MuscleMeat

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nee ik heb veel ervaring ik weet wat ik doe:cool:

Dus kan ik jou om advies vragen?

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

Ik wist wel dat het niet natty was! :mad:

Mooie training weer Kim, flinke squats ook!
Bij ons in de gym doen de dames de squats wel eens achterstevoren vanuit het squatrek, volgens mij zodat niemand naar hun achterwerk kan kijken, misschien een idee als die creep je aan staat te gapen :roflol:
Lijkt me alleen niet zo fijn met de bar terug leggen en safety first natuurlijk.. dus misschien toch niet zo slim.

Daar staat een spiegel dus nog geen zin haha, wel een slim idee ja!

Over een matte foundation, een rosé of licht bruine rouge, wat is jou mening daarover?
Bedenk ook even dat het goed moet uitkomen op foto's.

Hmm lastig uit te leggen zo. Denk dat ik beter binnenkort keertje kan langs komen, doe ik het je voor?

Tuurlijk, ik vind alles prima:cool:

:roflol::roflol::roflol: hardloplachs hier

tumblr_m8i3ad75q61r1op3mo1_500.jpg

Daar staat een spiegel dus nog geen zin haha, wel een slim idee ja!

Kijk jij in de spiegel tijdens het squatten om te kijken hoe diep je gaat, of leid dat je juist af?
Als ik wil zien hoe diep ik ga moet ik het filmen, best vervelend.

Kijk jij in de spiegel tijdens het squatten om te kijken hoe diep je gaat, of leid dat je juist af?
Als ik wil zien hoe diep ik ga moet ik het filmen, best vervelend.

Ik kijk wel ja, dan zie ik of ik het goed uitvoer
Geweldig trouwens die spiegel, kan je meteen van die jongens spotten die zo min mogelijk opvallend proberen te kijken haha

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Uhm ik doe bij jou roze nagellak op want ik hou van roze meisjes. Maken we erna ook selfies enz?

Ja dat is een onderdeel van trainen natuurlijk, hoort altijd selfies maken na trainen.

Ik kijk wel ja, dan zie ik of ik het goed uitvoer
Geweldig trouwens die spiegel, kan je meteen van die jongens spotten die zo min mogelijk opvallend proberen te kijken haha

Oeps :o
Jij ziet het zeker vanuit je ooghoeken dat de jongens niet zien dat jij het ziet?

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Huh sinds wanneer gaat het in deze log over trainen???

Ik ga duurzaam te werk en dus geen fan van cybervervuiling :D

Laatst kwam er 1 wel wat van zeggen ja :roflol:

Ach verdiend, moeten ze maar gaan trainen en eten in plaats van staren naar meisjes in de gym :p
Bij mij in de gym zie ik 1 op de 10 keer een parallel squat, voor de rest allemaal half en kwart squats, om misselijk van te worden.

Ach verdiend, moeten ze maar gaan trainen en eten in plaats van staren naar meisjes in de gym :p
Bij mij in de gym zie ik 1 op de 10 keer een parallel squat, voor de rest allemaal half en kwart squats, om misselijk van te worden.

:roflol:

aw **** hoor hem hier gaan hahaha, de serieuze bodybuilder:roflol:

Ik doe ze allebei, maar zie verder niemand parallel doen eigenlijk

:roflol:

aw **** hoor hem hier gaan hahaha, de serieuze bodybuilder:roflol:

Ga helemaal los jonguh :cool:
Bodybuild praat v.s White Knight praat zo te zien :trollface:

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Ik doe ze allebei, maar zie verder niemand parallel doen eigenlijk

Parallel is geen probleem verder, maar bij ons staan ze erbij alsof ze bang zijn om hem uit te voeren, met de benen niet ver genoeg uit elkaar, kont naar achteren en vervolgens een kwart gedeelte zakken.
Maar goed, wij weten hoe die moet :cool: Ik neem aan dat jij het Pleister leert tijdens de meet, aangezien ik er niet bij ben? :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven