Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik durf niet over zoiets te dromen. ik zou diep van binnen wel willen maar wat als ik fysiek daar niet geschikt voor zou zijn denk ik dan. Dan maar beginnen met het hoogsthaalbare wat ik eruit kan halen en eens zien hoe mooi dat is. Maar zal jou zeker in mijn achterhoofd houden want de senioren van afgelopen zondag stonden er super bij!
Nee, precies goed denk ik. Maar is moeilijk dicht bij jezelf te blijven als het om krachttraining gaat vind ik. Deze keer blijf ik dat wel ondanks kritiek omgeving. Ik weet dat weining dit mooi vinden ( geen enkele positieve reactie privé of op werk als ik enthousiast fotoos van afgelopen zondag laat zien) maar jammer dan.
Je moet doen waar jij je goed bij voelt. (al zal een beetje positiviteit van omgeving altijd leuk zijn en nog meer motiveren, maar goed heb je niet voor te zeggen).Je vriend houdt toch van je ongeacht hoe je eruit ziet?
. Je vriend houdt toch van je ongeacht hoe je eruit ziet?
Zou je zeggen. Hier gaat er ook een weg als ik eruit ga zien als vrouw uit bodybuilding klasse. Bodyfitnesd en physique kan nog.
Snap sommige mannen echt niet.
Maar je had eerder dus wel spierballen maar gestopt wegens kinderen of puur je vriend?
Goed zo.
Doen wat je hart je ingeeft
Als jij keihard wil trainen vooral doen
. ALWEERRRRRRRRRRRRRR

(zei de kleurling tegen de vermoedelijke blanke
). Heb hele nacht geregeld de wc mogen bezoeken helaas. Cheatmeal 1 x in de week is leuk maar ga er nog harder dan anders van lopen
sinds ''schoon"' eten.
. Heb big tasty gegeten, salade en patat. mac flurry maar niet. En niet eens een extra groot menu.Ik ben de goeiste
Als je nu constant schoon eet krijgt je lichaam een schok te verweken als je rotzooi eet.
Je lichaam wil dat zo snel mogelijk kwijt zijn.
Dus gevolg kan veel wc bezoekjes zijn
Maar p*ssy? Normaal eet je veel meer?[
Nog meer? Nee absoluut niet. Sta normaal gesproken 1/4 van burger af en wat patat. En heb dan geen sla. Nu moest ik van mijzelf alles netjes opeten.
Ik ga lekker tukken. 17:15 benen trainen. De geplande schouder doe ik middels lessen xco en burn dus na benen 2 lessen van 30min.