal klote is..
Van te voren nog getraind, plaats het straks of morgen nog wel. Morgen er weer vroeg uit en weer trainen![]()
Van trainen voel ik me altijd wel weer beter, dus gaat morgen vast weer beter
Jep, anders zijn het geen sprints voor mij16 km/u berg opwaarts sprinten? Dat red ik niet eens berg afwaarts :')
Ik ga er vandaag weer voor!Ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt en dat wat er gebeurt is geen gevolgen heeft...
Training is netjes. Techniek is heel belangrijk dus doe je goed!
Pull ups gaan al lekker zo te horen.Die zal je snel helemaal zelfstandig doen!

Hij zei ook al: de meeste meisjes kunnen dat niet, daar ging hij dus ook bij mij van uit.Super! Ga zo door! Jij komt er wel!
Fijn he als je bij een gym bent waar KT normaal is.
Ach ja met pull ups.. ik ben ook een van de weinige (sowieso de enigste vrouw) Die ze los doet en niet in zo een assisted apparaat.
Doe je ze met wijde grip?
Geniet van het trainen!
Idd, voel me alweer veel beter nu!Balen Kim dat er iets is voorgevallen.. Trainen is dan altijd wel lekker ja om even je hoofd leeg te maken. Lekker getraind op techniek, goed bezig!![]()
Op dit moment niet echt, maar misschien binnenkort wel.Prima training gedaan!
Je hebt een goede basis om op te bouwen. Wordt je nog begeleid door iemand eigenlijk?
Op dit moment niet echt, maar misschien binnenkort wel.
Het is nog niet zeker, dus daarom zeg ik er nog niet zoveel over. Maar dan ga ik wel wedstijden doen, daarom zou ze me dan willen coachen.