AndroidHealthClinic

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Goeie stampertjes hoor :cool: echt top dat je er zo gedreven in bent.
Geduld houden en als je naar die begeleider gaat dan komt dat helemaal goed, dan zijn de mogelijkheden echt heel groot ;)
Dat geloof ik ook zeker ja! :D

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Vind je niet dat als je snel een begeleider neemt je veel van je eigen leerproces overslaat?
Ik heb al heel wat geleerd (vind ik dan), wat ik in de zomer deed nou dat nooit meer. Cardio queen en slechte voeding.

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Pff..fml! Je eet meer carbs dan ik vandaag..*zucht*

Je voeding ziet er wel weer lekker uit..zitten een hoop smakelijke dingen tussen:meal:
Dat moet ook! :D
Ik vind me carbs halen meestal juist moeilijk, eiwitten zit is altijd overheen eigenlijk

Door veel te lezen op het forum internet en bladen kan je best een goed schema maken hoor
Uiteraard zal een goed PT meer uit je halen dan je zelf kon, maar wie is een goede PT

Door veel te lezen op het forum internet en bladen kan je best een goed schema maken hoor
Uiteraard zal een goed PT meer uit je halen dan je zelf kon, maar wie is een goede PT
Ja dat klopt, spreek met heel wat andere mensen die al jaren trainen die weten ook altijd wel weer wat advies te geven.
Een goede PT is iemand met ervaring denk ik dan, maar zelf dingen leren is ook belangrijk ja.

Vind je niet dat als je snel een begeleider neemt je veel van je eigen leerproces overslaat?

Nee als het een goeie begeleider is niet, en dan doel ik erop dat je als begeleider naar een fysiek kijkt en bepaald wat voor training etc daarbij past.
Je stuurt diegene op de ingeslagen weg, daarbij overleg je veel, tenminste zo is mijn werkwijze.

Ja dat klopt, spreek met heel wat andere mensen die al jaren trainen die weten ook altijd wel weer wat advies te geven.
Een goede PT is iemand met ervaring denk ik dan, maar zelf dingen leren is ook belangrijk ja.

Je moet in ieder geval een pt nemen met een bb achtergrond
Voeding is inderdaad belangrijk, haal ik zelf ook niet alles uit, maar goede training is net zo belangrijk en vergeet de rust niet. Leren doe je altijd van een PT maar ik vind ze zelf te duur om er 1 te nemen.
Maar ik snap je wel hoor

Masha Tieken is wel een goed PT wat dat betreft ;)

Die kan je bij de meeting in hillegom in maart ontmoeten
Die weet inderdaad waar ze het over heeft, maar dan moet je er ook regelmatig heen

Je moet in ieder geval een pt nemen met een bb achtergrond
Voeding is inderdaad belangrijk, haal ik zelf ook niet alles uit, maar goede training is net zo belangrijk en vergeet de rust niet. Leren doe je altijd van een PT maar ik vind ze zelf te duur om er 1 te nemen.
Maar ik snap je wel hoor

Er zijn begeleiders die niet duur zijn of als iemand veel aanleg heeft het gratis doen.

Altijd moet overleg kunnen met je Pt.

In nl heb je genoeg die betaalbaar zijn.

Denk dat je zelf ook wel snel door hebt of de combinatie werkt.

Moet natuurlijk wel een click zijn.

Alweer lekker vroeg eruit vandaag, dadelijk naar de gym.
verschrikkelijke spierpijn, maar ik hou van dat gevoel eigenlijk :)

En een vraag, 200gr per week (ongeveer) aankomen met 500kcal overschot is wel goed dacht ik?
Te snel aankomen is bij een vrouw is vaak vet las ik ergens.

Dat lijkt me indd erg mooi :) als jij per maand ongeveer een kilo aankomt dan gain je heel netjes en stabiel!

ah kijk aan, je bent weer goed aan de slag gegaan afgelopen week....en aan het nadenken over een begeleider, ik ben benieuwd!

Alweer lekker vroeg eruit vandaag, dadelijk naar de gym.
verschrikkelijke spierpijn, maar ik hou van dat gevoel eigenlijk :)

En een vraag, 200gr per week (ongeveer) aankomen met 500kcal overschot is wel goed dacht ik?
Te snel aankomen is bij een vrouw is vaak vet las ik ergens.

200gr per week is voor een beginner redelijk realistisch imo. Te snel is niet goed idd

Train ze!

Train ze vandaag!

Trainse zo! 200g per week aankomen is prima! Niet te snel willen gaan..dat is werkelijk nergens goed voor!

borst:
dumbell incline flyes: 2x12 7kg 2x12 8kg
dumbell incline bench press: 4x12 9kg
cable flyes: per kant 5kg (10kg totaal) 4x12
bench press incline: 2x12 2x10 20kg
push ups met voeten op een bankje: 18-12-12-11 (laatste gefaald, kon de 12 niet meer halen)

abs nog even 3 oefeningen gedaan erna.
side bends, en op een bankje met voeten omhoog en dan billen omhoog elke keer, en soort van sits ups met een dumbell.

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Dat lijkt me indd erg mooi :) als jij per maand ongeveer een kilo aankomt dan gain je heel netjes en stabiel!

200gr per week is voor een beginner redelijk realistisch imo. Te snel is niet goed idd

Train ze!

Trainse zo! 200g per week aankomen is prima! Niet te snel willen gaan..dat is werkelijk nergens goed voor!

Je kan wel snel aan willen komen, maar dan is het geen spier. En dat is wel de bedoeling :)

ik vind 200 gram per week nog best veel voor een female

Lekkere training en mooie gewichten ook! :)

Té snel is nooit goed! gewoon rustig opbouwen is het beste wat er is!

ik vind 200 gram per week nog best veel voor een female

Maar 100gr per week is ook niet echt iets vind ik

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

Lekkere training en mooie gewichten ook! :)

Té snel is nooit goed! gewoon rustig opbouwen is het beste wat er is!

Fijn getraind ja, voel het nu al.
Daarom vond ik 0,2kg opzich wel redelijk.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven