Fitness Seller

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kimmona aka selfie kim.
Chin-ups, netjes hoor. Jij gaat ver komen ;)

• Topic Starter Topic Starter
nu maak je me wel nieuwsgierig :D
voor zover ik weet zijn push ups meer borst/triceps gericht?
moet nu wel zeggen dat ik ze zelf nooit doe, nare ervaringen mee dus ik mijd die als de pest

:D Haha wat had hij dan wel gezegd ?!

Je zal wel nog vaker zulke dingen meemaken denk ik ! Heb ik ook ! ;)

Hij keek me een keer na en zei, je hebt al wel mooie billen hoor :o
En had toevallig gehoord dat hij dus 38 is..

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Kimmona aka selfie kim.
Chin-ups, netjes hoor. Jij gaat ver komen ;)

Minder selfies dan?

Merk zelf, eigen ervaring, dat wanneer ik veel en vaak foto's maak van mijn progressie dat ik ga zoeken naar de veranderingen. Aangezien dat weinig is op korte periode raakte ik gedemotiveerd en teleurgesteld.
totdat ik een foto van 2 jaar terug tegenkwam.
Niet benoemd dat vrouwen van selfies houden :roflol:. Zou ze niet allemaal op je log gooien ;)

Legday:
5min warming up
Leg press: 1x12 130kg, 2x12 140kg, 1x12 150kg (pr!) 3x lichaams gewicht nu :D
Calf raises: 1x20 25kg, 1x20 30kg, 2x20 35kg volgende keer dus nog meer gewicht, word snel sterker nu ik kuiten mee train.
Side leg lifts cable: 4x20 5kg
Side inner leg lifts cable: 1x20 5kg, 1x12 10kg, 2x20 5kg vind 5kg toch fijner en betere uitvoering
Sumo squats met dumbell: 4x12 16kg
One leg squats: per been 4x5
Squats: 1x20 20kg, 1x12 60kg, 1x12 65kg, 1x12 70kg, 1x12 75 kg
ATG squats: 1x12 30kg, 1x12 35kg, 2x12 40kg
heel lifts bench: 4x20 +2,5kg per enkel :fire:
jump lunges: 30 - 40 - 40 - 40 :fire:

Kon squats pas op het laatst doen, schoot echt niet op vandaag dus nog maar extra oefeningen gedaan. Altijd opmerkingen, kwam een jongen 'ik vind dit echt niet kunnen hoor, je squat meer dan mij'. Meer benen trainen dan he :)

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

Merk zelf, eigen ervaring, dat wanneer ik veel en vaak foto's maak van mijn progressie dat ik ga zoeken naar de veranderingen. Aangezien dat weinig is op korte periode raakte ik gedemotiveerd en teleurgesteld.
totdat ik een foto van 2 jaar terug tegenkwam.
Niet benoemd dat vrouwen van selfies houden :roflol:. Zou ze niet allemaal op je log gooien ;)

Ja klopt, ik heb er ook nog van een (half) jaar geleden, duidelijk verschil.
Ik plaats ze ook echt niet allemaal hier, heb er veel meer joh :)

Super gewichten! en top die LG en squat!!
Je gaat echt snel! en die jongen. :roflol: kon het duidelijk niet hebben! hahahahah

lekkere train.

wat is het verschil tussen een squat en een ATG squat
Ik ken enkel de squats waarmee je een zo groot mogelijke ROM moet hebben en zo ver mogelijk naar beneden gaat, vergelijkbaar met de ATG squats dan?
En een gewone squat gaat dan slechts tot paralel ofzo?

lekkere train.

wat is het verschil tussen een squat en een ATG squat
Ik ken enkel de squats waarmee je een zo groot mogelijke ROM moet hebben en zo ver mogelijk naar beneden gaat, vergelijkbaar met de ATG squats dan?
En een gewone squat gaat dan slechts tot paralel ofzo?

ATG is de hack squat, de andere doe ik tot een hoek, dan pak je meer je bovenbenen/billen. Bij atg voel ik meer andere spieren en gaat ook minder gewicht dus minder massa trainen heb ik het idee bij mij

Heb je die jongen wel verbeterd; "Meer dan ik"??

OK mierenneukgedrag uit

Gaat inderdaad hard hiero :eek:

hmz als ik de filmpjes zie van de Hack Squat is dat heel iets anders dan ik dacht haha.
Doe je dat in de machine of met losse barbell? just curious

hmz als ik de filmpjes zie van de Hack Squat is dat heel iets anders dan ik dacht haha.
Doe je dat in de machine of met losse barbell? just curious

Ik dacht dat die hack squat heet, niet 100% zeker. Gewoon zo diep mogelijk, paar cm met je billen van de grond. Maar doe alles los.

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Heb je die jongen wel verbeterd; "Meer dan ik"??

OK mierenneukgedrag uit

Gaat inderdaad hard hiero :eek:

Niet eens aan gedacht haha, en thanks!

Staat ATG niet voor "Ass To Grass", dat je echt met je reet op je hielen zit?

Staat ATG niet voor "Ass To Grass", dat je echt met je reet op je hielen zit?
dat dacht ik ook maar met Hack Squat zag ik filmpjes met barbell achter je knieën.

Maar dan snap ik 'm en is het eenzelfde als ik ook doe.
Pfft al die verschillende namen voor het zelfde soms ;)

Wel grappig dat er zo'n enorm verschil zit dan qua kilo's in de ATG en de gewone squat: had ik niet verwacht.

Is die jongen 14 fzo?

Hij was zo aan het kletsen en hield het rek maar bezet :mad: Dus heel dat gesprek zowat kunnen volgen haha, hij is 23 heb ik opgevangen :)

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

dat dacht ik ook maar met Hack Squat zag ik filmpjes met barbell achter je knieën.

Maar dan snap ik 'm en is het eenzelfde als ik ook doe.
Pfft al die verschillende namen voor het zelfde soms ;)

Wel grappig dat er zo'n enorm verschil zit dan qua kilo's in de ATG en de gewone squat: had ik niet verwacht.

atg is ook moeilijker qua uitvoering vind ik zelf. Het is niet de bedoeling dat je je rug er veel mee gebruikt en dat doe je al snel.

Een gozer die niet eens 40kg kan squatten? :roflol:

Goed bezig hoor;)

Inb4 Tatt

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven