XXL Nutrition

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je hebt flink moeten inleveren.
Maar nu gewoon goede kilootjes eraan gaan trainen, dan komt het wel goed.
Door je foto's hier in het log te linken houd je wel de kleuters buiten de deur, die lezen toch de logs niet :D
Alleen de serieuze insiders zien ze zo.

Inderdaad, er zitten echt veel homo's op dit board. Moet je raden wie ik net weer zag lezen in mijn log die "markywannabee" :mad:.

• Topic Starter Topic Starter
Powerblade zei:
Je hebt flink moeten inleveren.
Maar nu gewoon goede kilootjes eraan gaan trainen, dan komt het wel goed.
Door je foto's hier in het log te linken houd je wel de kleuters buiten de deur, die lezen toch de logs niet :D
Alleen de serieuze insiders zien ze zo.

dat was ook idd de bedoeling ( tip van Dries via msn;) )

:cool: op Team-Forza staan ze ook.............

inleveren? nee ingeruilt voor iets anders!

lijkt een stuk minder spekkerig van die avatar van je..
taille 99? hmmscheelt maar 9cm met mij :(

Champ zei:
lijkt een stuk minder spekkerig van die avatar van je..
taille 99? hmmscheelt maar 9cm met mij :(

die foto op mijn avatar dateert van mei 2005, toen ik net weer was begonnen na 8 jaar rust:rolleyes:

nu wat minder vet en nog meer spieren ( en massa) kweken, en vanaf begin 2006 er wederom VOL tegenaan!!:eek: :D

:cool:

Aan de motivatie ligt het niet!
Foto's zien er trouwens goed uit, zeker ivm die op je avatar :thumbs:

Jep, volgens mij is je vet percentage met wel een aantal % gedaald. Misschien dat je wat betere foto's kan laten maken door het vrouwtje?

Gunsy zei:
Jep, volgens mij is je vet percentage met wel een aantal % gedaald. Misschien dat je wat betere foto's kan laten maken door het vrouwtje?

eerst maar een foto cursusje laten doen, ze kan beter koken.........!!:D :D :eek:

;)

ik ben weer terug uit Belgie ( nog steeds met schaamrood op mijn kaken.............:o )

............want door een te slechte voorbereiding was ik er al omstreeks 11 uur en had verzuimd eten mee te nemen.

de wedstrijd is behoorlijk uitgelopen want ik ben tijdens de tweede flight deadliften ( omstreeks half 3) weggegaan met mijn vrouw en een lege maag.

heb me netjes afgemeld en verontschuldigd bij de meeste jongens ( idd, ik ben een watje), maar ik wil serieus aan een wedstrijd deelnemen of helemaal niet: ik heb wel erg genoten van de prestaties van de deelnemers van de eerste groep!!:D

vanmorgen nog even de sportschool bezocht voor een lekkere training: ik wilde natuurlijk wel weten of ik met een goede voorbereiding resultaten had kunnen neerzetten..............;)

squat: parallel
4*100
3*120
2*140

bench:
10*50
4*70
1*80

deadlift: sumo
4*160
1*180
0*190 fail lockout/grip

BOR's:
5*50
4*75
3*100 ( met moeite)

allerlei andere oefeningen gedaan, maar voornaamste resultaten wel gehaald op de grote 3

dus op een wedstrijd had ik het wel kunnen redden!
squat: 100-120-140
bench: 60-70-80
deadlift: 160-180-190?

totaal: 400:cool: (als ik had meegedaan:o )

volgende keer wat meer gaan trainen op mijn zwakke onderdelen: hams & triceps................:D

:cool:

Die dingen gebeuren, een les voor de volgende keer. Ik raad je voor hamstrings aan om hard te werken aan romanian deadlifst en voor triceps je te focussen op close-grip benchpresses. Vorig jaar toen ik nog niet aan PL deed waren deze 2 spiergroepen ook mijn zwakste, inmiddels behoren ze dat mijn sterkere!

Totaal 400? Netjes!

Als ik nu mee had gedaan, had ik SQ 55, BP 35 en DL 70 kunnen doen (denk ik, ik heb nog niet op 1RM getraind). Dus een totaal van 160 :grumble: .

Volgend jaar dus proberen. Ik hoop dan op een 250 totaal...

PS: doe Ella de groetjes, ze is heel aardig (en knap!)

SlettieBettie zei:
Totaal 400? Netjes!

Als ik nu mee had gedaan, had ik SQ 55, BP 35 en DL 70 kunnen doen (denk ik, ik heb nog niet op 1RM getraind). Dus een totaal van 160 :grumble: .

Volgend jaar dus proberen. Ik hoop dan op een 250 totaal...

PS: doe Ella de groetjes, ze is heel aardig (en knap!)

als ik door had gezet had ik misschien 380 kunnen halen op de wedstrijd (120-80-180):o

ik denk dat Ella zulke complimentjes wel kan waarderen, ze is tenslotte mijn grote;) steun en toeverlaat !

thnx:D

Nice SQ's en DL's heb je!! :thumb:

bench moet omhoog, maar dat zul je zelf ook wel weten. ;)

Nette BOR :)

lekker die spierpijn in mijn beentjes, na 3 weken niet getraind te hebben (ziekte en werkdruk): 22 oktober was blijkbaar mijn laatste:eek:

volgende keer toch maar wat meer regelmaat in mijn training; mijn trouwring is ( met toestemming;) ) inmiddels verhuisd van mijn vinger naar mijn halsketting!

dus deadliften gaat wel komen !:D

;)

lekkerre squat en deadlift zeg. bench moet echt om hoog. suc6 nog verder en ik zag net je fotos en zag er zker aardig uit.grts

die foto's zien er goed uit hoor!

jammer van die PL wedstrijd, toch respect dat je gegaan bent hoor!!!

netjes je deadlift hoor!
ik hoop je rond oud en nieuw voorbij te zijn, maar dat zal wel niet omdat ik pas sinds maandag begonnen ben met deadlift :p maarja.. ik ben wel fanatiek, dus pas maar op ;)

jammer van die wedstrijd, volgende keer goed voorbereiden he!

:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven