XXL Nutrition

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarom latt pull niet wijd en pull ups?
Je kunt voor jou toch zo breed mogelijk pakken? Sowieso bij latt pull. Pull ups ligt ook wel aan waar je t doet.

Het is dus een zij. :rolleyes:
Zou wel gaaf zijn! je gaat gewoon super! Je quads komen er al mooi uit!

Ik heb dat ook hoor. Ik kan wel breed pakken. Maar moet altijd een bench pakken als opstap.... anders kan ik er niet bij. :o

Lekkere training!

• Topic Starter Topic Starter
aardige bovenbenen dame!
je bent lekker aan het trainen zo te lezen, weer een aanwinst van het forum

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

Waarom latt pull niet wijd en pull ups?
Je kunt voor jou toch zo breed mogelijk pakken? Sowieso bij latt pull. Pull ups ligt ook wel aan waar je t doet.
Hij raadde me aan om te doen zoals ik nu doe, omdat ik gemiddeld kleiner ben is het al 'wijd' voor mij. Als ik latt pull me handen niet op het schuine stuk pak is het al wijd zei hij. Ik merkte ook wel dat ik dan beter trainde.

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Het is dus een zij. :rolleyes:
Zou wel gaaf zijn! je gaat gewoon super! Je quads komen er al mooi uit!

Ik heb dat ook hoor. Ik kan wel breed pakken. Maar moet altijd een bench pakken als opstap.... anders kan ik er niet bij. :o

Lekkere training!
Zal ik is even uitleggen hoe ik het doe, ik pak een extra bankje dan kan ik er met me vingers net bij. Dan ga ik er aanhangen en moet ik allebei me handen nog draaien voor onderhandse greep. Heel gedoe. Hetzelfde als met de latt pull, iedereen keek me aan haha. Daar moet ik helemaal aan gaan hangen dan. Wel grappig soms klein zijn :)
En bedankt!

Ik pak ook een bankje.. dan ga ik erop staan en spring ik een beetje op zodat ik zeg maar in de hoogste stand hang voor de pull up. Dan begin ik pas.
Met onderhandse greep zijn toch chin ups? Althans.. chin ups doe ik onderhands (dus palmen naar je gezicht toe) en pull ups met palmen van je af.
Pull down heb ik bij de enen een opstapje nodig om hem te pakken en bij de ander niet. Het zijn er 2 en de kabels zijn niet even lang. :D
Soms is het grappig inderdaad.. en ik ben imo niet zo heel klein.. dacht ik. :rolleyes:

Voeding:
9:00
70gr havermout
50gr appel, 50gr bessen
5gr lijnzaad + chiazaad
20gr whey
10gr pindakaas
3 blokjes 99% chocolade (wat is een dag zonder chocolade?)

12:00 post workout
20gr whey
1 banaan (opwarmen met kaneel = heaven)

13:00
70gr rijst
130gr biefstuk
4gr kokosolie
ui en broccoli met ketchup

15:30
300gr kwark
1 plak banaanbrood
50gr bessen
10gr casein

18:00 breakfast voor dinner :D
70gr havermout
10gr casein
10gr pindakaas
200gr pompoen
3 blokjes 99%

23:00
300gr Griekse yoghurt 0%
10gr casein
aardbeien en mango
plak banaancake/banaanbrood

Totaal: 2535kcal 320gr kh / 198gr eiwit / 54gr vet 50/31/19%

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Ik pak ook een bankje.. dan ga ik erop staan en spring ik een beetje op zodat ik zeg maar in de hoogste stand hang voor de pull up. Dan begin ik pas.
Met onderhandse greep zijn toch chin ups? Althans.. chin ups doe ik onderhands (dus palmen naar je gezicht toe) en pull ups met palmen van je af.
Pull down heb ik bij de enen een opstapje nodig om hem te pakken en bij de ander niet. Het zijn er 2 en de kabels zijn niet even lang. :D
Soms is het grappig inderdaad.. en ik ben imo niet zo heel klein.. dacht ik. :rolleyes:
Dan zijn het vast chinups, ik zei dat ik pull ups wilde doen. Hij legde het uit, ik deed hem na :)

Is ook zo leuk als iemand de barbell helemaal boven in het rek heeft neergelegd, daar kan ik never bij

Eten ziet er weer goed uit! :lick:

Zullen inderdaad chin ups zijn. Die zal je snel helemaal zelf kunnen hoor! Gaat je lukken!

Dat herken ik wel.... ligt die oly bar helemaal bovenin dan kan ik er op zich net aan bij. Maar eruit tillen gaat dan net niet. :D Maar ach.. ze helpen graag.;)

Eten ziet er weer goed uit! :lick:

Zullen inderdaad chin ups zijn. Die zal je snel helemaal zelf kunnen hoor! Gaat je lukken!

Dat herken ik wel.... ligt die oly bar helemaal bovenin dan kan ik er op zich net aan bij. Maar eruit tillen gaat dan net niet. :D Maar ach.. ze helpen graag.;)
De eerste 2 lukken ook welke keer alleen!

Dan lachen ze me eerst wel altijd uit, achja ik lach hun ook uit omdat ze nog geen 10kg kunnen squatten.

En niemand die je even een kontje wil geven als je er niet bij kan
Lullig zeg :)

Hahaha :roflol:

Sorry :o

Maar geloof best dat ze het allemaal terug omlaag halen voor jou, zeker als je ziet hoeveel kerels hier voor jou op hun knieën willen gaan ;)

Jammer dat op dbb geen 'like' knop zit van facebook, anders had ik die zo vaak aangeklikt op dit logje hahahaha!

Hahaha :roflol:

Sorry :o

Maar geloof best dat ze het allemaal terug omlaag halen voor jou, zeker als je ziet hoeveel kerels hier voor jou op hun knieën willen gaan ;)
Ze zijn zelfs zo aardig dat ze het gewicht soms al aandoen voor me :)

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

Jammer dat op dbb geen 'like' knop zit van facebook, anders had ik die zo vaak aangeklikt op dit logje hahahaha!
Haha ja idd, de opmerkingen die gemaakt worden soms

En niemand die je even een kontje wil geven als je er niet bij kan
Lullig zeg :)
Behoorlijk lullig ja!

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Laat met de meeting ook maar wat mannen jou helpen dan Kim, dan zijn er meer apparaten vrij voor de rest hahaha!
De vrouwen kunnen vast wel trainen dan, genoeg spotters.
Kom jij ook?

x1gaya.jpg

Goeie stampertjes hoor :cool: echt top dat je er zo gedreven in bent.
Geduld houden en als je naar die begeleider gaat dan komt dat helemaal goed, dan zijn de mogelijkheden echt heel groot ;)

Goeie stampertjes hoor :cool: echt top dat je er zo gedreven in bent.
Geduld houden en als je naar die begeleider gaat dan komt dat helemaal goed, dan zijn de mogelijkheden echt heel groot ;)

Vind je niet dat als je snel een begeleider neemt je veel van je eigen leerproces overslaat?

Pff..fml! Je eet meer carbs dan ik vandaag..*zucht*

Je voeding ziet er wel weer lekker uit..zitten een hoop smakelijke dingen tussen:meal:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven