MuscleMeat

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat gewicht is zo wel te houden, maar met dunnere armen drukt het gewicht wel op een kleiner oppervlak, ik heb 37cm onderarmen, dus dat zal wat schelen in de druk van de stang.
Ik ga die in elk geval binnenkort ook eens proberen.

ja pin zerchers zijn makkelijker imo, zeker met 1 rep... uit t rek halen, staan en dan reps maken vind ik stukken zwaarder....

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat de beweging hetzelfde blijft, net als t gewicht :D :D

Ik denk (en weet uit eigen ervaring) van niet :p

eq_909 zei:
Ik denk (en weet uit eigen ervaring) van niet :p

ik zal t de volgende keer eens vanuit t rack pakken, en de conclusie volgt...

ook al is t zwaarder, 180 voelt toch anders dan 110..........:D :D :eek:

Ja maar op die manier zoals jij beschrijft maak je er toch meer een soort zercher-rack-pull van...

zercher squat [Afbeelding niet meer beschikbaar]Ed Zercher was a St Louis Strongman (pictured here performing an unsupported leg press) ;)

In the case of the squat, these were originally performed free-standing. The bar was deadlifted from the ground (using traditional methods) and rested on the upper thighs whilst the lifter carefully squatted down. The lifter would then proceed to hook their arms beneath the bar and stand up again, before reversing the process and returning the bar to the ground. These days the lift is often started with the bar already raised (via the pins of a rack, blocks or anything else at a convenient height), and only the squatting motion is performed.

zs.jpg

zoals bovenstaand, los uit t rack:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik doe ze dus op deze manier, in t rack met stangen op kniehoogte:D

Ben benieuwd of je progressie gaat boeken op je normale squats met die zerchers.

Gunsy zei:
Ben benieuwd of je progressie gaat boeken op je normale squats met die zerchers.
dat is uiteindelijk WEL de bedoeling, ze moeten tenslotte richting de 180~200 kilo, en dat gaat niet vanzelf............:D

zerchers icm legpress en evt GoodMornings ( ook al een tijdje niet meer gedaan: vroeger met 140:eek: kilo)

;)
eerst weer 2* per week trainen en dan komt de rest ook wel weer!

Sukkel man die Zercher.. oudere mensen die liggende oefeningen doen hebben meer kans op stuwing in de hersenen.. vooral bij zware been oefeningen. op die manier verhoog je de kans op een herseninfarct!
het feit dat die kerel nog leeft kan alleen betekenen dat hij die Zercher SQ niet zwaar deed en kon.. dus heb je er geen reet aan! als die kerel eraan dood was gegaan, dan had ik gezegt dat je er sterk van wordt :P

klusmier zei:
zercher squat [Afbeelding niet meer beschikbaar]Ed Zercher was a St Louis Strongman (pictured here performing an unsupported leg press) ;)

In the case of the squat, these were originally performed free-standing. The bar was deadlifted from the ground (using traditional methods) and rested on the upper thighs whilst the lifter carefully squatted down. The lifter would then proceed to hook their arms beneath the bar and stand up again, before reversing the process and returning the bar to the ground. These days the lift is often started with the bar already raised (via the pins of a rack, blocks or anything else at a convenient height), and only the squatting motion is performed.

zs.jpg

zoals bovenstaand, los uit t rack:D

dat ziet er trouwens gavaarlijk uit zeg. die stang zou maar is van je voet af moeten slippen.

Nette zercher pr heb je damn, wel appart ja meer pakken op de zercher dan op de squat :)

hier nog ff een linkje tussendoor:

[Link niet meer beschikbaar]http://www.monsterjam.nl/

calculator voor je vetpercentage en berekening 1RM :D :D

ben zo een tijdje afwezig, eventjes met gewichtjes spelen;)

Geen idee wat me waist size is, zal het eens gaan opmeten. Ben wel benieuwd wat eruit komt. Succes met trainen.

weer een lekkere training achter de rug, ben halfdood en mijn onderrug doet pijn:D :D

bank: los ( geen machine!)
5*50
3*70
3*70 ( RicardoV als spotter;) , bedankt!)
0*90 beetje dom, had beter 80 kunnen pakken:o

legg press: samen met RicardoV
4*230
3*280
3*330
3*380 ( lekker zwaar............)
6*280

preachercurl: met EZ stang
5*20
5*30
5*40
3*40

preachercurl: met dumbbell
5*14
5*18
3*18 ( 20 en 22 waren in gebruik:( )

GoodMornings: powerrack diep/ bovenlichaam-benen 90 graden
2*5*70
5*120
3*120 ( en nu dus pijn in me onderrug:( )

Zercher-Squats: vanuit powerrack gepakt tot parallel
5*70
3*120
2*150 ( 3e ging net niet:( )

calf raises:
5*50
5*100
5*150
5*200 ( to easy)

dippingmachine:
8*50
8*100
6*150
6*185 (full block 185 = ongeveer 92.5 kilo);)

leg extensions:
6*45
6*70
5*100
4*120

en vanaf nu weer 2* per week trainen, dus hopenlijk wat meer vooruitgang met borst en armen !!;)

Laatst bewerkt:
Goede training kerel! Jammer van die bench, maar de volgende keer gaat de 80 makkelijk lukken :thumbs:

Ok nice training, ben benieuwd naar je progressie!

Idd, ziet er goed uit. Nou hopen dat je borst wat bijtrekt in gewicht.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven