Maar ben je nu al met een pt bezig?
Of was er gewoon iemand bij die spotter was
Nee nog niet, is ook nog niet zeker
en spotters genoeg altijd haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ben je nu al met een pt bezig?
Of was er gewoon iemand bij die spotter was
oke ja dat hebben wij mannen niet dat ze in de rij staan om te spotten, hoe zou dat komen ?![]()
)
Simpel, er moeten is meer vrouwen komen die trainen!

Dat is te simpel, een dikke hork ga ik niet helpen met spotten![]()
De vooruitgang en keuze die je hebt gemaakt is super! Al helemaal dat je ook kunt genieten van eten
Lekker ook die pure choco erbij(binnenkort ook maar weer eens halen!
)
Training ziet er ook weer sterk uit hoor! Uitteraard niet raar dat de mannen een hard trainend vrouwtje als jou willen spotten![]()

Met welke smaken van Questbar heb jij ervaring Kim? Wil ze vanavond namelijk gaan bestellen![]()

Training ziet er ook weer sterk uit hoor! Uitteraard niet raar dat de mannen een hard trainend vrouwtje als jou willen spotten![]()

echt zo volledig uit het niks
Verder, ga ik stoppen met bulken. Bouw er wel spier mee op (vooral benen, maar is altijd al snel daar) maar vet verder gaat me toch iets teveel naar me buik.
En het eten zit de laatste tijd niet meer zo mee, dus ga liever richten op spierbehoud en droger worden.
Nu nog even aan een schema voor voeding en sport denken, zal het straks wel plaatsen![]()
Verschil is wel dat jij (net als ik... ) net aan op de grens van gezond gewicht zit. Jij bent nog erg licht voor je lengte.Hey Kim !
Deze situatie is heel herkenbaar voor mij... en ik weet niet goed wat ik ermee moet doen ! Jij beslist dus gewoon om te stoppen met bulken... misschien moet ik dat ook gewoon doen ? Met het bulken heb ik zo soms het gevoel dat ik niet meer de controle heb over mijn lichaam, en dat gevoel maakt me wat bang... Ik heb zo precies nood aan zekerheid dat alles goed onder controle blijft.
Ik ben wel erg benieuwd wat jij nu gaat veranderen. Misschien brengt het mij op inspiratie, ofwel doe ik toch maar gewoon verder...
Succes verder meid !

Verschil is wel dat jij net aan op de grens van gezond gewicht zit. Jij bent nog erg licht voor je lengte.![]()
Hey Kim !
Deze situatie is heel herkenbaar voor mij... en ik weet niet goed wat ik ermee moet doen ! Jij beslist dus gewoon om te stoppen met bulken... misschien moet ik dat ook gewoon doen ? Met het bulken heb ik zo soms het gevoel dat ik niet meer de controle heb over mijn lichaam, en dat gevoel maakt me wat bang... Ik heb zo precies nood aan zekerheid dat alles goed onder controle blijft.
Ik ben wel erg benieuwd wat jij nu gaat veranderen. Misschien brengt het mij op inspiratie, ofwel doe ik toch maar gewoon verder...
Succes verder meid !
Verschil is wel dat jij (net als ik... ) net aan op de grens van gezond gewicht zit. Jij bent nog erg licht voor je lengte.![]()
Ik ben van plan nu om op trainingsdagen net iets boven onderhoud te eten en op rustdagen op onderhoud. Verder wat cardio toevoegen na de trainingen.
Wat bedoel je nu Marina ? Is dat bij Kim zo ? Ikzelf zit op een goed gezond gewicht hoor...
---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------
Waarmee bedoel je juist Kim ?
Ik heb er ook al soms aan gedacht om mijn voeding niet hetzelfde te doen op trainingsdagen als op rustdagen, maar je hoort ook vaak dat het wel goed is om alle dagen even veel te eten (en dat is ook wel gemakkelijk natuurlijk...). Op trainingsdagen heb ik enkel wat extra tijdens de training, maar voor de rest eet ik hetzelfde als op rustdagen.
Lekker bezig meid!
Gewoon doen waar je je goed bij voelt! Dus lekker stoppen met bulken en op onderhoud verder gaan!
Keep up the good work![]()

Je zit net aan op gezond.... Als je nu vet gaat verliezen blijft er weinig van je over. Dat zou zonde zijn.Wat bedoel je nu Marina ? Is dat bij Kim zo ? Ikzelf zit op een goed gezond gewicht hoor...
Waarmee bedoel je juist Kim ?
Je vetten zitten wel erg laag... je hebt ca 1 gr per kg BW nodig voor je hormonen. Das wel van belang.
Misschien daar toch iets hoger in gaan zitten.
verder ziet het er keurig uit.![]()