MuscleMeat

kitten's log

• Topic Starter Topic Starter
Tnx Mac en Dinky.

Ik eindelijk slapen nu

Trusten;)

Uhu support mis ik ook heel erg. Zelfs op de sportschool. Als ik train krijg ik regelmatig de opmerking (vooral van de mensen die er werken) dat het wel genoeg is en niet verder hoef te trainen. Maar van de mensen die ook zwaar trainen krijg ik ook opmerkingen, dat ze vinden dat ik netjes train, mooie gewichten pak enz. En die opmerkingen doen mij veel meer! Al het negatieve laat ik zoveel mogelijk langs me heen gaan, ik ga er niet eens op in, ga de discussie niet meer aan. Maar van de positieve krijg ik juist meer energie en kracht.

Dus lekker niks van aantrekken hoor :D

Slaaplekker!

Het is jammer dat je de support mist. Maar je moet doen wat jij wil! jij wordt daar gelukkiger van en die mening van anderen. so be it! maakt het jou gelukkig als je naar die mening luistert en niet je droom achternagaat?
Kom op meid.. wij zullen je hier supporteren hoor! Ook al is dat anders dan je directe omgeving.. dat snap ik.
Hoop dat je lekker geslapen hebt. :)

Ik durf niet over zoiets te dromen. ik zou diep van binnen wel willen maar wat als ik fysiek daar niet geschikt voor zou zijn denk ik dan. Dan maar beginnen met het hoogsthaalbare wat ik eruit kan halen en eens zien hoe mooi dat is. Maar zal jou zeker in mijn achterhoofd houden want de senioren van afgelopen zondag stonden er super bij!

Je kunt altijd kijken hoever je komt en dan beslissen of je een wedstrijd mee gaat doen;)

Nee, precies goed denk ik. Maar is moeilijk dicht bij jezelf te blijven als het om krachttraining gaat vind ik. Deze keer blijf ik dat wel ondanks kritiek omgeving. Ik weet dat weining dit mooi vinden ( geen enkele positieve reactie privé of op werk als ik enthousiast fotoos van afgelopen zondag laat zien) maar jammer dan.

Klopt dat weinig mensen het mooi vinden, zie het ook wel veel om me heen. Veel te mannelijk krijg je te horen, lelijk al die spieren, kunt je tijd wel anders besteden etc etc. Maar gewoon doorgaan;) Je moet doen waar jij je goed bij voelt. (al zal een beetje positiviteit van omgeving altijd leuk zijn en nog meer motiveren, maar goed heb je niet voor te zeggen).

@tam weet je wat ik erg vind van dit alles? Ik kreeg ook complimententen over gewichten daar ik op zwaar kick. Maar niemand wees mij op technische fouten. Nu loeihard bezig dit als het ware te resetten en dat is gewoon zwaar k*t. Dus die complimenten rondom gewichten van toen hebben hierdoor voor mij nu hun waarde verloren. Dan kan je nog zo pretenderen een van de beste te zijn maar PT van een champ. Bb is beduidend de best choice ever geweest.

Hoe oppervlakkig dit medium wellicht ook het feit dat je hier gelijkgestemde vindt en wordt begrepen enzo is fijn want dat is grootste gemis geweest.

@marina gemekker omgeving laat ik maar. Hier donder ik wel lekker mijn enthousiasme. Laat mij niet nog een x beperken op gebied kracht.

@natty. Jaaaaaa, herkenbaar. Maar omdat mijn vent spieren niks vindt bij vrouwen. Maar dit is ook niet o.k weet ik dus niet zeuren meer mag hij op dit vlak. Ik zorg voor alles in huis (behalve elke dag stofzuigen want mag hij doen en was ophangen en afhanlen). Verder doe ik aes en zorgen voor mijn dochter en 32u werken. Niemand komt te kort dus die 2u per dag is mij heilig . Beter kan ik mijn tijd dus niet besteden, hahahaha.

Doel is het beste en hoogst haalbare. Dan zie we wel verder. Tom doet 1/2jaar trainingen en voeding. Daarna trainingen met hem afbouwen en van 3 x samen naar 6 x alleen gewoon. En dan eens zien hoe ik er dan uitzie voor ik 39ben.

Na nachtdienst morgenochtend benen.

Jij moet inderdaad doen waar je je goed bij voelt. ;)

Je vriend houdt toch van je ongeacht hoe je eruit ziet?

Geen vrouw gaat er natural uitzien als Iris kyle ;)

Je vriend houdt toch van je ongeacht hoe je eruit ziet?

You wish. Heb wel een leuk innerlijk en wat uiterlijkheden.

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 21:57 ----------

Zou je zeggen. Hier gaat er ook een weg als ik eruit ga zien als vrouw uit bodybuilding klasse. Bodyfitnesd en physique kan nog.

Eindelijk nog iemand die dit zo zegt. Al vind mijn vent elke spierbolling lelijk. Dat slanke niet sporty meisjes hoge bmi kunnen hebben boeit niet.

Nou, geef mij maar paar geile ballen genaamd spierballen. Ik heb het te veel gemist.

Snap sommige mannen echt niet.

Maar je had eerder dus wel spierballen maar gestopt wegens kinderen of puur je vriend?

Snap sommige mannen echt niet.

Maar je had eerder dus wel spierballen maar gestopt wegens kinderen of puur je vriend?

Ik heb cambridge dieet voor vriend gedaan. Viel prima af om vervolgens te stagneren bij 75. Met oud en nieuw spuugzat en miste krachttraining enorm. Dat ging absoluut niet tijdens die shakes. Dus kwamen kg's terug maar enorm aan massa verloren. Daarom doe ik ni wat ik wil. Zonder krachttraining en spieren die ik wel mooi vind voel ik mij k*t.

Dochter is 11 dus wen sporty moeder als voorbeeld is alleen maar goed. Ach en bevalt het hem niet dan niet. Ik ga na al die jaren discussie niet meer aan. Gaat hij maar jong vormbaar dun wichtje zoeken

Ow en Mac, jij snapt/ begrijpt het niet want jij bent niet zo of herkent het niet maar zat mannen zijn niet als jij.

Laatst bewerkt:
Goed zo.
Doen wat je hart je ingeeft;)
Als jij keihard wil trainen vooral doen

Haha Mac?
Lekker he? :D
Net als mij :cool:

Haha Mac?
Lekker he? :D
Net als mij :cool:

net als IK:rolleyes: (zei de kleurling tegen de vermoedelijke blanke:p). Heb hele nacht geregeld de wc mogen bezoeken helaas. Cheatmeal 1 x in de week is leuk maar ga er nog harder dan anders van lopen:o sinds ''schoon"' eten.

Was p*ssy hoor qua:mc:. Heb big tasty gegeten, salade en patat. mac flurry maar niet. En niet eens een extra groot menu.

Ik ben de goeiste :D

Als je nu constant schoon eet krijgt je lichaam een schok te verweken als je rotzooi eet.
Je lichaam wil dat zo snel mogelijk kwijt zijn.
Dus gevolg kan veel wc bezoekjes zijn;)

Maar p*ssy? Normaal eet je veel meer?

Ik ben de goeiste :D

Als je nu constant schoon eet krijgt je lichaam een schok te verweken als je rotzooi eet.
Je lichaam wil dat zo snel mogelijk kwijt zijn.
Dus gevolg kan veel wc bezoekjes zijn;)

Maar p*ssy? Normaal eet je veel meer?[

Nog meer:eek:? Nee absoluut niet. Sta normaal gesproken 1/4 van burger af en wat patat. En heb dan geen sla. Nu moest ik van mijzelf alles netjes opeten.

Ik ga lekker tukken. 17:15 benen trainen. De geplande schouder doe ik middels lessen xco en burn dus na benen 2 lessen van 30min.

Terug
Naar boven