- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een ATG squat is een barbell back squat waarbij de 'ass to grass' gaat dwz zo diep mogelijk. Een hack squat (in een smith machine neem ik aan) is iets heel anders.

Pas maar op met de meet volgende week ik ben ook creepy

Hij keek me een keer na en zei, je hebt al wel mooie billen hoor
En had toevallig gehoord dat hij dus 38 is..
---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------
Minder selfies dan?

Shit..ik doe halve squatsGelieve een 'ATG squat' een 'gewone squat' te noemen en een 'gewone squat' een 'halve squat' te noemen. Ik vind dit behoorlijk verwarrend.
bvd

Ik heb een paar reacties gemist hier. Hoe krijg jij een lach op die foto van je, als ik dat doe via de spiegel dan heb ik de meest verschrikkelijke grimas op de foto, delete ze gelijk.
Je gaat wel lekker vooruit hier. Top
Gelieve een 'ATG squat' een 'gewone squat' te noemen en een 'gewone squat' een 'halve squat' te noemen. Ik vind dit behoorlijk verwarrend.
bvd
Ik maak ook zo'n 100 foto's waarvan er 1 dan net kan & dankje!
doe ik ook altijd. Best wel gay eigenlijk
38? Wat een oude lul zeg
Oooooo wacht ik ben 51
---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------
70 kg squat is niet slecht dame
Daar komen die beentjes dus door![]()
(ik vang teveel gesprekken op)
. Ik doe ook wel eens een beetje make-up op enz bij de foto's, kan dat ook nog wel net of is dat wel gay?Gelukkig dan valt het wel mee. Ik doe ook wel eens een beetje make-up op enz bij de foto's, kan dat ook nog wel net of is dat wel gay?
Pas wel op dat je geen masker met je foundation krijgt, dat staat toch wel een beetje gay

Gelukkig dan valt het wel mee. Ik doe ook wel eens een beetje make-up op enz bij de foto's, kan dat ook nog wel net of is dat wel gay?