magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Magnetron: www.victormooren.com en zoeken naar voedingsleer --> Recomp.
Duidelijk, bedankt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem ook minder op mijn rustdagen en bevalt me goed. Train immers niet en dus ook niet zoveel nodig.
Je moet gewoon zorgen dat je iets vind wat bij jou past en waar jij goed op gaat. Tussen tijds niet te snel gaan veranderen en je lichaam ook de tijd geven.

Heb je gelijk in, ga door met wat ik al deed
---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------
Ik maak teveel foto's haha, maar dat zie ik tenminste dat het anders is dan ik zelf denk
![]()
nog jong dus dat beloofd zeker wat! 
Wat een benen zeg! Maar zou niet te vaak foto's maken, want dit wordt bijna 'Zoek de verschillen'![]()

Wat een benen zeg! Maar zou niet te vaak foto's maken, want dit wordt bijna 'Zoek de verschillen'![]()
+1.
Als ik het me goed herinner zelfde outfit enzo als vorige keer, zie ook nauwelijks verschil
Komt voornamelijk omdat er iets van 1 week tussen zit, geloof ik?
Je ziet er echt goed uitnog jong dus dat beloofd zeker wat!
Lekker gaan door bouwen joh, echt vet vind ik je zeker niet, ziet er goed uit. Tuurlijk veranderd je lichaam als je bouwt, maar soms moet je dat voor lief nemen, want je krijgt er ook wat anders voor terug
In ieder geval heel veel succes.

Ik zie je ontbijt niet 'zitten'Deze is anders haha, normaal maak ik smorgens fotos , deze was al na ontbijt

Vorige keer kon ik maar 4x2 halen. Ik hoorde iemand achter me zelfs nog 'sooow' roepen hahaJe doet de chin-ups ongeveer net zo goed als mij
Goed bezig hoor, ook nette bent over row![]()

Sterke chin ups inderdaad!
De rest van je training liegt er ook niet om.![]()

wel leuk om iemand op zo'n jongen leeftijd al zo fanatiek te zien!![]()

waarom doe je chinnen-latpully voor en achter?sws ben ik van latpull achter geen fan.