AndroidHealthClinic

kitten's log

Spugen tijdens beentraining hoort erbij ^_^

Lekker spul, hierboven. Was het druk?

Motiverend he, zo'n wedstrijd!
Zou trouwens gewoon totaalgewicht opschrijven, dat leest wat handiger.

Maar wat is er gebeurd dat je in al die jaren nog steeds niet uitgevogeld hebt wat voor voeding voor jou werkt?

• Topic Starter Topic Starter
Spugen tijdens beentraining hoort erbij ^_^

Lekker spul, hierboven. Was het druk?

Ja best druk vond ik. Helaas Jimmy niet kunnen zien omdat het enorm uitliep en ik moest echt 16:45 thuis zijn. Maar wacht op bericht hoe het ging. Dames vond ik leuk eens live te zien. Al blief ik meer spieren te zien. Heb echt genoten ik in mijn remy, hahahaha

Motiverend he, zo'n wedstrijd!
Zou trouwens gewoon totaalgewicht opschrijven, dat leest wat handiger.

Maar wat is er gebeurd dat je in al die jaren nog steeds niet uitgevogeld hebt wat voor voeding voor jou werkt?

Heeeee, jou ken ik nog wel.

Hoe bedoel je totaal dan? Ik dacht per rep en dus verhoging handig was. Maar maak graag het lezen makkelijker:o maar hoe dus.

Het is goed gegaan ja maar ben tijd geleden betrokken geweest bij gedoe op werk wat mij niet geheel koud liet. Tel daarbij iemand die spieren bij vrouwen vies vindt dus langzaam aan teruggevallen in crashdieten. En ontdekt dat ik van 47,9, als ik mij nu niet vergis, naar iets meer dan 27 kg aan spieren gegaan. Was zo kapot van die uitslag na meeting dat ik thuis heb gezegd wat ik wil en als het niet bevalt dan jammer.

En zo geschiedde dat ik trainer in handen nam die alles regelt en dus ook voeding. Zo krijg ik inzage in waar mijn lijf beste op reageert. En als thuis vindt dat het veel eten is jammer. Alles wordt nu nauwlettend in de gaten gehouden.

Dus om jouw vraag nu kort te beantwoorden, ik werd zelfs op de goede weg zo onzeker dat ik uhhhhhh hem Zijn zin gaf en ging jojoen.

Pfffff beetje persoonlijk weer maar goed

Gewoon stang+alle schijven
Dus 40 kg, ipv OS en beide kanten 10.

Good for you. Mensen die je tegenhouden als je iets wilt bereiken, ben je sws beter kwijt dan rijk. Wel moedige beslissing!

Gewoon stang+alle schijven
Dus 40 kg, ipv OS en beide kanten 10.

Good for you. Mensen die je tegenhouden als je iets wilt bereiken, ben je sws beter kwijt dan rijk. Wel moedige beslissing!

TNx, doe ik! En kwijt ben en wil ik hem niet maar tenger poppetje zal en wil ik niet worden of zijn. Wel eentje die er getraind uitziet.

Planning morgen;

Ochtend doen wat ik zo lekker vind ( in de sportschool dan). Dus squat , preacher curl, triceps, leg press en bankdrukken. Uur wandelen met de swiffer hond
Avond rugtraining met Tom

Zin in!!!!!!

Goed dat je ok je eigen pad trekt! daar wordt je uiteindelijk alleen maar gelukkiger van.

Uitkijken naar je training. lekker is dat he! :D
veel plezier morgen alvast!

Gebruikelijke buikoefeningen en daarna rug en biceps

Rug:

Deadlift 1x12 40kg
2x12 60kg
1x12 40kg

Bent over rowing 4x12 20kg
Lat pulldown 4x12 25kg
Cable Row 4x12 15kg

Biceps

Biceps cable 4x12 15kg
Biceps curl (techniek en ademhaling) 1x12 10kg

Alles in het teken van opbouw, techniek en ademhaling.

Nieuwe schema's sportfrequentie zal ik vanavond ontvangen. Heb ze al gezien en ga dan 6x en dan 1x dag verplichte rust en dan ook mijn cheatmeal die dag.

Na afgelopen zondag en al die prachtlijven te hebben gezien gepraat over dat ik figure misschien wel mooier vind dan bb. En al dan geen podium. Gezegd dat ik hoogst haalbare eruit wil halen en dan zal blijken wat mij het beste past wellicht. Niet focussen op 1 ding qua vormen maar gewoon gaan en zien of ik ook mooi mag worden (als ik maar flink en zwaar mag hengsten met de ijzers)

Weer dat hengsten :eyebrow:

Succes met trainen.

Post eens een pic van hoe jij eruit zou willen zien

Hoop reps op deadlift!

[/ATTACH]]
Weer dat hengsten :eyebrow:

Succes met trainen.

Post eens een pic van hoe jij eruit zou willen zien

Zeg mac10, dat zouden we tussen ons houden
Foto erbij als het goed is ( gvd, zie net dat ze "ligt" en ga op werk vannacht pogen aan te passen

nfbb 035.jpg

nfbb 002.jpg

nfbb 005.jpg

Laatst bewerkt:

Ja dat wel. Maar met alles over de zeik omdat gewichten laag zijn. En dus verstandig dat ik trainer heb want ik had niks aan opbouwen gedaan. Nu mocht ik wel steeds 1 rep heel zwaar doen. Ik ook weer blij.

Beste paar benen :)
Mooi hoor.

Toevallig dat je dat zegt. Had namelijk tegen tom gezegd dat ik wil dat hij waakt dat benen niet te worden. Alles in proportie. Maar wel hoogsthaalbare. Wedstrijden is leuk qua dromen maar dan had ik 15haar eerder moeten beginnen. Doe mij dus maar killer body. Word ik over 3 jaar mooi 40.

Vind je haar benen te dan?
Juist mooi vrouw met wheels :D

Toevallig dat je dat zegt. Had namelijk tegen tom gezegd dat ik wil dat hij waakt dat benen niet te worden. Alles in proportie. Maar wel hoogsthaalbare. Wedstrijden is leuk qua dromen maar dan had ik 15haar eerder moeten beginnen. Doe mij dus maar killer body. Word ik over 3 jaar mooi 40.

hoezo... 15 jaar eerder moeten beginnen...
ik ben nog 15 jaar later begonnen dan jij.... en ik wil ook wedstrijden gaan doen ;)

hoezo... 15 jaar eerder moeten beginnen...
ik ben nog 15 jaar later begonnen dan jij.... en ik wil ook wedstrijden gaan doen ;)

Ik durf niet over zoiets te dromen. ik zou diep van binnen wel willen maar wat als ik fysiek daar niet geschikt voor zou zijn denk ik dan. Dan maar beginnen met het hoogsthaalbare wat ik eruit kan halen en eens zien hoe mooi dat is. Maar zal jou zeker in mijn achterhoofd houden want de senioren van afgelopen zondag stonden er super bij!

Vind je haar benen te dan?
Juist mooi vrouw met wheels :D

Nee, precies goed denk ik. Maar is moeilijk dicht bij jezelf te blijven als het om krachttraining gaat vind ik. Deze keer blijf ik dat wel ondanks kritiek omgeving. Ik weet dat weining dit mooi vinden ( geen enkele positieve reactie privé of op werk als ik enthousiast fotoos van afgelopen zondag laat zien) maar jammer dan.

**** wat anderen denken;)
Jou lichaam, jou keus.

ik denk dat er hier veel leden zitten die geen positieve support uit hun direkte omgeving krijgen.
Die zoek je beter hier, en met een beetje geluk in de sportschool (al zal dat ook niet altijd werken als je echt voor BB gaat)
Voor de rest, hou je doel duidelijk en blijf focussen
En wat wedstrijden betreft... Ik heb het voor mijzelf een beetje omgedraaid als jij, ik droom van een wedstrijd, op lange termijn (niet dit jaar) in mijn achterhoofd houden dat het misschien niet gaat lukken, maar dan zal ik er wel het maximale uitgehaald hebben...
En het gevoel dat het misschien niet gaat lukken wordt mettertijd steeds kleiner ;)

Terug
Naar boven