Fitness Seller

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ben recepten gaan plaatsen, als iemand ideeën heeft gewoon vragen (:

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

Ziekenhuis.. pffff.. heb zelfs de feestdagen er een keer rond moeten brengen.. en ook een zomer inderdaad. Echt een ramp... en dan in het buitenland ook nog.. das niet fijn.

Ik denk dat iedereen trots mag zijn met zijn/haar progressie op welk vlak ook! Iedereen is op weg naar zijn doel of het nu aankomen of afvallen is. Het gaat om 1 gemeenschappelijk doel. Gezond worden, gezond blijven en spieren opbouwen! (in de mate die iedereen persoonlijk wil)

Dus lekker bouwen dit jaar! En dat gaat je zeker wel lukken!

Helemaal mee eens!

Ik volg ;)

Leuk actief log aan het worden! Die recepten zien er echt jammie uit zeg :D

Leuk actief log aan het worden! Die recepten zien er echt jammie uit zeg :D

Danku!

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

Vanavond sportschool, zin in!
maar eerst koken nu natuurlijk, favo eten.
Rijst, kalkoenbiefstuk en broccoli.

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

Laatst bewerkt:
Ik ga binnenkort ook paar van die recepten proberen. Ben normaal vrij inspiratieloos. Leuke instagram ook.

Upperbody + benen vandaag.
Dropsets gedaan dus van alles:
1e set: hoogste gewicht 10-12 reps
2e set: 5kg minder 10-12 reps
3e en 4e set: weer 5kg minder tot failure.

Goede pump erna, wilde me oortjes van mobiel uitdoen maar voelde me armen zo erg haha.
En een vetmeting daar gedaan, eindelijk kunnen doen in de sportschool en ben er echt blij mee!
3 oktober - 9 januari
gewicht : 46.9kg - 47.4kg
Fat: 17,6% - 14,7%
spier gewicht: 36.6kg - 38.3kg

Dus hoef niet bang te zijn om te bulken en een beetje vet aan te komen (:

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Ik ga binnenkort ook paar van die recepten proberen. Ben normaal vrij inspiratieloos. Leuke instagram ook.

Laat me weten hoe het was! Als je trouwens nog recepten ergens van wil, gewoon vragen. Vind het altijd leuk om nieuwe dingen te proberen maar weet zelf ook vaak niet wat.

Upperbody + benen = full body :o ?

Hoe hebben ze de meting uitgevoerd?

Upperbody + benen = full body :o ?

Hoe hebben ze de meting uitgevoerd?

Haha jaa eigenlijk wel, maar geen buik.
via weegschaal (ja ik weet dat dat niet helemaal klopt) maar heb ook huidplooi gedaan en kwam ook hetzelfde uit dus zal wel redelijk kloppen allemaal.

Buik schiet er bij mij ook altijd in als ik full body doe :p

Niet erg accuraat inderdaad, maar goed je weet dat zelf ook. Huidplooimeter is ook niet erg betrouwbaar als je het bij jezelf doet en je geen ervaren plooimeter bent :o Ik wil je daar niet mee ontmoedigen.

Onthoud goed waar je bij jezelf mee en meet elke keer zoveel mogelijk op dezelfde plek met de plooi in dezelfde richting en dan kan je niet echt betrouwbaar je vetpercentage schatten, maar je kan wel in de loop van de tijd volgen hoe dik de huidplooi wordt.

Dus je hebt dan geen absoluut vetpercentage, maar als de zelfde plooi 5mm dikker is geworden terwijl je op dezelfde manier meet zegt dat natuurlijk ook wel iets ;)

Buik schiet er bij mij ook altijd in als ik full body doe :p

Niet erg accuraat inderdaad, maar goed je weet dat zelf ook. Huidplooimeter is ook niet erg betrouwbaar als je het bij jezelf doet en je geen ervaren plooimeter bent :o Ik wil je daar niet mee ontmoedigen.

Onthoud goed waar je bij jezelf mee en meet elke keer zoveel mogelijk op dezelfde plek met de plooi in dezelfde richting en dan kan je niet echt betrouwbaar je vetpercentage schatten, maar je kan wel in de loop van de tijd volgen hoe dik de huidplooi wordt.

Dus je hebt dan geen absoluut vetpercentage, maar als de zelfde plooi 5mm dikker is geworden terwijl je op dezelfde manier meet zegt dat natuurlijk ook wel iets ;)

Jaa daar ga ik ook vanuit, en niet veel is 100% betrouwbaar maar je zolang maar een schatting hebt. Maar wel toevallig dat de seegschaal en huidplooimeting hetzelfde aangeven. Maar zie zelf ook wel dat me vet lager is dan 3 maanden geleden.
en buik doe ik morgen wel haha (:

Jaa daar ga ik ook vanuit, en niet veel is 100% betrouwbaar maar je zolang maar een schatting hebt. Maar wel toevallig dat de seegschaal en huidplooimeting hetzelfde aangeven. Maar zie zelf ook wel dat me vet lager is dan 3 maanden geleden.
en buik doe ik morgen wel haha (:

Dat is het aller belangrijkste.

Dat ze hetzelfde aangeven kan puur toeval zijn en zegt nog steeds weinig ;)

Dat is het aller belangrijkste.

Dat ze hetzelfde aangeven kan puur toeval zijn en zegt nog steeds weinig ;)

Ik heb genoeg foto's die ik kan vergelijken, zie het vooral bij me buik (:

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:02 ----------

never skip legday!

In me benen heb ik wel de meeste progress gemaakt tot nu toe (10maanden verschil).

goede vooruitgang :O

Goede stappers hoor!!

Nu lees ik vaak dat mannen met een flinke been omtrek moeite hebben met goed zittende broeken te vinden. Heb jij daar ook last van?

Goede stappers hoor!!

Nu lees ik vaak dat mannen met een flinke been omtrek moeite hebben met goed zittende broeken te vinden. Heb jij daar ook last van?

Jaa, ik heb altijd al een smalle taille gehad dus zit boven veel te los en verder heel strak. Anders pas ik wel kindermaatje 134 maar qua benen/billen niet meer. Dus stretch broeken en leggings (:

Wow, die legs! Heel nice!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven