MuscleMeat

kitten's log

Jammer dat jij je avatar hebt aangepast, vond het een leuke foto :)
( vermoedelijk speelt ademhaling tijden uitstoten een groot probleem. dextro hielp)
Timing van eten kan ook schelen, zeker omdat je moest spugen. Teveel of te vlak voor de training is altijd drama bij benen. Natuurlijk is die maaltijd belangrijk voor je energie, maar dat is niet de enige maaltijd die invloed heeft op je energie :)

Na afgelopen zondag en al die prachtlijven te hebben gezien gepraat over dat ik figure misschien wel mooier vind dan bb.
Van bb en figure heb je heel veel totaal verschillende atleten. Maar wat vind je mooi in een fysiek? Juist figure kan je vrouwelijkheid heel erg accenturen: een wijdere rug laat je taille smaller lijken, en zo zijn er heel veel van dat soort dingen. Is maar net wat je er mooi in vind.
Op een laag vetpercentage lijk je gewoon snel botterig vind ik, en lijken je verhoudingen al snel erg raar. Juist krachttraining kan dat beide voorkomen

En dan heb je nog verschil tussen een X-frame (wordt vooral bepaald door ronde schouders, wijde rug en volle/ronde benen) en een Y frame (ronde schouders, wijde rug, en slanke maar gevormde benen). Maargoed onderschat bij dikke benen niet hoeveel vet er meestal nog op zit. En als je kijkt hoe geweldige atletes er vaak op 20% uitzien, zijn ze ook ineens een stuk lomper vind ik (al is dat lang niet altijd).
Maargoed, zoals Mac al aangaf zijn die wedstrijdshapes van bb vrouwen ook niet echt naturel haalbaar... Met normaal hard trainen wordt je niet ineens te lomp.

Is jammer dat de Fibo net geweest is. Want uuuhm op foto's heb je geen referentiekader. En ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik schrok me de pl**ris toen ik atletes op hoog niveau in het echt zat. Op foto's lijkt het al snel wat 'normaler'.

Enne als je toch een coach hebt, kijk dan ook eens bij Mascha Tieken. Ik zou wat dat betreft geen betere coach weten voor vrouwen, omdat er voor vrouwen toch veel dingen net even anders zijn dan voor mannen (en veel mannen daar niet naar kijken). Plus dat zij niet voor niets veel kampioenen op haar naam heeft staan

Dochter is 11 dus wen sporty moeder als voorbeeld is alleen maar goed. Ach en bevalt het hem niet dan niet. Ik ga na al die jaren discussie niet meer aan. Gaat hij maar jong vormbaar dun wichtje zoeken
Zegt meer over hem dan over jou als hij daar niet achter staat. Mooi voorbeeld voor je dochter, moet je trots op zijn! :)

zie nu pas je log, succes :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
@Patriciaa; tnx voor reactie. X en Y ken ik alleen van kwadraten. Zoals jij omschreef ben ik type Y. Brede schouders en goede benen maar slanke kuiten en wijde rug.

Mijn trainer is zelf kampioen geweest op verschillende wedstrijden en ook universe als ik mij niet vergis ( ga ik vragen). Dus qua training alle vertrouwen. Voeding voor mij nu om te beginnen goedzo maar ik begrijp jouw idee. Al is hij heel nauwlettend met alles qua voeding. En wordt ook vanzelf bijgeschroefd.

Ik vond die dame die ik eerder postte in log met paarse bikini mooi qua figuur. Die lichte klasse hoezeer ik van heels houd niet mijn smaak. Maar evengoed knappe prestatie.

Eten doe ik loeistrak op gezette tijden maar ook niet vlak voor training. Ik word alleen beroerd van squat. Niet deadliften of summo squat. Hij vermoedt dat het dus aan gewicht in nek ligt.

En jouw figuur is ook een van mijn voorbeelden en heb ik laten zien

---------- Post toegevoegd 25 April 2013 om 08:34 ----------

Heyyyyy, hoe is het?

Nu ga ik echt tukken

You wish. Heb wel een leuk innerlijk en wat uiterlijkheden.

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 21:57 ----------

Eindelijk nog iemand die dit zo zegt. Al vind mijn vent elke spierbolling lelijk. Dat slanke niet sporty meisjes hoge bmi kunnen hebben boeit niet.

Nou, geef mij maar paar geile ballen genaamd spierballen. Ik heb het te veel gemist.

Nee dat hebben ze soms niet door dat dat het geval is. Jammer dat hij het lelijk vind, misschien dat hij op den duur van gedachten veranderd als je lichaam aan het veranderen is.
Vaak wordt er de vergissing gemaakt dat iemand in 1x in bonk spieren zou krijgen, maar leg ze dat maar eens uit dat het niet zo is. ;)

Barbell squat
1x12x 30kg
1x10x 40kg
2x8 x 60kg
1x1 x 80kg

Rear kick
1x12 x 60
1x10 x 70
2x 8 x 80

Zit leg curl
1x12 x 40
1x10 x 50
1x8 x 60
1x1 x 70

Leg press selection( i love)
1x12 x 80
1x12 x 120
1x8 x 160
1x5 x 160 ( nog 190 te kan om oude pr te halen)

Les xco gedaan en burn

Laaste nachtdienst.

Morgenmiddag weer

Wat houdt dat selection in?

@Patriciaa; tnx voor reactie. X en Y ken ik alleen van kwadraten. Zoals jij omschreef ben ik type Y. Brede schouders en goede benen maar slanke kuiten en wijde rug.

Mijn trainer is zelf kampioen geweest op verschillende wedstrijden en ook universe als ik mij niet vergis ( ga ik vragen). Dus qua training alle vertrouwen. Voeding voor mij nu om te beginnen goedzo maar ik begrijp jouw idee. Al is hij heel nauwlettend met alles qua voeding. En wordt ook vanzelf bijgeschroefd.

Ik vond die dame die ik eerder postte in log met paarse bikini mooi qua figuur. Die lichte klasse hoezeer ik van heels houd niet mijn smaak. Maar evengoed knappe prestatie.

Eten doe ik loeistrak op gezette tijden maar ook niet vlak voor training. Ik word alleen beroerd van squat. Niet deadliften of summo squat. Hij vermoedt dat het dus aan gewicht in nek ligt.

En jouw figuur is ook een van mijn voorbeelden en heb ik laten zien

---------- Post toegevoegd 25 April 2013 om 08:34 ----------

Heyyyyy, hoe is het?

Nu ga ik echt tukken
Top dat je al het vertrouwen in hem hebt, daar begint alles mee :)

Ah oke, ik wist serieus niet dat dat kon. Maar als dat het is dan is het prima op te lossen :)

Niet zo eng doen hoor :p:o

Volgens mij is dit selection ( dus naar keuze) http://www.google.nl/search?q=leg+p...96,d.d2k&fp=abdeaa6ae639a03d&biw=1024&bih=661

En deze heb ik gedaan
1571_leg_press_big-180x180.jpg
http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j...k0cpxdZAiaaVtZwJvF8QM1lQ&ust=1367010810459665

Tenzij selection iets anders is hoor

---------- Post toegevoegd 25 April 2013 om 23:15 ----------

Top dat je al het vertrouwen in hem hebt, daar begint alles mee :)

Ah oke, ik wist serieus niet dat dat kon. Maar als dat het is dan is het prima op te lossen :)

Niet zo eng doen hoor :p:o

O'nou, jij was een haalbaar doel met jaren werk voor mij:o zei hij. eens kijken of met harde discipline de jaren wat kunnen worden ingekort.

Wat wist je niet dat kon?

---------- Post toegevoegd 25 April 2013 om 23:21 ----------

Morgen rug biceps dus heeeeeeeeeeeeeeeerlijk.

Laatst bewerkt:
Squat is netjes.
Atg?

lief dat je het zegt maar elk gewicht nu is in mijn ogen ruk. Ik wil te graag en te snel oude gewichten weer halen. Al heb ik geleerd (eindelijk) dat met beleid aan te pakken. Al word ik er wel feller door dat te behalen maar lukt toch wel. pas dan begint de uitdaging over oude pr's te gaan.

Shit, foutje in post wat ik ga trainen. Doe borst triceps. ook joepieeeeeeeeee

Mac, wat is ATG?:o

Ass to grass

Gebruikelijk oefeningen

5 minuten fiets
Statische kuitstretch
Marching 3x15
Plank 3x 1 minuut
V-sit 3x 1 minuut

Barbell bench press
1x12x30
1x8 x40
1x5 x50
2x3 x30( ademhaling)

Incline DB Press
1x12x20
1x8 x30
1x5 x30
1x3 x30

Small machine press
1x12x15
1x8 x20
1x5 x23
1x3 x23

Triceps:
Supersets

Triceps pushdown bar
3x12x10
1x12x5

Om en om met

Triceps pushdown cable
3x12x10
1x12x5

10 minuten fiets

Planning morgen

Gebruikelijke oefeningen
Rug/ biceps
Les pumpen

30 kilo incline db press?
Sterke vrouw

Wow! Die kan ik niet eens optillen :o

Ben je al die tijd wel doorgegaan met trainen of pik je t gewoon zo snel weer op?

Je hebt echt wel veel kracht! :)
ziet er mooi uit!

Ik ben sinds december 2012 qua kracht helemaal gestopt door omstandigheden. Ook niks aan groepslessen gedaan. Dus met 20kg minder spier door cambridge gewoon elke dag aan de bak sinds half april. Pik het snel op dan w.s. En ik wil z.s.m oude pr's weer dus ik vloek best hoor zachtjes na een onderdeel maar weet tom nu wel.

Nice hoor! Sterk. Is de db press gewicht per db of totaal?

Nou 2x15 db is nog sterk hoor.

Terug
Naar boven