AndroidHealthClinic

kitten's log

• Topic Starter Topic Starter
Forse training. Hoe gaat het nu verder? en hoe was het gesprek zaterdag? Je zou toch alles bespreken van hoe verder?

Klopt, bedankt voor vragen.

Supersets blijven.
Verhogen van gewichten zal blijven voor zolang mogelijk.
Ook hoogte van aantal herhalingen blijft en eventueel verhogen tempo
Voeding aangepast als in iets meer carbs maar vooral dat ik sneller klaar ben en niet vergeet
Anavar ligt in het verschiet.
6 dagen kracht en cardio zijn nu 3 dagen kracht en cardio.
2 dagen nu alleen cardio
Cardio gaat voor alle dagen opgevoerd worden.

Ik mag extra nuchtere cardio doen maar puber thuis wil ineens gezellig dat ik mee wandel naar
School dus maak sinds vorige week een omslinger naar huis van een uur.

Zijn toch aardig wat aanpassingen. Bevalt het vandaag al wat?

Ja prima eigenlijk. Week ook al minder kracht gedaan. Is qua thuis en werk ook beter inpasbaar.
Ik vindbjet vooral leuk dat kracht prima toeneemt zo. En cardio ga ik voorzichtig waarderen

Je deed dus eerst 6 dagen kracht? Lijkt me lastig te combineren met thuis en werk.
Maar denk dat het idd voor je kracht etc wel beter is minder te trainen en krijgt je lichaam ook meer rust.
Rust is ook groeien zeggen ze. :P

hoe gaat het met vetverbranding? dat was een van je hoofddoelen eigenlijk toch als ik het me goed herinner?

Je deed dus eerst 6 dagen kracht? Lijkt me lastig te combineren met thuis en werk.
Maar denk dat het idd voor je kracht etc wel beter is minder te trainen en krijgt je lichaam ook meer rust.
Rust is ook groeien zeggen ze. :P

Klopt, deed 6 dagen. En dan daarna cardio 3 x pw. Ik merk zelf dat het bergen rust geeft 3 dagen kracht. Deze week komt het net zo uit dat ik 4 dagen cardio doe. 20 minuten loopband snelheid 5,5 en helling op 6.6 en steppen 20 minuten. Heb het ook netjes overlegd maar is geen probleem. Zit ook in de nacht dus extra dagje cardio kan geen kwaad.

---------- Toegevoegd om 00:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:44 ----------

hoe gaat het met vetverbranding? dat was een van je hoofddoelen eigenlijk toch als ik het me goed herinner?

Voor op het oog eigenlijk goed. Afgesproken 15 januari alles met tang te meten maar ook gewoon op klote weegschaal. rede dat dit al even niet is gedaan omdat ik er onzeker van werd/word. Ik heb veel sneller spieren aangezet en dat is in alle opzichten zichtbaar en merkbaar. Door terugschroeven dagen van 6x naar 3 x kracht en cardio uitbreiden zou dat een x moeten gaan vlotten.

Tussen slapen door cardio (33 min steppen) en weer tukken. Morgen als sportschool opent ook maar cardio denk ik (tenzij ik zo gaar ben dan niet) en heb 20u benen)

Ik weet zeker dat ik niet ga om 09:30 naar sportschool. Ben gaar. Moet als ik thuis van werk kom een uur wachten eer ik naar sportschool kan. In dat uur taf ik geheid in op de bank.

Vanochten na werk thuis staan steppen 30min

Abdominal crunch machine
3x15x35kg

Zijwaards crunch non-stop
3x15x23kg

Incline legraise
3x15

Pannatta legpress
1x10x50kg
1x8x100kg
1x8x150kg
1x6x200kg
1x2x225kg
2x2x250kg (met techno gym is dat nu 375kg)
1x10x100
1x20x50 (snel)
Helemaal kapot en was veel

Dropset addutor
1x10x70
1x10x60
1x12x50
1x12x40
1x15x30
1x20x20
En dan na rust nog een keer

Dropset Abductor
1x10x70
1x12x50
1x12x40
1x15x30
1x20x20
1x30x10
Nog een x hele riedel

Legraise per been om en om non-stop
2x15x37kg
2x20x30kg
Branden

Dumbell hamstringcurl
4x12x16kg

Superset staande
Dumbel front raise
3x14x8kg
Dumbel side raise
3x14x6kg

Vanochten na werk thuis staan steppen 30min

Abdominal crunch machine
3x15x35kg

Zijwaards crunch non-stop
3x15x23kg

Incline legraise
3x15

Pannatta legpress
1x10x50kg
1x8x100kg
1x8x150kg
1x6x200kg
1x2x225kg
2x2x250kg (met techno gym is dat nu 375kg)
1x10x100
1x20x50 (snel)
Helemaal kapot en was veel

Dropset addutor
1x10x70
1x10x60
1x12x50
1x12x40
1x15x30
1x20x20
En dan na rust nog een keer

Dropset Abductor
1x10x70
1x12x50
1x12x40
1x15x30
1x20x20
1x30x10
Nog een x hele riedel

Legraise per been om en om non-stop
2x15x37kg
2x20x30kg
Branden

Dumbell hamstringcurl
4x12x16kg

Superset staande
Dumbel front raise
3x14x8kg
Dumbel side raise
3x14x6kg

Jezus :eek: Wat een heerlijk volume zeg :thumbs:

Dat moet je ook nu nog wel voelen je! :D
ziet er goed uit.

Vandaag vrij van elk vorm gevezelde spierpijn, gelukkig. Ik vind spierpijn fijn en mis het best wel (ook daarom soms een x heel zwaar) soms maar is ook teken dat alles nu op orde is qua voeding.

Gisteravond sinterklaas gedoe schoonfam. Ik had gevulde speculaastaartjes gebakken en gevulde speculaasballen. Hele avond keurig aan de koffie/water gezeten.

Net 30min nuchtere cardio gedaan. Morgen borst

Vandaag vrij van elk vorm gevezelde spierpijn, gelukkig. Ik vind spierpijn fijn en mis het best wel (ook daarom soms een x heel zwaar) soms maar is ook teken dat alles nu op orde is qua voeding.

Gisteravond sinterklaas gedoe schoonfam. Ik had gevulde speculaastaartjes gebakken en gevulde speculaasballen. Hele avond keurig aan de koffie/water gezeten.

Net 30min nuchtere cardio gedaan. Morgen borst
Dat dere wilskracht :)

Netjes hoor

Ik heb 1 eigenschap waar ik blij mee ben.......lang in de bakluchten staan ontneemt mij enorm de trek, hahahahaha. Ga dinsdag voor ik sint bij mijn fam vier maar nutteloos hetzelfde bakken (voor werk kan want moet toch de nacht ook in) want dan staat het ook al vol met alles wat lekker is.

Ik had gevulde speculaastaartjes gebakken en gevulde speculaasballen. Hele avond keurig aan de koffie/water gezeten.
Heb je daar een filmpje van, eventueel met masker want dat kan iedereen wel beweren he..;)

Maar ff serieus weer nu, zo te zien gaat het goed daar!

Flauw grapje sorry, blij dat het goed gaat.

Jajaja, komt goed.

Terug
Naar boven