XXL Nutrition

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
het zijn 10kg per jaar hè

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Ze is 1.53. Zal ook wel een beetje groei zijn denk ik.

zoveel groeien meisjes niet meer op die leeftijd, volgens mij is ze al bijna 17

• Topic Starter Topic Starter
kim al eens na gedacht over een wedstrijd ? ^^

Er zijn begeleiders die niet duur zijn of als iemand veel aanleg heeft het gratis doen.

Ik versta dat niet, als je uren per week kwijt bent aan iemand, en zelfs kosten maakt, en dat dan gratis aanbiedt. Dan heb je of al geld zat, of je hebt gebrek aan eigenwaarde, of je bent helemaal niet goed.

Bij de meeste sportscholen ben je 5 a 10 euro kwijt per PT sessie die je geeft bij de betreffende sportschool (dan nog het probleem dat vooral de grote ketens richting die 10 eu neigen).
Dan nog reistijd, en het gegeven dat je als PT onmogelijk een volledige werkweek vol krijgt, omdat 80% van je klanten rond exact dezelfde tijd willen trainen. Dan nog het gegeven dat het business to consumer is (hallo 21% btw!), en als je een eigen studio oid. hebt om de trainingen te geven ben je ook enkele honderden euro's per maand aan huur kwijt. Dan nog de standaard kosten als accountant, benzine, en andere onkosten die je als ondernemer maakt + dat je geacht wordt als PT'er om de zoveel tijd zo'n onzinnige cursus te nemen die ook niet bepaald gratis zijn.

Een goede PT kost gewoon geld.

Door veel te lezen op het forum internet en bladen kan je best een goed schema maken hoor
Uiteraard zal een goed PT meer uit je halen dan je zelf kon, maar wie is een goede PT
Goed punt, de meesten hebben een fitness A en/of B, en als het meezit een diploma van NASM (die laatste is dan nog wel degelijk). Een goede test is gewoon bij het intake gesprek subtiel vragen te stellen om te kijken wat ze weten. Als ze niet het sliding filament model, en het metabolisme van de macronutrienten kunnen beschrijven, weet je iig. al dat je 'n idioot aan de haak hebt geslagen.

Mijn ervaring is dat het gros denkt dat ze aardig wat weten, maar feitelijk aanklooien. Je zult mij dan ook nooit goed gemutst bij van die PT netwerk conferenties zien zitten, simpelweg omdat minstens de helft mbo drop-outs zijn.

Laatst bewerkt:
Deze meme :D
259zlgy.jpg

Goed bezig zeg, echt knappe presaties!

Wedstrijd in haar gewichtsklasse is zo gek toch niet? Natuurlijk is het nog te snel voor een wedstrijd, maar heel gek is het imo niet. Marieke1988 wilde ook een wedstrijd doen na 8 maanden vanaf dat ze begon met BB.

Wedstrijd in haar gewichtsklasse is zo gek toch niet? Natuurlijk is het nog te snel voor een wedstrijd, maar heel gek is het imo niet. Marieke1988 wilde ook een wedstrijd doen na 8 maanden vanaf dat ze begon met BB.

niet iedereen heeft marieke's genen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven