MuscleMeat

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

dankje!

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

Thanks!

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

Trouwens een vraagje, ik heb creatine nu. Maar na 8 weken stoppen voor gewenning. Maar hoe lang stoppen dan? En hoe kan je het beste in nemen? Elke morgen 5gr met water?

dankje!

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

Thanks!

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

Trouwens een vraagje, ik heb creatine nu. Maar na 8 weken stoppen voor gewenning. Maar hoe lang stoppen dan? En hoe kan je het beste in nemen? Elke morgen 5gr met water?

crea kan je gewoon year round nemen, doe het zelf bij m'n shake.

Wauw hele knappe progressie in 10 maanden!

IK kom op het juiste moment kijken zie ik...wat een benen al :thumbs:

Ik heb genoeg foto's die ik kan vergelijken, zie het vooral bij me buik (:

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:02 ----------

never skip legday!
10gws8x.png

In me benen heb ik wel de meeste progress gemaakt tot nu toe (10maanden verschil).

Goeie benen hoor!

Als je een bikkel bent kan je gewoon 1 scoop (vaak 5 gram) in één keer op je tong leggen en 1 slok water nemen dan is het weg.

Als je het liever goed laat oplossen kan je het door je thee doen, dan lost het perfect op.

En inderdaad, je hoeft in principe nooit te stoppen met creatine. Ik neem het nu sinds oktober 2013 voor het eerst. Prima spul :thumb:

Als je een bikkel bent kan je gewoon 1 scoop (vaak 5 gram) in één keer op je tong leggen en 1 slok water nemen dan is het weg.

Als je het liever goed laat oplossen kan je het door je thee doen, dan lost het perfect op.

En inderdaad, je hoeft in principe nooit te stoppen met creatine. Ik neem het nu sinds oktober 2013 voor het eerst. Prima spul :thumb:

ja dat raadde iemand anders me ook aan dus gewoon doen.

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Wauw hele knappe progressie in 10 maanden!

Dankje! Ben er zeker blij mee.

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

IK kom op het juiste moment kijken zie ik...wat een benen al :thumbs:

haha thanks!

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

Dadelijk banaan eiwit blondies maken, me favorieten! En recept plaatsen natuurlijk, macros nog even uitrekenen.

Zoveel doet creatine IMO ook weer niet..

Al is het wel 1 van de enige wetenschappelijk bewezen en veel onderzochte supps

Dadelijk banaan eiwit blondies maken, me favorieten! En recept plaatsen natuurlijk, macros nog even uitrekenen.
Die macro's zouden IMO wel een goede toevoeging zijn bij de recepten aan het begin.. :)

Die macro's zouden IMO wel een goede toevoeging zijn bij de recepten aan het begin.. :)

ah okee, kan het altijd proberen natuurlijk.

Van de dingen die ik bak heb ik wel macro's. Maar van maaltijden niet aangezien ik de hoeveelheid rijst/pasta/vlees enzo vaak aanpas om me macro's te halen. Maar bij de muffins/cake/blondies ga ik ze vermelden (:

Goede benen en kont :)

Dat het niet veel doet maakt toch niet uit? Alle beetjes helpen. Als je echt een flinke boost wil moet je in de aas sectie gaan kijken

Goeie benen al!

Echt super benen!!! Je gaat top meid!

2054l5t.jpg

En de oven in! En ondertussen de blender uitlikken die naar bananen milkshake smaakt :P

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Danku!

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Dankjewel! (:

Ik ben benieuwd naar het resultaat!

in!
Wauuuuuw die benen en ass! :heart:

Zien er lekker uit!

Volg weinig logjes, maar dit ziet er interessant uit! Potverdrie goed lichaam, zeker voor je leeftijd. Al grotere benen dan ik :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven