Fitness Seller

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
oke ja dat hebben wij mannen niet dat ze in de rij staan om te spotten, hoe zou dat komen ?:)

De vooruitgang en keuze die je hebt gemaakt is super! Al helemaal dat je ook kunt genieten van eten:thumbs:

Lekker ook die pure choco erbij:thumbs: (binnenkort ook maar weer eens halen!:eating:)

Training ziet er ook weer sterk uit hoor! Uitteraard niet raar dat de mannen een hard trainend vrouwtje als jou willen spotten:o

Met welke smaken van Questbar heb jij ervaring Kim? Wil ze vanavond namelijk gaan bestellen :)

• Topic Starter Topic Starter
Dat is te simpel, een dikke hork ga ik niet helpen met spotten :o

Ik ben ook ooit begonnen hoor, dus iedereen komt er wel dan

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

De vooruitgang en keuze die je hebt gemaakt is super! Al helemaal dat je ook kunt genieten van eten:thumbs:

Lekker ook die pure choco erbij:thumbs: (binnenkort ook maar weer eens halen!:eating:)

Training ziet er ook weer sterk uit hoor! Uitteraard niet raar dat de mannen een hard trainend vrouwtje als jou willen spotten:o

Jep klopt helemaal :)

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Met welke smaken van Questbar heb jij ervaring Kim? Wil ze vanavond namelijk gaan bestellen :)

Ik vind apple pie (al uitverkocht helaas) & white chocolate raspberrie (die heb ik nu besteld) de lekkerste. Maar geen idee of ze zo ook lekker zijn, ik stop ze altijd in de magnetron haha
Vond ze allemaal goed, alleen sommige wat minder me smaak natuurlijk

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Vandaag rustdagje na benen gisteren.
Verder, ga ik stoppen met bulken. Bouw er wel spier mee op (vooral benen, maar is altijd al snel daar) maar vet verder gaat me toch iets teveel naar me buik.
En het eten zit de laatste tijd niet meer zo mee, dus ga liever richten op spierbehoud en droger worden.
Nu nog even aan een schema voor voeding en sport denken, zal het straks wel plaatsen :)

Soms is het zelfs awkward as **** hoor :D
Ooit eens gehad dat ik een vriendin aan het helpen was met haar squats... toen ze wou beginnen aan haar volgende set was er plots zo'n oude knakker ninjastyle tussen ons geslopen en die stond al klaar om te spotten :roflol: echt zo volledig uit het niks
Was nu wel iemand waar ze regelmatig eens tegen babbelt, maar dan nog :D

Verder, ga ik stoppen met bulken. Bouw er wel spier mee op (vooral benen, maar is altijd al snel daar) maar vet verder gaat me toch iets teveel naar me buik.
En het eten zit de laatste tijd niet meer zo mee, dus ga liever richten op spierbehoud en droger worden.
Nu nog even aan een schema voor voeding en sport denken, zal het straks wel plaatsen :)

Hey Kim !

Deze situatie is heel herkenbaar voor mij... en ik weet niet goed wat ik ermee moet doen ! Jij beslist dus gewoon om te stoppen met bulken... misschien moet ik dat ook gewoon doen ? Met het bulken heb ik zo soms het gevoel dat ik niet meer de controle heb over mijn lichaam, en dat gevoel maakt me wat bang... Ik heb zo precies nood aan zekerheid dat alles goed onder controle blijft.

Ik ben wel erg benieuwd wat jij nu gaat veranderen. Misschien brengt het mij op inspiratie, ofwel doe ik toch maar gewoon verder...

Succes verder meid !

Hey Kim !

Deze situatie is heel herkenbaar voor mij... en ik weet niet goed wat ik ermee moet doen ! Jij beslist dus gewoon om te stoppen met bulken... misschien moet ik dat ook gewoon doen ? Met het bulken heb ik zo soms het gevoel dat ik niet meer de controle heb over mijn lichaam, en dat gevoel maakt me wat bang... Ik heb zo precies nood aan zekerheid dat alles goed onder controle blijft.

Ik ben wel erg benieuwd wat jij nu gaat veranderen. Misschien brengt het mij op inspiratie, ofwel doe ik toch maar gewoon verder...

Succes verder meid !
Verschil is wel dat jij (net als ik... ) net aan op de grens van gezond gewicht zit. Jij bent nog erg licht voor je lengte. ;)

Verschil is wel dat jij net aan op de grens van gezond gewicht zit. Jij bent nog erg licht voor je lengte. ;)

Daar ben ik het mee eens

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Hey Kim !

Succes verder meid !

Ik ben van plan nu om op trainingsdagen net iets boven onderhoud te eten en op rustdagen op onderhoud. Verder wat cardio toevoegen na de trainingen.

Lekker bezig meid!
Gewoon doen waar je je goed bij voelt! Dus lekker stoppen met bulken en op onderhoud verder gaan!

Keep up the good work :)

Verschil is wel dat jij (net als ik... ) net aan op de grens van gezond gewicht zit. Jij bent nog erg licht voor je lengte. ;)

Wat bedoel je nu Marina ? Is dat bij Kim zo ? Ikzelf zit op een goed gezond gewicht hoor...

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Waarmee bedoel je juist Kim ?

Ik ben van plan nu om op trainingsdagen net iets boven onderhoud te eten en op rustdagen op onderhoud. Verder wat cardio toevoegen na de trainingen.

Ik heb er ook al soms aan gedacht om mijn voeding niet hetzelfde te doen op trainingsdagen als op rustdagen, maar je hoort ook vaak dat het wel goed is om alle dagen even veel te eten (en dat is ook wel gemakkelijk natuurlijk...). Op trainingsdagen heb ik enkel wat extra tijdens de training, maar voor de rest eet ik hetzelfde als op rustdagen.

Ik ben benieuwd Kim naar je nieuwe fase!

Wat bedoel je nu Marina ? Is dat bij Kim zo ? Ikzelf zit op een goed gezond gewicht hoor...

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Ik heb er ook al soms aan gedacht om mijn voeding niet hetzelfde te doen op trainingsdagen als op rustdagen, maar je hoort ook vaak dat het wel goed is om alle dagen even veel te eten (en dat is ook wel gemakkelijk natuurlijk...). Op trainingsdagen heb ik enkel wat extra tijdens de training, maar voor de rest eet ik hetzelfde als op rustdagen.

Je gewicht in vrij laag voor te richten op vetverlies
En dat klopt ja, ik eet nu elke dag even veel. Maar wil dat nu wel veranderen

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Lekker bezig meid!
Gewoon doen waar je je goed bij voelt! Dus lekker stoppen met bulken en op onderhoud verder gaan!

Keep up the good work :)

Ik ben benieuwd Kim naar je nieuwe fase!

Dankje! :D

Je zit net aan op gezond.... Als je nu vet gaat verliezen blijft er weinig van je over. Dat zou zonde zijn.
Het is mooier om eerst wat te bouwen. Dan hou je nog wat over als je daarna voor vetverlies gaat.
Overigens. ik eet ook alle dagen gelijk.. alleen op sportdagen een extra banaan + shake.

@Kim
Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan.

Voeding schema voor trainingdagen dus 6 dagen in de week.

Ontbijt:
80gr havermout
5gr chiazaad
50gr fruit (bessen of aardbei)
10gr pindakaas
20gr whey

Tussendoor:
2 plakken banaancake (per stuk 55kcal, 5,5gr kh, 6gr eiwit, 1gr vet)

Lunch:
4 volkoren boterhammen
30gr kipfilet
100gr komkommer

Tussendoor:
200gr Griekse yoghurt 0%
100ml magere yoghurt
10gr caseïne
2 muffins (per stuk 40cals 4/5/0.5)

Avondeten:
300gr broccoli of andere groente
70gr rijst (of zoete aardappel, quinoa, pasta)
4gr kokosolie
120-150gr vlees/vis

Post workout:
450gr kwark
20gr whey
80gr banaan

+15gr cacao (drink de hele dag water met cacao vaak)

Totaal: ongeveer 2200-2300cals k/e/v 270/200/36gr 50/30/20%. Niet trainingsdagen 2100cals 40/35/25%.
Onderhoud volgens formule: 2100. (maak tekort met cardio)

Training:
Maandag: 5 min warming up, benen, 15min cardio.
Dinsdag: 20min cardio
Woensdag: 5min warming up, rug + biceps, 15min cardio
Donderdag: 5min warming up, benen, 15min cardio
Vrijdag: 5min warming up, borst + buik, 15min cardio
Zaterdag: 5min warming up, schouders + triceps, 15min cardio
Zondag: 30min HIIT + buikspieren

Je vetten zitten wel erg laag... je hebt ca 1 gr per kg BW nodig voor je hormonen. Das wel van belang.
Misschien daar toch iets hoger in gaan zitten.
verder ziet het er keurig uit. :)

Je vetten zitten wel erg laag... je hebt ca 1 gr per kg BW nodig voor je hormonen. Das wel van belang.
Misschien daar toch iets hoger in gaan zitten.
verder ziet het er keurig uit. :)

Dat wist ik al ja, maar kom er altijd moeilijk aan. Als ik met avondeten af en toe gehakt eet kan ik er wel aan komen :)

Noten, avocado, olijfolie zijn allemaal prima bronnen van vet. En in trouwens :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven