XXL Nutrition

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik neem ook minder op mijn rustdagen en bevalt me goed. Train immers niet en dus ook niet zoveel nodig.

Je moet gewoon zorgen dat je iets vind wat bij jou past en waar jij goed op gaat. Tussen tijds niet te snel gaan veranderen en je lichaam ook de tijd geven.

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem ook minder op mijn rustdagen en bevalt me goed. Train immers niet en dus ook niet zoveel nodig.

Je moet gewoon zorgen dat je iets vind wat bij jou past en waar jij goed op gaat. Tussen tijds niet te snel gaan veranderen en je lichaam ook de tijd geven.

Heb je gelijk in, ga door met wat ik al deed :)

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Ik maak teveel foto's haha, maar dat zie ik tenminste dat het anders is dan ik zelf denk :)
2qd5opi.jpg

Wat een benen zeg! Maar zou niet te vaak foto's maken, want dit wordt bijna 'Zoek de verschillen';)

Heb je gelijk in, ga door met wat ik al deed :)

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Ik maak teveel foto's haha, maar dat zie ik tenminste dat het anders is dan ik zelf denk :)
2qd5opi.jpg

Je ziet er echt goed uit;) nog jong dus dat beloofd zeker wat!
Lekker gaan door bouwen joh, echt vet vind ik je zeker niet, ziet er goed uit. Tuurlijk veranderd je lichaam als je bouwt, maar soms moet je dat voor lief nemen, want je krijgt er ook wat anders voor terug;)

In ieder geval heel veel succes.

Wat een benen zeg! Maar zou niet te vaak foto's maken, want dit wordt bijna 'Zoek de verschillen';)

+1.
Als ik het me goed herinner zelfde outfit enzo als vorige keer, zie ook nauwelijks verschil :o
Komt voornamelijk omdat er iets van 1 week tussen zit, geloof ik?

Deze is anders haha, normaal maak ik smorgens fotos , deze was al na ontbijt

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

+1.
Als ik het me goed herinner zelfde outfit enzo als vorige keer, zie ook nauwelijks verschil :o
Komt voornamelijk omdat er iets van 1 week tussen zit, geloof ik?

True, kan moeilijk wat anders aan doen. En zoiets klopt ja

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Je ziet er echt goed uit;) nog jong dus dat beloofd zeker wat!
Lekker gaan door bouwen joh, echt vet vind ik je zeker niet, ziet er goed uit. Tuurlijk veranderd je lichaam als je bouwt, maar soms moet je dat voor lief nemen, want je krijgt er ook wat anders voor terug;)

In ieder geval heel veel succes.

Thanks! :)

wel leuk om iemand op zo'n jongen leeftijd al zo fanatiek te zien! :)

Mooie benen:)

Back&biceps: (7min warming up)
Chin ups: 5-4-4-3-2 (zeker pr!)
Deadlift: 1x15 20kg, 4x8 40kg
bent over row: 2x10 2x8 30kg (pr, vorige keer 25kg)
Latt pull voor: 20kg 3x15 1x20 (wil wel meer gewicht maar dat krijg ik nog geen 6x omlaag)
Latt pull achter: 2x15 25kg 1x11 1x9 30kg (pr, hoger gewicht maar haalde de laatste niet meer)
Dumbell curls: 4x12 7kg (pr, meer herhalingen volgende keer verhogen)
Barbelle curls: 4x12 15kg (pr, hoger gewicht)
seated row: 2x12 2x10 25kg (pr)
push ups met voeten hoog: 25-12-12-12 (25=pr!)

Ik ben zo blij met de chin ups! De ene man die me altijd hielp (werkt daar) was er niet dus kon ze alleen doen :) Vorige keer kon ik maar 4x2 halen. Ik hoorde iemand achter me zelfs nog 'sooow' roepen haha

23k94rb.jpg

Je doet de chin-ups ongeveer net zo goed als mij :o
Goed bezig hoor, ook nette bent over row :thumbs:

Goed figuur heb je.

Sterke chin ups inderdaad!

De rest van je training liegt er ook niet om. :thumb:

Je doet de chin-ups ongeveer net zo goed als mij :o
Goed bezig hoor, ook nette bent over row :thumbs:

Dankje!
Ik ging eigenlijk voor 3 chin upps, ben er vorige week mee begonnen maar ging beter dan verwacht :)

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Sterke chin ups inderdaad!

De rest van je training liegt er ook niet om. :thumb:

waarom doe je chinnen-latpully voor en achter?sws ben ik van latpull achter geen fan.

wel leuk om iemand op zo'n jongen leeftijd al zo fanatiek te zien! :)

Ze vroegen laatst al, hoe jong mag je eigenlijk al KT doen. Vanaf je 16e gelukkig :)

Dankje :)

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

waarom doe je chinnen-latpully voor en achter?sws ben ik van latpull achter geen fan.

Ik vind die zelf wel fijn, heb wel het idee dat ze werken

Ik zei toch dat die chin ups je snel zouden lukken! Ik kon ook met 6 weken 5x5 halen. Dat gaat jou zeker ook lukken!
Nice arm pic! je bent zijn zijn geheel echt mooi!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven