Fitness Seller

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Een ATG squat is een barbell back squat waarbij de 'ass to grass' gaat dwz zo diep mogelijk. Een hack squat (in een smith machine neem ik aan) is iets heel anders.

• Topic Starter Topic Starter
Een ATG squat is een barbell back squat waarbij de 'ass to grass' gaat dwz zo diep mogelijk. Een hack squat (in een smith machine neem ik aan) is iets heel anders.

Dat dacht ik ook ja, maar zag mensen het ook wel is hack squat noemen. Maar dan is het dus wat anders :)

Lekkere training hoor! Je leg press gaat ook goed vooruit!

Pas maar op met de meet volgende week ik ben ook creepy

help me even herinneren dat ik niet ga squatten op de meet.

Goeie training! Dan heeft die jongen wel echt spillebenen ofniet met een max van 70 squatten haha

Back on track :D

Triceps & schouders:
MP: 20kg 12 - 10 - 8 - 7 (kon de laatste niet meer halen)
Side raises: 1x12 4kg, 2x12 5kg 1x12 6kg (de volgende keer 6kg dus)
Front raises: 4x12 5kg
Seated side raises: 4x12 5kg
Cable kickback: 4x12 2,5kg
tricep extension: 12kg 4x12
Dips on bench: 10kg 4x20

Weer wat gewichten verhoogd dus lekkere training
Laatste tijd een beetje druk, dus vanavond even logjes bijkijken :)

Hij keek me een keer na en zei, je hebt al wel mooie billen hoor :o
En had toevallig gehoord dat hij dus 38 is..

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Minder selfies dan?

38? Wat een oude lul zeg
Oooooo wacht ik ben 51:D

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

70 kg squat is niet slecht dame
Daar komen die beentjes dus door ;)

Gelieve een 'ATG squat' een 'gewone squat' te noemen en een 'gewone squat' een 'halve squat' te noemen. Ik vind dit behoorlijk verwarrend.

bvd

Ik heb een paar reacties gemist hier. Hoe krijg jij een lach op die foto van je, als ik dat doe via de spiegel dan heb ik de meest verschrikkelijke grimas op de foto, delete ze gelijk.
Je gaat wel lekker vooruit hier. Top

Ik heb een paar reacties gemist hier. Hoe krijg jij een lach op die foto van je, als ik dat doe via de spiegel dan heb ik de meest verschrikkelijke grimas op de foto, delete ze gelijk.
Je gaat wel lekker vooruit hier. Top

Ik maak ook zo'n 100 foto's waarvan er 1 dan net kan & dankje!

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

Gelieve een 'ATG squat' een 'gewone squat' te noemen en een 'gewone squat' een 'halve squat' te noemen. Ik vind dit behoorlijk verwarrend.

bvd

De meeste zien de gewone squat als een halve, zo doen de meeste het ook voor

38? Wat een oude lul zeg
Oooooo wacht ik ben 51:D

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

70 kg squat is niet slecht dame
Daar komen die beentjes dus door ;)

Dinsdag wordt hij 39 :o (ik vang teveel gesprekken op)
Jaar geleden was het nog 20kg haha

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

:roflol: doe ik ook altijd. Best wel gay eigenlijk:o

Dan zijn heel veel jongen die ik ken gay haha

Gelukkig dan valt het wel mee:cool:. Ik doe ook wel eens een beetje make-up op enz bij de foto's, kan dat ook nog wel net of is dat wel gay?

Ik wist wel dat het niet natty was! :mad:

Mooie training weer Kim, flinke squats ook!
Bij ons in de gym doen de dames de squats wel eens achterstevoren vanuit het squatrek, volgens mij zodat niemand naar hun achterwerk kan kijken, misschien een idee als die creep je aan staat te gapen :roflol:
Lijkt me alleen niet zo fijn met de bar terug leggen en safety first natuurlijk.. dus misschien toch niet zo slim.

Als een vrouw gaat squatten in een gym vraagt ze er gewoon om om bekeken te worden duh

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven